Recenzii pentru fanfic - mireasa lui Frankenstein

Jen - în centrul acțiunii sau complotului istoric, fără accent pe linia romantică

Școala de monștri. Shelley Mary "Frankenstein, sau modern Prometheus" (crossover)

Peyring sau caractere: Frankie Stein / Jackson Jekyll, Holt Hyde, Robecco Steam, Drakulaura, Victor Frankenstein, monstrul lui Frankenstein, Dracula Evaluare: - fanfiction in care o relatie romantica la nivel săruturi și / sau pot fi prezente indicii pot fi descrise prin violență și . alte momente dificile „> PG-13 Gen :. Dramă -. relație conflictuală cu caracterele din comunitate sau cu altele, tensionate și activi experiențe ale diferitelor conflicte interne sau externe ca o posibila rezolvare a conflictelor în condiții de siguranță și trist“> Drama. Misticismul - povesti despre fenomene paranormale, spirite sau fantome. "> Mistica: POV - narațiunea este o narațiune de primă persoană."> POV. AU - o poveste în care personajele din canonul lumii se încadrează într-o altă lume sau în alte circumstanțe, în nici un fel de legătură cu canonul nu a făcut-o. Acesta poate fi, de asemenea, o altă furculiță în canonul evenimentelor „> creaturi mitice AU -.. În textul menționat vampiri, elfi, vârcolaci, demoni și alte creaturi mitice“.> Creaturi mitice. Experiment - experimente cu fanfiction limba, forma sau titlul acestuia (de exemplu, o fanfic a unor verbe sau fanfic în cazul în care toate cuvintele încep cu aceeași literă) „> Experiment College - .. O parte semnificativă a acțiunii fanfic are loc în școală sau în jurul școlii sau studentului Viața de zi cu zi. "> Instituții educaționale. epoci istorice - Text de acțiune are loc într-o perioadă istorică bine definită „> istorice epoci Avertismente: - în caracter,« nu în natură. „- o situație în care se comportă caracter fic destul de diferit, cum ar fi de așteptat de la descrierea sa în canon. "> OOC. - ficțiune ventilator în care mor unul sau mai multe caractere secundare „> Moartea unui personaj minor - o relație romantică și / sau sexuală între un bărbat și o femeie ..“> Elemente Dimensiune geta :. - un mare fan ficțiune. Mărimea depășește adesea romanul mediu. Aproximativ 70 de pagini dactilografiate. "> Maxi 73 pagini, 11 bucati Stare: terminat

Premii din partea cititorilor:

Cum poate o creatură tânără să înțeleagă lumea necunoscută în care a venit prin voința altcuiva? Cineva se îndreaptă spre o călătorie în jurul lumii în căutarea ei înșiși și a destinației lor, iar cineva pur și simplu. merge la școală! Dar viața este atât de simplă și plăcută, cum părea la început?

Publicarea altor resurse:

La început ideea unei astfel de încrucișări mi sa părut nebună, apoi am decis că nu era nimic. Deci, sa vedem ce se intampla din aceasta :)
---
AU-shka, acțiunea are loc undeva în secolul al 19-lea, în jurul timpul acțiunii a originalului „Frankenstein“, „Dracula“, „Straniul caz al doctorului Jekyll si al domnului Hyde“ și alții. Adică există școli glamour și monstryachek vesel la modă, nu aici. ) De asemenea, a schimbat în mod semnificativ caracterele unor caractere, în special Draculaura, despre care sa spus sincer în avertismentele de mediu. Multe dintre personajele principale din „Monster High“ (cum ar fi Cleo de Nil) nu mai sunt necesare în complot.
---
A fost scrisă înainte de lansarea întregii "fuziuni a monștrilor", așa că Victor "Sparky" Frankenstein la acest fanfic nu are nimic de a face.

Și vă mulțumesc foarte mult pentru recenziile: З