Rugăciunea este "demnă de mâncare"

Doamna noastră vrea ca noi să fie onorat imaginea „Este cu adevărat întâlni“ Certificat Irina Bentenibtu lucrător Templul Sf. Gheorghe de pe insula Poros: „Într-o noapte am fost de curățare sfesnicele. În acel moment am văzut o femeie care a venit în templu. - Bună, - mi-a spus ea

1. Ce este rugăciunea lui Isus Când ne rugăm, este necesar să devenim o minte înaintea lui Dumnezeu și să ne gândim la El ca la Unul. Între timp, gânduri diferite sunt mereu pompate în cap și distrag atenția de la Dumnezeu. Pentru a învăța mintea să stea pe una, sfinții părinți au folosit moli și au învățat să pronunțe

Capitolul 3. Că această rugăciune sfântă inteligentă este o artă spirituală. Să se știe că părinții noștri divini numesc acest lucru sacru al modei de rugăciune - artă. Sfântul Ioan de Ladder în cuvântul din 27 despre tăcere, învățând despre misterul acestei rugăciuni inteligente,

Instrucțiunea 2-e. Celebrarea icoanei Don a Maicii Domnului (Geneza cântecului biserică „Meet este cu adevărat întâlni să te binecuvânteze, Tu Maica lui Dumnezeu, și prisnoblazhennuyu Imaculata, și Maica Dumnezeului nostru!“ Lectiile morale) I. În ziua glorificării Maicii Domnului, să-i spun

"Este vrednic să mănânci" În Athos icoana Maicii Domnului "Worthy Is" este venerată în special. Povestea ei este așa: nu departe de Kareya este o celulă cu o mică biserică a Adormirii Maicii Domnului. În această celulă a trăit odată un preot cu un novice. Odată duminică, bătrânul sa dus la templu

Vă rog să răspundeți, din fraza slavonă din rugăciunea Preasfântului Dumnezeu, "Este demn, așa cum este cu adevărat, să-l respectați pe Tine, Maica lui Dumnezeu ..."? preotul Athanasius Gumerov, rezident al mănăstirii Sretenski Este cu adevărat corect să te glorifică pe tine, ca pe Theotokos, mereu

"Este demn să mănânci" Este vrednic să adorăm cu adevărat pe Theotokos, pe Fericit și pe Imaculat și pe Maica Dumnezeului nostru. Heruvimii cinstiți și cei mai glorioși fără comparație Serafim, fără căderea lui Dumnezeu Cuvântul nașterii, existența Maicii Domnului Noi mărturisim. Conform tradiției antice, 11

Rugăciunea este

Icoana Maicii Domnului "Vrednic să mănânce" (Skoroposlushnitsa) Frumusețea noii rugăciuni ia lovit pe călugăr și ia cerut oaspetelui să o scrie. Și în fața uriașului călugăr sa întâmplat o minune - în mâinile vizitatorului piatra a devenit moale, ca o ceară și pe ea au apărut cuvinte sfinte. Deghizat ca

Capitolul III. Rugăciunea rostită de gură, mintea nu este atentă, nu este nimic. Aici nu va fi nepotrivit să ne reamintim niște vorbe apostolice incomprehensibile despre rugăciunea spiritului și minții și, prin urmare, să începem un raționament.În Epistola către Sf. Efeseni, ap. Paul

"Este vrednic să mănânci" Este vrednic să fii cu adevărat neatins de Tia, de Theotokos, de Binecuvântat și de Imaculat și de Maica Dumnezeului nostru. Cel mai onorabil Cherub și cel mai glorios, fără comparație, Serafim, fără căderea lui Dumnezeu Cuvântul celor născuți,

Parfumul de la icoana "Este demn de mâncare" Stareții au spus: "Lunea de săptămâna luminată am stat în archodarul celulei mele și am făcut o rugăciune lui Isus. Dintr-o dată am simțit un parfum neobișnuit de puternic, am ieșit în coridor pentru a vedea de unde provine

48. Rugăciunea sa este rugăciunea mea mă simt o tristețe adâncă la vederea acelor oameni care ar dori să se roage, care populează o dorință secretă de rugăciune, dar care își lasă eforturile lor, având speranță pierdut de succes. Această dorință de rugăciune, cu toate acestea, rămâne cu ei pentru

"Este demn de mâncare" ("Miluyuschaya") Într-o duminică, care a trăit nu departe de Karei pe Athos, cel mai mare a mers la mănăstire pentru vigilența de noapte. Un novice a rămas în celulă. La căderea nopții, un călugăr necunoscut a bătut. În timpul Vigilului, când a fost necesar să cânți "cinstit

Capitolul 3 este întâlni cu adevărat Ce încredere atunci acest lucru Părinte! M-am trezit la șase și jumătate dimineața pe timpul grec, mintea vă, în timp util rearanjate pe cont propriu, așa cum sunt numite Irishka, „scufundări“ ore (și care. În instrucțiunile precizat, de asemenea, că adâncimea de până la o sută de metri păstra!).