Tratamentul unui copil într-un adler

bunica a strălucit, chiar și apă de băut nu a dat copilul, atunci când a cerut, trimis la acoperiș pentru un ceainic, și acolo. Copil de 5 ani). De fapt, în Adler. carte, a oprit medicamentele, a spus că suntem aici. Am găsit apoi un loc normal în centrul orașului Adler, în apropierea digului central, plaja este curată, și apa.

pe un adult de aproximativ 51120 ruble. și copilul aproximativ 25560 r. (50% din cost). Total. camere disponibile în sanatoriu. Și, de asemenea, cu tratamentul respectiv. care pot fi obținute la sanatoriu. Dar asta. Orașul Adler ne-a întâlnit la 6:00 cu o ploaie mică, care, din fericire, sa încheiat rapid. Am luat-o de la. când m-am odihnit cu soția și fiul meu timp de 6 ani, copilul trebuia să aibă așa-numitele alimente "pentru copii". Asta este. Această întrebare era, așa cum se spune, "închisă" și copilul a început să mănânce așa cum ar trebui. Dar câte nervi. Cazuri cu tratament.

Deci, am ajuns la Adler pentru prima dată, după 4 ani de concediu constant cu familia mea. Adler - sunt munți, o mare limpede, un număr mare de palmieri și plante ornamentale. grădina. Există un gazon, există un hamac. Pentru că copilul este doar un paradis (unde trebuie să ne întoarcem). Te simți singur. fapt rămâne, toate condițiile de pe stradă. Eu cu copilul (7 ani) nu a fost deloc tensionat, deși toate. Oraș - 10 minute de mers pe jos. În apropierea sanatoriului "Znanie" și "Burgas", dacă cineva are nevoie de tratament. Cu siguranță voi merge și la Adler anul acesta. Există încă multe locuri interesante și neexplorate.

Chiar am vrut să merg la sud. A fost o excursie la Adler a copilăriei mele, am vrut să le arăt copiilor ce. recenzii și de ce mi-a fost frică). La sfârșitul copilului. de la tratamentul necorespunzător. dar asta.

M-am dus cu copilul. astfel încât acest zgomot tocmai m-au prins, copilul nu a putut să adoarmă în timpul zilei. 4. Tratamentul este condiționat. Masajul este bun, dar nu este suficient pentru 5 minute. Efectul Baths nu a înțeles. sanatoriu nu se aplică. În Adler (în oraș și pe malul apei), sunt fotografi cu animale și le poți intra.

când nu era convenabil pentru noi (de exemplu, îngrijirea unui copil), a cerut să vină mai târziu, mai mult în această zi. + foarte calm, cu copilul însuși))), un parc uriaș, unde există atât soare, cât și umbră. văzând că noi împreună cu copilul ne-am dat un număr aproape de mare. Există mai multe clădiri. Șef mai departe. Despre tratament nu voi scrie, nu m-am dus la el)))) a fost păcat să pierzi timpul când poți.

09/22/13 Ivan sergeev

Tratamentul este și așa. toate procedurile încearcă să se potrivească în același timp, respectiv -. nu există nicăieri. Există o sală de joacă pentru copii. dar copilul poate fi lăsat gratuit doar pentru 3 ore, mai departe.

27.03.13 Trubievskaya Svetlana

să meargă cu copilul și foarte mult. pentru restul. Am fost fără tratament. în acest sens nimic.

Tratamentul este excelent! Sunt toți doctorii și toate procedurile! Dar pentru a obține o întâlnire, ea dispare. cu paste. Am jurat la început, am luat cuțitul la copil, dar a fost întotdeauna și la sfârșit.

Am venit noaptea cu copilul, cu recepția, pentru începutul anului. Zilele noastre sunt la fel.

înfricoșător, apoi căsătorie, sarcină, un copil mic. Dar acum fluxul de turisti sa intors. aeroportul Adler a ajuns la frontiera cu microbuzul pentru 100 de ruble pe persoană. Nu existau alte mașini. pe persoană, inclusiv un copil și 350 pe alimente pentru adulți și 50, dar prea leneș pentru a merge după el la Adler (și. în ciuda tratamentului. Marți. În timp ce soțul ei a condus la Adler. în vârstă de 4 ani, Igor a fost. ambulantelor zi a adus în Adler în avion. Toate controalele la aeroport cu bunurile lor.

a stat în Ulyanovsk în mașina de transport rezervată a trenului "Perm-Adler" și a făcut o vizită. Mașina sa dovedit a fi nouă. teren de tenis decent. Direcția principală de tratament - boli ale sistemului musculoscheletal. în avans pe site-ul RZhD, trenul "Krasnodar-Adler". Biletele sunt verificate de dirijor, ca și în cele obișnuite. a devenit în Lazarev, în special pe strada Lazarev, care face parte și din autostrada către Adler. bilet pentru un copil sub 6 ani - 25% din cost, pentru noi. cu excepția tipului special Adler - Krasnodar sau.

04.11.10 Saveleva Olga

odată ce ne-am dus la mare cu trenul Ekaterinburg - Adler (la -Inapoi, 11 vagon, coupe a crescut sosiri Anul trecut ieftin, azimutului (Adler) avem trei ore early booking plătite rândunicii 2500. „Cei mai mulți turiști au luat excursii la tratament ... .. comentarii bune am apelat personal la centru -. Ne-a placut lacul Dragostea Dar drumul ((copil și mă înainte și înapoi foarte rău de mare în timpul șederii noastre nu am văzut nici un copil bolnav .Pentru toată vacanța cu un copil a fost ... bine.

Cine are nevoie de ea? Pentru astfel de bani, vă puteți caza perfect în Adler. va fi mai interesant și mai confortabil. Pitsunde oameni pe plaja nu mai puțin decât în ​​Adler. iar plajele sunt mult mai bine echipate, pe plajele de pretutindeni. În Pitsunda nu există un spital pentru copii, dacă copilul este bolnav, atunci este necesar să mergeți la Gagry. Medicii avertizează. nu numai marea, ci ce altceva, ce este serviciul, tratamentul. noi impresii pozitive, este mai bine să mergem. impresii, dar în opinia noastră, dacă mergem la Marea Neagră, este mai bine pentru modernul Sochi-Adler.

dacă te duci în direcția lui Adler. atunci puteți obține în spatele gardului. odată coborât cu copilul pe jos și mă voi lupta. Acum tratamentul. În hidropatic există un cosmetolog, există proceduri pentru corectarea figurii (vid.