Recenzii Angelholm ale pacienților - instituții medicale, clinici, laboratoare, centre medicale,

rating 3 din 5

Clinica Angelholm este Centrul de Traumatologie și Ortopedie din Cernăuți, care se ocupă cu tratamentul tulburărilor musculo-scheletice, folosind metode speciale de intervenție chirurgicală.

Clinica Angelholm efectuează diagnosticarea, tratamentul chirurgical, reabilitarea și tratamentul ambulatoriu.
Clinica specializată în endoprotezele primare și auditive ale articulațiilor genunchiului și șoldului. Implantarea articulațiilor artificiale este singura modalitate de a evita handicapul în cazul bolilor și afecțiunilor grave ale sistemului musculoscheletic.

Tratamentul bolilor ortopedice:
- Endoprotetice laterale
- Endoprotetice ale articulației genunchiului
- Anatomia articulației genunchiului
- Decompresia subacromatică artroscopică
- Arthroscopic ligament cruciat anterior
- Rezecția artroscopică a menisciilor
- Diagnostic-artroscopie medicală a articulației genunchiului
- Herniated intervertebral
- Impactul leziunilor

• Fotografii Angelholm

cineva a fost operat la Vasyuki SV? Mama mea l-au trimis la comentarii operatsiyu.Iskala despre aceasta, dar a găsit doar unul și riskovat..Dengi negativnyy..Boyus pentru funcționare mare și garantează nikakoy.Vizhu chirurg numai în tribune acest spital Vasilchishin, dar la el în legătură cu operațiunea nu scrie jos nici măcar nu știu ce să fac

I mene în klіnіtsі BCC prooperovany cholovіk (artrodezuvannya g / h cu Suglob kіstkovoyu autoplasty zduhvinoї kіstki) vzhe prin mіsyats pіslya operatsії I Baciu pokraschennya deci minuv iac bіl scho la postіyny tsogo BCC. Despre cei Chi Bude vіn ne merge de lіkarіv іnshih mіst nіhto nu părea Lachey în Chernіvtsyah ne-a dat nadіyu. Takozh dacă cholovіk situată în klіnіtsі, părea scho doglyad nu cei scho domnea în lіkarnyah Nu takozh vіryu personalului care scho nepoliticos, nu sa puta scho mozhut unul posmіhatis și іnshim Hamiti. Recomanda vsіm, klіnіka naykrascha, okreme dyakuyu lіkaryu, Yaky operuvav Sergiy Vіktorovichu, nasnagi ai pratsі i vvіchlivih patsієntіv

Spuneți-mi, vă rog, să faceți o programare pentru o întâlnire la clinica Angelholm Chernovtsy Centrul de Traumatologie și Ortopedie numai în această clinică? Vă mulțumim anticipat.

În minuv chervnі an, iac am prooperuvavsya în Angelholm pe zamіnі T / W Suglob. Dyakuyuchi fahivtsyam klіnіki, eu locuiesc pe picior de egalitate. Priїhav în klіnіku pe mashinі vlasnіy și pentru Tyzhden pіslya operatsії sine pentru Kermit poїhav Dodoma, după ce a plecat de EYAD pіdlokotnikami, bo un pic Bulo Bula bіl Taka, somn nemіg scho fără obezbolyuyuchih. La daniyah toată casa este robot. așa că mai trăiesc și nu mai sunt un gentleman. Dyakuyu Perche pentru toate scho Dumnezeu am potrapiv la lіkarіv liniștit și NKVD p.Vasilchishinu. Nivel scăzut Вам і многая літа. Takozh vsomu personalului dіvchatkam-sestichkam astfel chuynim vihovanim i, e cu o astfel de atmosferă pozitivă, biciclete DYAKUYU. З міста Kremenets a vãzut Slyusarenko Є. F

te operlyuv Vasilchishin? Am numit kliniki syogodni. a spus scho înainte de Vasilchishin nu zapiskuyut.a să i nshih likariv Mă tem că iiti pe operațiunea