Calea solară (calea regală)

Calea solară (calea regală), harta și trecerea căii solare.

Calea solară, numită și calea regală, este una dintre faimoasele trasee din Crimeea. Conectează Parcul Livadia și satul Gaspra. Pe toată lungimea sa și este - 7611 m, este aproape orizontală, fără coborâri abrupte, înălțimi și căderi. De-a lungul traseului cresc rare copaci exotici și arbuști. Există un alt nume pentru această potecă - o cale medicală sau o pistă de sănătate. Este potrivit pentru drumeții, deoarece este influențat de toți factorii de vindecare cunoscuți ai stațiunii. Chiar și într-o zi fierbinte, însorită, mergând de-a lungul căii, nu veți simți soarele incins, dar vă veți găsi într-o răcoritoare plăcută. Traseul solar în trecut a fost unul dintre locurile preferate pentru plimbările lui Nicholas al II-lea și a familiei sale.

Pregătindu-se pentru o excursie la mare, a fost căutat întregul Internet în căutarea traseului exact al trecerii Potecii Solare sau a numit calea sa regală, precum și locurile unde a început și sa încheiat. Informațiile despre această problemă au fost foarte rare și am găsit câteva căi diferite pentru trecerea Căii solare. care diferă în unele zone. În general, hărțile pasajului traseului solar au avut o schemă pur simbolică fără referințe la punctele de pe teren.

Calea solară (calea regală)

După o mică lucrare, am făcut o hartă a căii regale și am pus-o pe site-ul meu. Faceți clic pe harta traseului solar. puteți vedea munca mea, aceasta este o imagine a traseului de-a lungul căii solare, trasată pe o hartă satelit.

Datorită faptului că începutul căii solare a fost aproape de Palatul Livadia, și se termină în Gaspra în apropierea pensiunii Rosa Luxemburg, sa decis să urmeze un traseu de la sfârșitul căii solare și se deplasează la partea de sus a ei ajunge la Palatul Livadia, în căutarea după atracțiile sale, și deja de acolo mergeți la Yalta pe dig. Apropo, în Yalta, mă așteptam la prieteni care se odihniseră acolo și aveau de gând să plece curând acasă. Pe Sunpath am mers imediat după cină. Pe măsură ce traseul începe de mai sus Park Hotel Marat, la care de la Mishor se poate ajunge pe jos în 30 de minute, și, având în vedere amploarea trasee solare - 6711m, sa decis să nu pierdem timp și efort pe drum și merge până la începutul căii de transfer. La parcul hotel Marat mergeți cu minibusul 27, 32, 33A și timpul pe șosea aproximativ 5 minute. Începutul căii solare este aproape de drumul superior, așa că Marat trebuia să urce pe jos. Decât să trec prin hotelul de parc, așteptam o altă surpriză. Marat pe toate laturile a fost înconjurat de un gard înalt de fier în partea de jos și de lângă intrare stătea un paznic cu o privire amenințătoare și a suflat pe teritoriul lor numai turiști. Dar acum câțiva ani puteați să vă plimbați de-a lungul teritoriului parcului hotelului pe lângă alei frumoase și clădiri. Am avut un pic de lucru în jurul teritoriului Marat și de-a lungul căilor de lichidare a urca pana la telecabina Iasnaia Poliana.

Am început traficul de-a lungul traseului puțin înainte de a ajunge la Sanatoriu. La întoarcerea drumului am văzut un pointer de piatră cu inscripția "Ieșiți pe Poteca Soarelui".

Calea solară (calea regală)

În sfârșit, m-am gândit și am început să mișc semnele căii solare. După ce am trecut puțin, mi sa arătat un templu baptist, după care am trecut încă 10 minute și am văzut un tunel care trecea sub pista.

După tunel, traseul sa îndreptat spre dreapta și a început să meargă de-a lungul drumului. Pe drum, există semne în mod constant despre distanța parcursă și distanța, precum și despre altitudinea deasupra nivelului mării.

Pentru relaxare de-a lungul căii insorite, băncile și cânepa sunt așezate sub formă de scaune, pe care vă puteți așeza, relaxa, respira în aromele copacilor și arbuștilor de conifere.

Calea solară (calea regală)

însăși Solar pe toată lungimea traseului are o lățime aproape constantă, iar acoperirea este diferit de alte drumuri și trasee stabilite de-a lungul marginilor, mai degrabă reduce cărămizi dispuse cu punctele lor în sus. Există, de asemenea, zone cu stânci și pietre pe drum. Pe unele secțiuni ale traseului sunt construite case particulare și cabane, astfel încât de-a lungul drumului veți întâlni șantierele și gardurile. De-a lungul căii însorite există o multitudine de vegetație unică. De exemplu, aici prima dată când am văzut un copac nerușinat a cărui scoarță oblazit de vară, iar trunchiul de copac devine netedă și goale.

În ceea ce privește numeroasele specii frumoase de pe potecile de pe coastă, așa cum sunt descrise pe Internet, nu am observat prea multe. Pretutindeni vegetația a acoperit coasta de la recenzii trasee, cu excepția doar câteva locuri, inclusiv Rotunda, unde am deschis o vedere frumoasă de pe coasta de sud a Crimeei, cu toate casele din apropiere internat și vegetație.

Călătoria de-a lungul traseului a durat un total de aproximativ 3 ore, având în vedere opririle mici pentru sesiunile de fotografie și respirații. La unele site-uri au avut probleme legate de necesitatea de a lua decizia corectă în alegerea direcția de deplasare pe ramificațiile căii solare, când ca un basm „... du-te la stânga, du-te dreapta ....“ În unele locuri traseul bifurcate, apoi a ajuns la drum asfaltat, și după ce trece prin ea timp de aproximativ 5 minute a avut senzația că am plecat undeva departe de direcția cea bună pentru mine. Dar, în cele din urmă, intuiția mea nu a eșuat și întreaga cale solară a fost traversată de la început până la sfârșit. A existat un moment în care, pe următoarea ramură a drumului, a apărut o întrebare în care să meargă mai departe. Privind în jur, am văzut o fată urcând spre cale. După ce a întrebat-o unde să meargă mai departe, mi-am continuat drumul, dar după trecerea timpului de 3 minute mi-am dat seama că probabil că nu am mers acolo. De pe un drum orizontal, traseul a devenit pietros și a crescut brusc. Înapoi la răscruce de drumuri, am văzut-o pe această fată cu mama ei, care flutura la mine și arăta spre o altă direcție a traficului. Deci, așa cum spun ei, încredere, dar verificați.

După ce traseul se îndepărtează de pe traseu, pe Poarta Răsunetului apare un indicator de ramură.

Calea solară (calea regală)

De aici puteți merge pe jos până la microbuz sau puteți merge la Cuibul Răsunetului. De-a lungul rutei există mai multe ramuri, care pot fi accesate la pensiuni sau alte locuri și atracții. Există mai multe locuri de vizitare a obiectivelor turistice sau locuri pe traseu, din care se deschid priveliști magnifice ale coastei sudice a Crimeei. După ce traseul a trecut peste Cuibul învechiat și Palatul Kichkine, puteți vedea o stâncă Utyugek lângă turnul mic, asemănătoare unei pietre plate mari, din care puteți cerceta cea mai mare parte a coastei Crimeei.

După ce am trecut puțin, am văzut profilul lui Alexander Pushkin sculptat pe piatră.

În direcția mișcării vor fi mai mulți munți. Mai întâi Khachla-Kayasy. În spatele ei este o Ay-Nicola mai mare, la poalele căreia se vede biserica Sfântului Arhanghel Mihail și rotunda din apropiere.

Pe traseul însorit există și poduri. Unul dintre acestea va apărea pe drum după biserica lui Michael. Acesta trece printr-o râu în care curge un curent de apă și conectează așezarea Oreanda și rezervația naturală Yalta. De pe pod conduce un drum în sus, de-a lungul căruia puteți merge până la templul lui Mihail, precum și pe muntele Ai-Nikola și Belogolovaya. Imediat după pod, traseul trece prin drum. În fața noastră așteaptă Cross Rock și vinăria "Oreanda".

Calea solară (calea regală)

Înainte de a vă apropia de faleza încrucișată din dreapta, veți vedea un semn din care începe calea care duce la vârful acestei stânci. În stânga drumului se află vinăria fabricii Oreanda. Aici produc și întrețin o sheră de epocă, un descendent al celebrului "Jerez de la Frontera" - sherry "Massandra".

În partea de sus a pietrei există o cruce. Unul din pereții săi are o formă aproape pură. Această rocă este renumită pentru desfășurarea campionatului URSS în alpinism.

După stâncă, drumul se înclină spre dreapta și se apropie de rotundă, de unde se vede aproape toată coasta de pe Coasta de Sud, de la Bear Mountain până la Simeiz.

Calea solară (calea regală)

După ce a văzut multe în istoria ei, ea stă cu mândrie și răbdare peste Oreanda.

După rotundă, traseul merge spre stânga și trece între proeminențele rocilor și gard. După 10 minute de mers pe jos în dreapta jos, veți vedea Biserica de Mângâiere a Fecioarei.

Până la sfârșitul traseului este foarte puțin. Se duce pe o linie dreaptă și după alte 15 minute ajungem la Palatul Livadia. O parte din palat este vizibilă prin verdeața parcului. Pe drum există un sit cu o hartă a căii solare, unde sunt indicate punctele principale ale trecerii sale.

Calea solară (calea regală)

Un sundial este lângă hartă a traseului. Prin săgeată puteți vedea că au o eroare mică. După ce am revizuit harta, m-am dus mai departe de-a lungul căii. După loc de joacă există o pistă, gresie. La sfârșitul căii, nu puteți observa, în partea dreaptă există un indicator al începutului căii solare. Aceasta ne completează călătoria. Ridicându-mă puțin pe drum, am ajuns la Palatul Livadia.

Palatul Livadia.

Aici așteptam o altă problemă. După cum se dovedește, Palatul Livadia lucrează în toate zilele săptămânii, cu excepția miercuri. Trebuia să fiu mulțumit de priveliștile frumoase ale parcului și ale exteriorul palatului. După o scurtă excursie prin parc, a fost necesar să avansezi în direcția Yalta, așa cum a trecut timpul până seara. Văzând că drumul asfaltului coborî din palat spre marea, am hotărât că, prin ea, aș merge cu siguranță la drumul spre Yalta. Și aici este o altă puncție. Mergând până la fund, m-am odihnit pe gardul clădirii. Totul, drumul nu mai era pe drum și era un "capăt mort" pe bordură. După ce am mers puțin pe șantier, mi-am dat seama că nici măcar nu era o cărare, totul era blocat de un gard de o pensiune. Trebuia să mă întorc pe același drum spre palat. După ce i-am cerut oamenilor să oprească microbuzele, am trecut prin parc și deja timp de 5 minute am fost în 11 minibus, unde m-am dus la digul Yaltei.

Tigla Yaltei.

Calea solară (calea regală)
Traversarea în Yalta este lungă, așa că am decis să plec de la începutul promenadei lângă McDonald's. Intrând în McDonald's și având o mică gustare, m-am întâlnit cu prietenii și am avut plăcere să urmărim frumusețile din Yalta. Orașul seara este impresionat de frumusețea și diversitatea sa. Înapoi Am o marshrutka de 32 de metri, a cărei capăt mort nu este departe de McDonald's de-a lungul străzii. Pentru a pleca de la Yalta este posibil până la 23 de ore, deci a fost destul timp pentru plimbări de seară.