Sorrento și Pompei

Sorrento este cel mai fermecător pământ (Shchedrin SF este un pictor rus)

Când barca ma adus de la Ischia la Sorrento, starea de spirit, ca și cerul deasupra orașului, era sumbră. Tot drumul în timp ce plutim, ploua, iar barca se zguduia puternic pe valuri. La bord a fost rece din cauza aparatelor de aer condiționat, iar mulți englezi navigau, clasa medie tipică, expresii faciale ale coborârilor, comportamentul este același.

Orașul, așezat pe stânci abrupte, mi sa părut întunecat și impregnat. Ca să ajung din dig în orașul însuși, trebuia să urc o scară abruptă de piatră. Cu mine, am avut o mica punga pe umarul meu, o camera, o harta cu locatia pensiunii si o oferta inepuizabila de entuziasm.

Am rezervat trei nopți la Hostel Village-Camping-Campogaio-Santafortunata (Via Capo, 39 de ani). Mai târziu, din a treia noapte, am refuzat și am rămas doar pentru două. Santafortunata este o pensiune de camping, cu o zonă verde mare, unde există o piscină și coborârea la plajă. Mi sa dat o cheie la o casă de lemn cu două camere, o bucătărie și o baie. Într-o cameră erau două femei franceze de aproximativ 20 de nume complexe, pe care nu le puteam repeta. A doua cameră era a mea. Dimineața și seara, păsările cântau atât de tare sub ferestre, încât părea că dormeam într-o grădină botanică. Adevărat, Internetul în camping a fost plătit și a costat 2 euro timp de 30 de minute.

Conform legendelor antice grecești, Sorrento este pământul serenelor dulci și insidioase. Aici îi plăcea să se odihnească oameni creativi - muzicieni, artiști, scriitori, filosofi (Nietzsche, Goethe, Byron, Keats, Turgheniev, Gorki, Chernyshevsky, Tolstoi, Stendhal, Liszt, Mendelssohn, Wagner, Rossini, Shchedrin), familia regală rusă, și chiar Giacomo Casanova. Un bine-cunoscut peste tot în lume, piesa „O Sole Mio“ a fost scris de către patronul muzicieni rus Count Polenov.

Dimineața în Sorrento

Veranda casei mele

Plaja din Sorrento

În dimineața următoare, după sosirea noastră până la Sorrento tocmai m-am trezit, m-am așezat pe tren și sa dus la Circumvesuviana Pompei - orașul, care era în același timp, distrus de erupția Vezuviului și le-a salvat pentru generațiile viitoare. Vremea a fost bună, și toate zilele ulterioare au fost însorite.

stația de tramvai, am cumpărat o hartă Sorrento Campania ArteCard Tutta à la Regione de 3 zile (27 de euro), acest set de 2 cărți: albastru pentru muzee, verde pentru transport. Acolo, la etajul 2 al postului de radio în fereastra de vânzare de bilete am dat casierul o carte verde, și a pus în jos mânerul până în prezent și timpul ei, astfel activarea și angajatului mi-a ratat pentru a instrui prin poarta laterală, deoarece Această cartelă nu trebuie perforată prin turnicheți.

Pompei este un teritoriu uriaș, care are trei intrări. Nu sunt un fan al ruinelor, dar când m-am dus la locul de excavare, am plecat acolo într-o impresie mare în 4 ore. Există trei intrări la excavare. Program de lucru: zilnic de la 8.30 la 19.30. Intrarea în ArteCard este gratuită. În box-office-ul de pe el am primit un bilet "zero".

Pe sfatul multor călători pe forumuri, am venit la Pompeii pentru deschiderea la ora 8:30. Am luat apă cu mine, dar am uitat să iau micul dejun. Din fericire, santierul a avut o cafenea, toalete si toate beneficiile civilizatiei (croissant si cafea 2,60 euro).

Sorrento și Pompei

Pompei este un teritoriu vast

Statuia de bronz a lui Apollo

Grădină în incintă

Strada antică

Treptat, până la ora 10 am început să sosească excursii cu turiști din diferite țări. Am încercat să ascult și să înțeleg ghidul în limba engleză, dar creierul a fost atât de relaxat sub soarele napolean, încât am renunțat la această idee. În sfîrșit, un grup de turiști eleganți, cu un ghid, mers pe lângă mine. Mi-am dat seama imediat de fețele noastre. Mersul cu ei la săpături, am învățat multe lucruri interesante despre Pompei, fără de care impresiile nu ar fi complete.

Pompeii era un oraș luminos, elegant și multinațional și ocupa 66 de hectare. Locuitorii săi nu au luptat și nu au distrus creațiile generațiilor anterioare, ci au luat în locul lor cele mai bune lucruri create și îmbunătățite. În Pompei exista o conductă de apă, tuburi de plumb și alte infrastructuri urbane. Dar cel mai mare interes al turiștilor este viața intimă a pompeieni și, prin urmare, oameni din diferite țări se mulțumesc cu celebrul bordel Pompeii (lupanaria, de la cuvântul lupu-prostituat). Femeile care lucrau acolo au ieșit noaptea și au făcut sunete care sunau ca niște lupi urlând, chemând clienții. Purtau haine roșii și păr nefiresc. Oamenii căsătoriți s-au dus la bordeluri la prostituate, ca semn de răzbunare că soțiile lor s-au dus la barăci la gladiatori. În jurul orașului au fost multe semne false, ceea ce a fost un semn al bogăției orașului. Camera foarte bordelă este foarte mică, trece câteva camere întunecate, pe pereți sunt rămășițe de fresce care prezintă scene erotice și paturi de piatră, pe care femeile rusești le place să se așeze "să încerce". Mă întreb ce gândesc în acest moment?

Teatrul Bolshoi din Pompei

După ce Pompei ar putea merge în continuare la Herculaneum (în cazul în care, de asemenea, ArteCard intrare liberă) și Vezuviu (chiar la intrarea la Pompei în valoare de autobuz Vezuviu), dar am decis să se întoarcă la Sorrento și rătăcească pe străzi și să ia o baie în mare.