Din cauza călătoriei false, Sasha de 12 ani a fost în poliție

- Fiica mea plâns a petrecut aproximativ o oră purtând conductorul cu ea în autobuz. Pentru a provoca daune morale, vom depune un proces în instanță, "Lyubov, mama fetei, a sunat la Komsomolskaya Pravda. - A început cu faptul că fiica mea mi-a sunat și, izbucnind în lacrimi, stârnind, a încercat să explice ceva, dar nu am putut înțelege nimic. O femeie a luat telefonul, sa prezentat ca dirijor și a spus că fiica mea va fi dusă la poliție pentru că falsul ei de călătorie. L-am rugat pe copil să renunțe. Soțul meu și cu mine eram gata să venim pentru fata. Dar controlorul a spus că putem aborda doar oprirea finală - în Zhdanovichi. Soțul meu a luat un taxi și sa grăbit acolo.

Iată cum descrie Sasha, de 12 ani, situația:

- Am fost foarte speriat, mătușa mea a jurat și a amenințat că a sunat la poliție. Am cerut să plec, dar mătușa mea nu era de acord. Și pasagerii s-au ridicat pentru mine și mi-au spus să nu ating. Când am ajuns la ultima oprire în Zhdanovichi, nu a mai fost nici un papă acolo. Mătușa mea a spus că nu putem să-l așteptăm și ne-am dus la o altă destinație finală. La est. Plecat de mult. Și am stat și am plâns. Și când au sosit, m-au pus într-o mașină de poliție. Am fost în mașină timp de 15 minute și apoi a venit tatăl meu. Și am mers împreună la poliție împreună. Și în autobuz nu mai plec. Mi-e teamă!

Mama fetei este surprinsă de faptul că cartea de călătorie sa dovedit a fi falsă.

- L-am cumpărat de la un tânăr pe piața Zhdanovichi. Pentru călătoria de toate felurile, cu excepția metroului, am dat aproximativ 36 de mii de ruble. Am cumpărat-o pentru prima dată și nu știu exact prețul.

Apropo, un bilet de autobuz pentru un autobuz - un troleibuz - tramvai costă 37 mii 660 ruble.

"O panglică de argint a fost atașată la bilet"

- Am observat imediat că carte de fals de călătorie, - a spus "Komsomolskaia Pravda", același dirijor. "Ochii mei sunt pe astfel de lucruri". Panglica de argint a fost lipită și ar trebui imprimată. Și cartea de călătorie în sine a fost tipărită pe o imprimantă color. Am spus asta fata, ea a început să plângă și am sugerat că îi sună părinții. Iar părinții mei au început să mă insulte, mi-au spus că voi plăti daune morale. Așa că am sunat la poliție - nu mă insultă nimic! Și n-am legat fata de scaun, putea să plece.

"Dirijorul a trebuit să se ocupe de părinți"

Cum să recunoști un bilet fals?

Și ce fel de reparații au făcut copiii tăi?

Yegor Khrustalyov, gazda TV:

- Acest incident amuzant sa întâmplat cu fiica mea în magazin. M-am dus la cantină și ea a așteptat la mine la magazin. În acest moment, doi țărani adulți cu vârste mici au început să se întrebe de la Masha mea, unde era mama ei și de ce stătea singură. Ei, aparent, au vrut foarte mult să se familiarizeze cu soția mea. Dar când am venit, mama mi-a arătat lui Kuz'kin. Și, în același timp, a învățat o lecție bună de etichetă.

- În Bulgaria, la stație, soția și fiica mea au plecat câteva minute și fiul meu a fost rugat să aștepte un pic. După un timp, fără a aștepta pe nimeni, copilul și-a lăsat rucsacul lângă chioșc și a plecat să-și caute mama. Curând a găsit-o, iar în 15 minute familia mea sa întors la gară. Apoi au văzut o mulțime de oameni, polițiști și mineri aproape de rucsac. Cineva de la trecători a crezut că un rucsac cu o mină!

Natalia SHISHKINA, masseurul:

- Cu câțiva ani în urmă, împreună cu fiica mea de 11 ani, am decis să fac o excursie la un oraș rusesc. Îmi amintesc că înainte de plecare am avut 10 minute, deoarece copilul meu dorea jetoane. În momentul în care făceam cumpărături în magazin, fiica mea independentă, prezentând biletul, a intrat în autobuz și a plecat! Departe, desigur, nu a plecat. Dar, mai târziu, m-am mărturisit că ea ma trimis în mod special pentru o achiziție: ea a vrut o aventură!

Lilia GLINSKAYA, inspector al Departamentului de agitație și propagandă al GAI din Minsk:

- Am două fiice. Cel mai vechi este deja crescut și trăiește separat. Dar cea mai tânără Alina trăiește cu mine. Și apoi, într-o zi ploioasă, ea a pierdut cheile apartamentului. Crezi că sa abătut? Nu! Fiica mea independentă a revenit la școală, a intrat în biroul profesorului, mi-a spus șeful și mi-a spus să-i dau lui Lilia Glinskaya. adică pentru mine că fiica ei a pierdut cheile și o va aștepta în camera profesorului.