Recenzii despre talismanul cărții sau inima leului din Richard în Palestina

Recenzie de carte Talisman

Ridicarea o carte scrisă de Walter Scott, cred că doar despre bravi cavaleri, doamnele frumoase, sentimente sublime, aventuri și, desigur, o atmosferă istorică specială în care au loc evenimente. Nu știu dacă această carte este ca cei care nu sunt mândru de aventură și intrigă, dar mă ca un fan al genului, ea a încântat! complot Încurcate (deși finalul va fi un pic previzibil, nu este important), disponibilitate abundentă de aventură, umor (da, o conversație cavaler pictat Negro și Richard este în valoare), și a descris frumos romanul eroi - acestea sunt doar o mică parte din a ceea ce veți vedea aici. De asemenea, vă veți familiariza cu obiceiurile și unele obiceiuri ale englezilor și saracenilor:

Persoanele din est nu le place schimbarea rapidă a dispozițiilor și consideră că râsul puternic este aproape în toate cazurile nevrednic de bărbat și numai femeile și copiii care sunt potriviți.

Nefericirea este ca și ploaia: este rece, dezgustătoare, neprietenoasă atât pentru oameni, cât și pentru animale. Totuși, în acest moment se naște flori și fructe, date, trandafiri și rodii.

Citatele de aici nu fac excepție:

Oricine a pierdut comoara va acționa în mod nerezonabil dacă se întoarce să se uite din nou la el.

Recenzie de carte Talisman

Cerul va muta pietrele.

A fost anul 1191 al Nașterii Domnului Hristos.

Palestina. Un cavaler singuratic se rătăcește de-a lungul pustiului fără sfârșit pe calul său credincios. Sunt eu? Am lăsat în nisip o lungă urmă a amintirilor mele despre roman? Mi-am pus o armă aprinsă, grea, lustruită ca să strălucească? Luptați pentru o cauză justă? Sufăr căldură și sete? Există sânge fierbinte în mine care nu este controlat de cineva? Solicită taxe? Îi place adevărul? Doamna mea mă așteaptă în visele mele?
Da, eu sunt. Credincios scopului său și căii alese. Cavaler fără frică și reproș.

Kazahstan. Ce sa întâmplat cu mine după aproape nouă sute de ani? Armura sa ruginit și sa transformat în praf. Îmi las urme de adidași pe marginea drumului pe drumul spre muncă. Îmi las în urmă lucrarea mâinilor mele, care în cincizeci de ani se va transforma în praf. Cornurile de pe mâini nu sunt din arme de glorie, ci din instrumente. Setea adevărată a experimentat doar de câteva ori, căldura nu va fi de ajuns pentru mine, eu ușor ascunde de ea în umbra clădirilor. Sângele fierbinte încă mai curge în mine, dar acum este îndreptat spre binele familiei. Sentimentul de datorie - o datorie adevărată - na experimentat niciodată. Poate pentru prezent ... Adevărul? Ce este adevărul? Ce este? La toata lumea. Doamna inimii? - aici în ea nu m-am înșelat! Și în visuri și în realitate.
Da, eu sunt.

În orice moment vor exista obiective pentru care merită să trăiască. La urma urmei, fiecare are scopuri diferite.

roman Slovooborotny de Sir Walter Scott „Talisman“ că eu pentru mine numesc „praf în tabăra cruciaților cu participarea regelui Angliei, Richard 1, bravi cavaleri și doamnelor nobile pe drumul spre eliberarea Sfântului Mormânt,“ a înghețat în mine ca palmieri Muzzy în căldura deșertului. Nu este fără motiv că am luat acest roman de furtună numai din a treia oară.
Fiecare carte trebuie să învețe ceva. Această carte a împins-mi transmite câteva pași pentru credința că fiecare afacere are nevoie pentru a aduce la o concluzie, nu arunca pe la jumătatea drumului și te așteaptă la sfârșitul căii recompensa pentru eforturile sale, bine, sau cel puțin experiență. Reprezint distractiv ar arata ca fețele, în cazul în care am început să cifra de afaceri exprimată de cărți în viața de zi cu zi, „renunta la oglinzile, câinele greșit, atâta timp cât nu doriți să apară înainte de adevăratul Domn al umerii decapitați“ sau

"Vreau să beau o ceașcă de ceai,
Turnați-mi sufletul!
Nu am o ceașcă de ceai în tine,