De la Bali la java, un sfat de la un turist tinka61 pe

Totuși, așteptam doar călătoria mea din Bali în capul meu mi-a strălucit gândul - în loc să zboare de acolo în Java. De-a lungul timpului, acest gând sa stabilit treptat acolo, întărit, până când sa format definitiv într-o decizie clară - să zboare neapărat. În principiu, pentru a face acest lucru cu Bali este destul de simplă, există două opțiuni - cumpărați o excursie de o zi cu un pachet complet de servicii sau cumpărați bilete de avion în mod independent și pe loc pentru a angaja șoferul. Situația mea a fost complicată de faptul că aveam nevoie să-i atasc pe un copil undeva. La început nu m-am gândit niciodată să-l lăsăm pe Lisa cu mine, știam că această călătorie nu era ușoară, o creștere devreme la ora patru dimineața merita, de ce torturarea fatăi în vacanță? Prin urmare, sa decis să găsească o dădacă. Și aici nu au existat dificultăți, în Bali există multe agenții de recrutare diferite. În medie, serviciile unei dădacă balineză cu cunoștințe rudimentare în engleză costă 50-60 USD pe zi. Există niște chiloți ruși, chiar am semnat cu unul, iau mai scump, aproximativ 100 de dolari pe zi. Rămâne să decidem ce dădacă să luăm - pe noi sau pe Balin. Și apoi mi-am dat seama că, chiar dacă rezolv toate problemele organizaționale, sufletul meu va fi neliniștit toată călătoria, mă voi gândi cum este Lisa cu persoana altcuiva, să fiu nervos etc. În ultimul moment decizia a fost bine - să zborim împreună! În ceea ce privește finanțele, am avut noroc, am ajuns la Ramadan și prețurile pentru biletele de avion a crescut la 200 de dolari! La ora obișnuită, biletele de pe site-ul companiei aeriene Lyon pot fi confiscate și pentru 90 de dolari.

În Java, Garuda zboară, dar aceste bilete de avion sunt chiar mai scumpe. Pentru organizarea acestei călătorii, am luat calea cea mai mică rezistență și am profitat de serviciile ghidului nostru balcanic Suassa, i-am dat bani pentru bilete, iar programul de excursii în Java a fost aranjat de prietenul său deja la fața locului. Ca rezultat, a fost costisitor - pentru doi, aproximativ 550 de dolari, însă a fost prea târziu să se retragă. Această sumă include bilete de avion, mașină și ghid în Java, toate biletele de intrare la temple și masa de prânz. În caz contrar, cunoscându-mă, nemulțumirea s-ar fi așezat în sufletul meu, iar pentru restul timpului m-aș fi învinovățit pentru ocazia de a-mi vizita Java. Aceasta, ca să spunem așa, preistoric.

Deci, plecarea pentru Lyon este foarte devreme, la 6.30 dimineața, așa că a trebuit să se ridice la ora patru dimineața. În mod surprinzător, Lisa se ridică fără capricii și persuasiuni. Seara am efectuat o lucrare pregătitoare și explicativă cu ea pe această temă și, aparent, mi-a dat rezultatele. La recepție am primit cutii de prânz cu mic dejun, le-am avut la aeroport. Am fost urmat de ghidul nostru Suas și ne-am dus la aeroport, la terminalul local. L-am adus, l-am dus la bar lângă mâner, ne-am spus la revedere. Când se ia o taxă de port, se iau ceva de patru dolari pe persoană, nu se acordă reduceri copiilor. Zborul spre orașul Yogyakarta durează doar o oră și, din moment ce timpul Java se află în spatele orbitei balineze, se dovedește că plecarea și sosirea în același timp - la 6.30 dimineața. Zborul a trecut complet neobservat, ne-am admirat tot timpul prin specia absolut divină a vulcanilor Javaniani Bromo și Izhen. Cât de frumos! În Yogyakarta, scurtată pentru comoditate în Joknia, am fost întâmpinați de un prieten de Suassa, de asemenea, un ghid vorbitor de limbă rusă. De asemenea, într-o mașină cu un șofer, se pare că acolo sunt atât de acceptate, încât fiecare ghid care respectă propria dispoziție are propriul său șofer. Acest ghid a vorbit mai bine rusesc decât Suasul nostru, dar a pierdut în serviciul și bunăvoința sa. Sa dovedit că el însuși cu Bali și sa mutat în Java din motive mercantile - ghizii vorbitori de limbă rusă din Java sunt foarte puțini și sunt foarte, foarte citați.

Imediat a mers pentru a vedea principalul altar Javanese - templul din Borobudur.

De la Bali la java, un sfat de la un turist tinka61 pe

Și este foarte rezonabil, într-un timp atât de devreme, erau foarte puțini oameni acolo și am reușit să ne bucurăm liniștit de frumusețea lui! Acest templu este pur și simplu magnific, are o impresie puternică. De dragul acestui lucru a meritat să zbori la Java! Este suficient să spunem că acesta este cel mai mare sanctuar budist în care învățătura întregului Buddha este pusă în piatră.

Secolul al VIII-lea, aceasta este ceea ce antichitate! Numele acestui miracol de lumină în sanscrită înseamnă un templu pe un munte sau un templu al multor Buddhi. Templul imens este construit în forma unui lotus și este alcătuit din trei părți.

În total, am petrecut aproximativ două ore în Borobudur, de data aceasta este suficient să vedem principalele farmece fără să ne grăbim și să facem o impresie generală. Un loc care merită vizitat în toate privințele!

Între timp, oamenii au început să vină la templu, în special localnici și mai ales familii întregi.

În Java, spre deosebire de Bali, populația principală este musulmană, deci femeile sunt toate în brățări. Închideți fata blondă în atenția lor, cu siguranță nu au putut. Și toată lumea a început să ceară permisiunea de a face o fotografie cu ea.