Recenzii despre nunta de carte de argint

Dacă ar fi trebuit să găsesc o metaforă potrivită pentru acest roman, aș numi-o "șemineu". Știi că această imagine clasic de șemineu - o flacără luminoasă, luminoase, toate în jurul valorii de scântei mici pe grătar, ceata abia vizibile, plutind departe în conducta, și le înregistrează mari întunecate, care promit o întreținere lungă de foc. Deci este și acest roman. Flacăra luminată a talentului scriitorului Binchi, care știe să creeze o atmosferă de confort în casă în cărțile sale. Scânteile mici de probleme care pot provoca probleme, dar, în cele din urmă, nimic grav nu ne dă. opacitate abia vizibile din trecut, care zboara invizibile pe cer, împreună cu amintirile protagoniștii tinereții sale, greșeli și gafe. Și cu bușteni mari, aș numi capul capului fiecărui capitol, datorită căruia această poveste captează atenția, promițând cititorilor săi ore lungi de petrecere plăcută.

"Nunta de argint" este al doilea roman Binchi, pe care l-am citit cu o diferență de numai câteva săptămâni. Prin urmare, o comparație cu predecesorul ("Lecții italiene") a fost inevitabilă. Și comparația în cele din urmă nu era în favoarea "nunții". Pe de o parte, trăsăturile comune sunt izbitoare - povestirea în numele diverșilor eroi, de la un capitol la altul, cititorul privește lumea prin ochii unuia dintre numeroșii eroi. Evenimentele sunt puzzle-uri, una completează cealaltă, personajele și soarta sunt atât de strâns legate și interdependente încât un sentiment de proprietate este în mod inevitabil creat. Numai povestea este diferită. Argint nunta - evenimentul central, care, într-un fel sau altul, așteaptă toți participanții la carte. Toată lumea are propriile schelete în dulap, toată lumea este nemulțumită de ceva în această lume. Și toată lumea nu vrea cu adevărat această sărbătoare și, cu plăcere, dacă există o astfel de oportunitate, nu ar merge la ea.

Mi-a plăcut mai puțin această carte, nu pentru că a fost scrisă mai rău, ci pur și simplu pentru că nici unul dintre personajele principale din romanul nu mi se adresează. Sunt orb la o dorinta orb pentru a va place, sau frica totala "ceea ce cred oamenii", sau o sete de luciu exterioara, sau de viata intr-o minciuna constanta. Și mult, mult mai mult. Eu, ca de obicei, am citit și am încercat asupra mea gândurile și acțiunile personajelor din "Nunta de argint" și am crezut - de aceea? De ce în acest fel? Într-adevăr a fost imposibil deodată ... În general, scriitorul a scris un roman destul de în stilul său, dar complotul nu era în mod evident pentru mine.

Împărtășește-ți părerea despre această carte, scrie o recenzie!

Textul examinării

Review-uri de cititori

Romanul este construit simplu și necomplicat. Înainte de noi este un cuplu căsătorit care sărbătorește o nuntă de argint. Cei trei copii ai săi. Și rudele și prietenii lor (dacă pot fi numiți așa). Mai multe povești paralele și opinii despre acest cuplu căsătorit cu experiență. De obicei îmi place acest stil. Oferă ocazia de a cunoaște această sau o situație din părți diferite și complet neașteptate. Încă o dată, am fost amuzat de modul în care percepem lumea și unul pe celălalt în moduri diferite. Unele povești păreau interesante, unele amintite * sapun serios *, unele provocau emoții negative. Același cuplu pe care-mi pare foarte rău. Mă uit mereu cu ochi plini de compasiune la oamenii care se duc în cadru și sunt împovărați de o grămadă de convenții ridicole pe care deja vrei să le plângi că oamenii își trăiesc viețile așa. Hei, lumea este prea frumoasă și imensă ca să-ți risipească și să-ți trăiască viața, făcând-o gri și proaspătă. Și, desigur, tema căsătoriei. Truismul este că oamenii tind să creeze familii, iar apoi nu știu ce să facă cu ei.

În general, proza ​​femeii scrisă calitativ. Aici este doar clasicul genului. Dar ceva nu era de ajuns. Deși în locurile pe care le ascultam cu interes ferm. Se pare că va trebui să citesc ceva de la scriitorul irlandez pentru a-și determina părerea despre munca ei.

Aceasta nu este prima mea carte de Maeve Binchi, am citit deja "lecții italiene" și impresia a fost destul de bună. Și aici "nunta de argint" a fost similar cu ea foarte mult. Acest lucru este în primul rând pentru structura: fiecare capitol - povestea personală a unui nou personaj, ultimul capitol - unind, atunci când toți acești eroi sunt găsite pe unele pagini, există un deznodamant culminantă cu decizia de probleme de viata cuiva. Un fel de sfârșit fericit după mulți ani de durere, singurătate sau chiar un fel de necaz. Viața acestor eroi continuă, dar cititorul poate închide deja cartea cu o inimă calmă, deoarece în fața eroilor totul promite să fie bun. Acesta este stilul lui Maeve Binchi, iar restul cărților sale sunt scrise pe această schemă? Foarte tentat să ia oa treia carte și să vadă dacă este așa.

Deci, cele patru Doyle, Desmond și Deirdre, au prevăzut o întâlnire rotundă - 25 de ani de viață împreună. Amintirea ei înșiși, tineri, plini de putere pentru a lupta pentru locul lor în viață, în cercul prietenilor apropiați și al rudelor, cuplul înțelege că nu mai rămâne nimic ca înainte. În căutarea locului lor în viață și al poporului lor, toți eroii cărții s-au îndreptat odată în direcții diferite, mulți chiar și-au pierdut vederea unii pe alții. Unii au regretat, iar unii nu au făcut-o, pentru că au acționat în inima lor, aceasta a fost alegerea lor.
În această carte, Maeve Binchi prezintă o mică bucată de viață, care este complexă și complexă și că pentru fericire nu există o formulă unică. Singurul lucru, probabil, potrivit pentru toate personajele, este sfatul uneia dintre personaje, că uneori trebuie să ai puterea să renunți la trecutul lor, oricât de greu ar fi. În cele din urmă, lăsați-vă singurele "schelete în dulapuri", dacă aveți puterea, dar nu uitați despre ele, nu, ele trebuie să rămână în memorie pentru edificare. Și pentru a începe ceva cu o "ardezie curată" nu este niciodată prea târziu.

Este mai bine ca un irlandez să nu-și scuture arborele genealogic:
niciodată nu știi ce-i va cădea pe cap.

În ajunul nunții sale de argint Deirdre și Desmond pe toți cei implicați în celula mica lor de societate, nu spune un cuvânt, scoate scheletele în dulapuri sale, le aera, ștergeți ușor praful. ascunde înapoi. Secretul aici nu se va manifesta, toate scheletele după o scurtă plimbare înapoi la cabinetele lor confortabile pentru a acoperi un nou strat de praf și încă o dată dispar din ochii stăpânilor lor. Cei care, la rândul său, este pus din nou pe fețele măștii obișnuite cu care acestea sunt deja aproape de a lipi, și va continua să se joace în fața altora, pentru că alte roluri au fost mult timp ocupat, și adevărul, în opinia lor, prea neatractive pentru toate pentru a vedea.

În "Nunta de Argint" nu există nimic supranatural, scandaluri și intrigi, dar nu senzațional în natură. Oameni obișnuiți, probleme standard. În lume, ca de obicei, nu există o armonie. Chiar dacă această lume este doar o mică familie de cinci.

O poveste neîngrijită, fragmentată în opt mici schițe, reunită în ultimul capitol. Toate personajele, ca actori, ies dintr-o dată pe scena pentru un arc în final, la celebrarea celei de-a 25-a aniversări a căsătoriei, piesa sa terminat. Și mâine va fi o nouă zi și o poveste nouă cu vechii actori, dar ceea ce nu va fi cunoscut nimănui încă.