Clinica de Chirurgie Plastica recenzii medicale - portal medical - clinici, medicamente,

Toate recenziile Clinica de Chirurgie Plastica Dr. Matei

Doctorul a făcut 6 operații diferite. Pot spune un lucru despre rinoplastie, nu poate face un nas. acesta este un coșmar. dacă aveți un nas cu o cocoș, atunci nu vă va face o osteotomie. Prima dată când își făcea nasul era larg. a spus așa ar trebui să fie. totul era ca și cum ai întreba de ce ai fost atât de rău făcut. în consecință, a plecat în străinătate și a consultat medicii cu care se dovedește a fi o osteotomie pe care nu doresc toți doctorii, pentru că este foarte dificilă. deci spune-mi atunci că vă refuzăm. nu, m-au făcut foarte prost să-mi pot repara că este mult mai scump decât în ​​faza inițială. Nu sfătuiesc pe nimeni să înlăture cocoșul de pe acest doctor. el nu poate face astfel de operațiuni. A făcut sau a făcut la el sau alte operațiuni au mers bine. dar mi-a răsfățat nasul.

Numele meu este Natalia. Apărut medicului cu o problemă - vene varicoase. Mulțumită lui Vasily Mikhailovici, îmi port rochii și fuste scurtate. Mulțumesc pentru tot! Și totuși, el este un om cu un yum, care înoiește în momente când sunteți nervos înainte de operațiunea sau manipularea viitoare. Vă recomandăm!

citeste recenzii si indignat medicul face nasul ca din imagine. Îi sfătuiesc pe toți cei care doresc un nas frumos să îl contacteze pe Dr. Matej

Îmi pare rău că m-am întors la chirurgul plastic Matej. A făcut sau a făcut la el sau la el o rinoplastie. Am avut un cocoș pe nas, pe care am vrut să-l scot, și, ca rezultat, mi-a încețoșat nasul. Puteți spune că pur și simplu mi-a desfigurat, rezultatul este foarte nefericit. Mituit prețul operațiunii, a fost mult mai ieftin. Acum cred că un bun chirurg plastic, operația este mult mai ieftină decât alți specialiști buni, nu poate fi. Așa că am fost prins, acum voi strânge bani pentru a reface "o astfel de muncă". Mă țin în brațele mele, ca să nu plâng și să nu te superi.

Buna ziua, Doresc să elimin bizon pe nas Medicul Mateja care poate consilia și fotografiile pot fi trimise la HP înainte și după [email protected] Multumesc anticipat!

Lena, vă rog să-mi spuneți ce rezultat a fost un rhino de la Matei, dacă aveți posibilitatea să fotografiați, am de gând să o fac.