Mănăstirea bărbatului în numele Sfintei Treimi cu

În satul Taraskovo, raionul Nevyansk, există o biserică construită înainte de revoluție și nu distrusă în anii greilor.

Multe dintre orașul Novouralsk, precum și Pervouralsk, de multe ori călătoresc la ea pentru servicii. Iată un tată foarte bun, părinte Alex. Există multe relicve în biserică, există o icoană a mirosului și, cel mai important, există o icoană a Maicii Domnului "Vsetsaritsa" în capela numită în onoarea ei. Apa aici este foarte vindecătoare și miraculoasă și vindecă pe toată lumea, care o ia cu rugăciune și reverență.

Cei care vin aici sunt întâmpinați întotdeauna cordial.
Vă invităm să vizitați templul nostru. Puteți ajunge la stația Murzinka cu trenul (Sverdlovsk-Nizhny Tagil) și apoi cu autobuzul nr. 22 sau nr. 111 (la orele 8:00 și 8-55) spre stația Taraskovo. Vino încoace. Vă așteptăm!

La prietenul meu a existat o exacerbare a unei genianitrite. A făcut totul așa cum fusese învățată în spital, dar de data aceasta nu a ajutat nimic. Iar a doua zi a mers la doctor pentru o întâlnire. I-am adus apă de la sursa noastră. Seara, ea și-a spălat nasul, s-au dovedit multe mușcături și totul a dispărut.

Sclavia lui Dumnezeu Credință,
parohian
Biserica Sfânta Treime
a. Taraskovo

Eu, slujitorul lui Dumnezeu, Maria păcătosul, am suferit o boală corporală - un fibroid al uterului și o operație a fost prescrisă. Vreau să mulțumesc Reginei Cerului, numită "All-Russian", pentru mila ei față de mine. Am fost inundat cu apă din sursa ei vie, am băut apă și m-am rugat la ea. Pentru binele ei, am primit vindecare totală.

Potrivit mărturiei sclavului lui Dumnezeu Vladimir, a existat o vindecare din apa luată din capelă a "Vsezaritei", o fată care suferea de psoriazis, nici o pregătire medicală nu a ajutat-o.

Potrivit mărturiei unui rezident al orașului Ekaterinburg (care dorea să rămână anonim), a existat un leac pentru cancer. Și-a lăsat donația.

Conform mărturiei sclavului lui Dumnezeu Eugen, bunicul său, slujitorul lui Dumnezeu, Victor, a fost vindecat de o boală oncologică.

Conform mărturiei slujitorului lui Dumnezeu, Oleg, un rezident al orașului Nijni Tagil, ruda lui a fost vindecat de boală, putrezire mâinile: Spălați-vă pe mâini rănii și a băut apă din izvorul „Vsetsaritsa“. Facilitățile medicale nu au ajutat la boală.

Conform unei mărturii orale, a existat o vindecare a unei femei bolnave care trăiește în orașul Ekaterinburg. Timp de o jumătate de an nu putea să iasă din pat. A început să bea apă, adusă de ea de către oamenii din capelă din satul "Vsezaritsa" Taraskovo, după care a avut loc o minune de vindecare. Mai târziu, ea însăși a venit în satul Taraskovo la Maica Domnului "Vsezarice" pentru a asista la acest lucru personal.

Sclavul lui Dumnezeu Anna,
Novouralsk

Eu sunt robul lui Dumnezeu Hope, un enoriaș sat Sf Treime Biserica Taraskovo, slavă Domnului „Vsetsaritsa“ Cerul și Domnul nostru Isus Hristos Dumnezeu mare milă, care a apărut pentru mine un păcătos și nedemn. Într-o noapte am fost trezit de durere severă în cap, și a simțit punctul de durere, o senzație de arsură în capul meu. Mi-a mutat repede banda pe cap. Am fost imediat lovit de gândul că ruperea unui vas de sânge a depășit imediat teama de ceea ce s-ar putea întâmpla în creier și revărsarea sfârșitul meu. M-am întors la Domnul și la Theotokos pentru ajutor. Ea sa rugat: "Doamne, nu mă lăsa să mor fără pocăință. Regina Cerului, ajută-mă! "Ce ar trebui să fac? O durere răspândit atât de repede, și apoi a avut loc la mine pentru a ajuta sfinților cu apă „Vsetsaritsa“ sursa de Rai. Am umezi această sfântă vodcă cu o batistă și o pun pe un loc inflamat. Durerea din capul meu, care se răspândise atât de repede cu o țesătură arzătoare, a început să se prăbușească și, curând, a încetinit complet. Am primit, un mare păcătos, în conformitate cu mila lui Dumnezeu, vindecare totală.

Manastirea de lucru:

Rectorul Hegumen Alexei Maletin

624177 Regiunea Sverdlovsk, orașul Novouralsk, satul Taraskovo, str. Kirova 51 "a"

Departamentul de pelerinaje și excursii al eparhiei Ekaterinburg, tel. (343) 217-91-46, șeful lui Lyubov Anatolievna Belogurova
Scrie despre vindecările tale miraculoase.

Călugării vă plecăm de la noi toți să vă amintim și să așteptați cel puțin o zi pentru a vizita, Ot.Alipiy pozvani.

Ekaterina Biserica Sfântă de Protecție din satul Konokovo

Absolut neașteptat pentru mine am ajuns la mănăstirea Sfânta Treime, la icoana miraculoasă "Vsezaritsa". La confesiunea din mănăstirea Verkhoturye, tatăl meu ma binecuvântat să mă duc la icoană. El însuși a fost vindecat prin ajutorul Maicii Domnului. Îngerii, ca pe mâini, ne-au dus cu fiica și prietena ei la Taraskovo. Am trăit în hotelul mănăstirii câteva zile. Fetele au fost turnate zilnic de mai multe ori. Nu mi-a fost permis. Și totuși, harul mi sa revărsat din abundență. Am cancer. Simptomele obișnuite sunt slăbiciunea, amețelul a trecut. La inimă și totuși bucuria este extraordinară. Eu beau apă sfântă, am smuls unt din Vsezarica, mă rog, sper să vindecă. Cred cu noi pe DUMNEZEU și pe Mama Sa cea mai Pură!

Larissa, zona autonomă Khanty-Mansi

Locul este minunat! Aceasta este harul lui Dumnezeu. Am fost la familie în vara trecută! Foarte, foarte, foarte mult! Nu spuneți în cuvinte! Vom merge cu ajutorul lui Dumnezeu în această vară. Asigurați-vă că ați vizitat acest loc care nu a fost. Minunile vindecării mi s-au întâmplat! Sunt recunoscător Domnului Isus Hristos Dumnezeul nostru și Celui Atotputernic Fericit pentru ajutorul lor în vindecare. Sfintele izvoare în cinstea Sfântului Nicolae Lucrătorul de Minuni și a Sfintei Maria a Egiptului dețin și o putere foarte miraculoasă! GLORIA LUI DUMNEZEU PENTRU TOTI!

sclavul lui Dumnezeu Elena

Chiar dorim să venim la voi, suntem din Magnitogorsk, sunt mama lui Valentina și fiul meu Alexandru. Dacă fiul este de acord să rămână cu dvs. câteva zile, să trăiți ca novice, ce este necesar pentru asta?

MONASTERIA DIN TARASKOVO

Mânăstirea din piatră roșie
Printre brazi într-un sat îndepărtat.
La șosea este un râu, pustie
Și cabana rusă a hinterlandului.

CHORUS:
Și umpleți cu dragoste și lumină.

Tăcerea, numai rugăciunea în pace.
Monoton, timid, încet.
De la mândrie la îndoială ea.
Îmi amintesc foarte important.

CHORUS.
Și umpleți cu dragoste și lumină.

Templul este vechi, liniștea minții.
Gratia a atins umbra lumanarii.
Dumnezeule, dragă, acum sunt cu tine
Și sufletul meu sa trezit din nou.

CHORUS.
Și umpleți cu dragoste și lumină.

A fost un supraveghetor. Acesta este un loc foarte bun. SLAVIA LUI DUMNEZEU PENTRU TOTI TATRANI!

Mulțumesc pentru tot! Ce loc minunat și puternic, Taraskovo! A fost ieri cu o prietena, încă un sentiment de bucurie în interior și un zâmbet din fața ta nu se desprinde! Mulțumesc.

Prisvyataya Fecioarei Regina Cerului, ne ajută în viața noastră păcătoasă, păzește poporul său din toată primul în viața noastră propriile noastre de cercetare și cu experiență, pentru a ne proteja de posigatelstva uman la viața păcătoasă noastră, ne arată calea neprihănirii lui Dumnezeu și Sfânta Treime a mijlocitor, tratament nostru despre protecția și pokravitelstve planeta Pământ de călugări stupide în viața mea să ne împiedice, trimițându-ne la boala. Apele Dumnezeului nostru sfânt pentru noi de pe Pământ dorovannye de boli izlechayuschie în viața noastră păcătoasă în credința noastră, speranța noastră și dragostea noastră față de Dumnezeu și de a Vsetsaritsa nostru Ceresc ajută la protejarea, paza surse sfinte pentru a ajuta oamenii în credința noastră. În numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. Amin.

Slujitorul lui Dumnezeu Yura Yurchenko

Aici, Preasfânta Teologie, Maica Vsezarica, ma vindecat si pe fiul meu.
Îi mulțumesc Domnului pentru tot!

Slavă Domnului, anul acesta, împreună cu întreaga familie, am vizitat Manastirea Sf. Treime Vsezaritsynsky din satul Taraskovo. Am fost în multe biserici, dar aceasta este prima mea mănăstire, pe care am vizitat-o. Mergând la mănăstire, m-am gândit că voi plânge lângă icoana miraculoasă a "întregului rus", dar în loc de lacrimi, am experimentat o astfel de bucurie, o asemenea fericire, un asemenea har. Am avut sentimentul că am venit acasă. Sufletul meu sa bucurat, dar inima mea era plină de iubire. Astfel de har în această mănăstire, o astfel de dragoste pentru toate împărățiile, tăcerea și pacea minții, protecția față de o lume zadarnică, nu vor să plece. Un prova scăpată de abatele mănăstirii și de toți frații mănăstirii. Acest loc sfânt este îmbrăcat cu rugăciunile voastre și dragostea voastră pentru noi păcătoși. Vă mulțumim pentru rugăciunile voastre sfinte pentru noi păcătoși. Sunt foarte recunoscătoare Preasfintei Teologii, pentru o asemenea îndurare față de mine că am vizitat un astfel de altar. Lăudați-L pe Dumnezeu pentru tot. Maică-mamă a lui Dumnezeu, rugați-vă lui Dumnezeu, sunt păcătoși despre noi.

sclavul lui Dumnezeu Larisa

Mi-a plăcut foarte mult, locul este cu adevărat minunat, este bine că există astfel de locuri.

Mulțumesc, Doamne Dumnezeule și Preasfintei Teologii, pentru astfel de locuri minunate, sfinte, care ajută să trăiești și să speri pentru mila lui Dumnezeu, în situații de viață dificile, aproape fără speranță. Și îi mulțumesc Maicii Domnului "Vsezaritsu" că m-a adus la Taraskovo.

Am fost foarte bolnav

ELENA SHIROKOVA 42 de ani

Mulțumesc, mulțumesc, vă mulțumesc! Ieri au fost în mănăstire și în sursele sfinte, ce binecuvântare aveți!

Bine ai venit! De multe ori am vizitat aceasta manastire la sursa Maicii Domnului și întotdeauna a plecat de acolo la mare confort spiritual și liniște. Am avut o tromboză de vene pe piciorul stâng, am mers cu dificultate și am avut dureri severe. după ce am oblilsya apă din izvorul sfânt, am mărturisit și a luat comuniune a doua zi când am venit acasă în durere destul de ischezli.Takzhe am scăpat de pasiunea de fumat cu ajutorul Preasfintei Fecioare Maria. credeți în oameni și primiți ceea ce cereți. Amin.

Acum doi ani, copiii mei și m-am dus la fiul cel mai mare și Taraskovo.Ya scăldat în apă sfințită, scăldat în istochnike.A copil din cauza unei răceli nu se toarnă stala.Ochen naprasno.God înapoi copilul sa îmbolnăvit leykozom.Strashnoy boala krovi.Skoro cu siguranta merge din nou, și de data aceasta o răscumpărăm. Vreau să le spun tuturor oamenilor - Credeți. Și să nu fie niciodată frică de nimic (nici rece, nici rece), atunci când Sfântul voda.Ona va ajuta să vă, dacă crezi cu adevărat! DUMNEZEU CU TINE!

Soțul meu și cu mine anul trecut au fost în satul Taraskovo.Oblivalis apa istochnika.Zabolevaniya nu am fost, dar cât de bine și a fost ușor de dushe.Takaya bucuria din faptul că atât de mulți oameni cred în Dumnezeu și mesta.V Sf acest an asigurați-vă că pentru a merge snova.Ya într-adevăr cred că Domnul mă va ajuta corpul Vsetsaritsa și dushevno.U fratele meu a murit recent și așa de rău la inimă, care nu trece slovami.Esli care nu au călătorit în Taraskovo în Verkhoturye sedite.Ne regret.

Ea și-a întors piciorul (întinderea ligamentelor) asupra muncii sale, nu a putut pleca, a condus acasă după ce a lucrat la mașină. Leg rănit mai mult și mai mult, nu am putut veni seara pentru un motiv oarecare, temperatura a crescut, a existat o sete puternică. Am început să beau apă. care a fost adus din sărbătoarea sfântă în numele Sfântului Nicolae Miraculosul cu. Taraskovo în ajun. Dimineața, după ce sa sculat din pat, a încercat încet să părăsească piciorul dureros, dar durerea a dispărut complet! La locul de muncă am fost surprinși să vedem că nu am făcut-o chiar și fără vlagă, iar medicul nu a obraschalas.Udivitelno că acest caz este uitat, și a amintit mai târziu. Lăudați pe Dumnezeu pentru tot!