Cum am petrecut vacanța de Anul Nou 1

Și pe 29 am plecat la muncă. a stat împreună cu soția în mașină (Subaru Impreza). și a mers la direcția Krasnoyarsk-Irkutsk-Ulan-Ude.

Toate aventurile noastre au început cu faptul că am uitat să cumpărăm Adrenalina pe drum (Întotdeauna luați, dimineața, Bea cafea se trezește).

Ei bine, nimeni nu a venit să cumpere țigări și adrenaline. (și aproape a uitat) cu noi încă Cat a mers, așa că a luat ceva de mâncare. (o țigară și o spălare, și ea eo cocioadă.) Nu este ca și când ai crezut despre tine când te-ai gândit la asta.
Ei bine, dupa 3 ore de stationare intr-un blocaj de trafic pe drumul din oras. apoi drumul spre Konsk (Kansk, îmi cer scuze locuitorilor indigeni și nu "foarte" din acest "oraș" glorios).
Acolo, pentru a accelera "shod" pe 500r. (025 numărul de placă GIB2D).
Apoi am mers în direcția traseului (pe care l-au spânzurat), prin ce ravines și kaldoeben. Mai departe drumul devine plictisitor. enervant și acoperit de zăpadă. multe vagoane sunt câteva sate și un snack bar. și în vederea reparării și înlocuirii secțiunilor rutiere, a existat o ocolire prin pădure peste tot. conform căruia pot circula numai Jeepuri și Tractoare.

Noaptea a trecut un sat numit. m. și nu-mi amintesc.
A. Toată soția ia făcut pe TULUN. că pentru idiotul de a merge pe drum trebuie să conduci în jurul întregului sat. prin întoarcere. inversări. și. etc.
Ajungeți la Makar hotelului "At Peter" cum se numește. bine, sau ceva de genul asta (Superskoe loc, dar locuri mici în hotel.) Toată lumea doarme în mașină în parcare.)
Dimineața, picioarele "paralizate" erau întinse. a băut o culoare. Se uită la Koshak și cum mânca cu pofta de mâncare. Și a dus mai departe golful într-un rezervor de 35 litri de benzină (am fi știut că nu va mai fi o stație de benzină pentru mult timp, ar umple un rezervor plin).
Mai departe am mers la Irkutsk plictisitor (doar 3 accidente au fost amintite și fetița "cerb" care conducea în mijlocul drumului). Primele găluște și cafeaua fierbinte (după acest drum există întotdeauna 2 litri de termos cu cafea). Au mâncat la cel mai bun restaurant. (Cafe ARTEM).
În Irkutsk am oprit din nou Guyver și ne-am explicat ce să facem în timpul asigurării. aaaaaaaaaa Cum am putut uita. 2 ore de litigiu și 500 de dolari (Dachshund, nu au așa) și acum intrăm în orașul Irkutsk.

4 ore încearcă să părăsească orașul. dar nu există nici un singur semn al direcției rutei. șoferii de taxi spun toate direcțiile diferite și toți le conving că știu exact (au cumpărat un navigator pentru acel an nou pentru el și soția lui.) pentru doi. toți au plecat deja din oraș. epuizat și înfometat. 1 timp în 2 zile a mâncat.

Și au început să câștige viteză pentru a avea timp să conducă spre Ulan-Ude noaptea.
La 3 km de Irkutsk. vizibilitatea a scăzut la 50 de metri. Nu este o vedere blestemată. în alte 5-10 km. rutier blocat guyver. dar până acum vizibilitatea era mică. nici nu au observat cum am trecut prin semnalele de semnalizare.

Nu am condus mai mult de 40-60 km pe oră. în spatele nostru Jeep ce și da Camion. în 3 ore de la această tigomotină. Jeep-ul a zburat în gol cu ​​o viteză de furie de 70 km / h. iar camionul sa oprit într-un sat. Mergem la Kultuk și urcăm pe munte (cel mai abrupt și periculos munte de pe site-ul Irkutsk-Baikal.) Și apoi cel mai distractiv.

Viteza noastră a fost la nivelul de 45 km. și chiar la vârful muntelui, înțelegem că elevul a trecut și a curățat toată zăpada de pe șosea. Reduceți viteza DUCS prin îndepărtarea piciorului din gaz și rularea pe deal.
prin 100 de metri de pokatushki încet-mișcătoare. fundul la masina incepe sa conduca la drepturi. și de la dreapta Cliff, la 500 m până la coasta Baikal, și nu un gard (drumul a fost făcut și nu au fost făcute semne sau garduri). trăgând mânerul pe protivohod. pradă a zburat în Snowdrift cu LEVA. uh. a șters sudoarea de pe față. verifică pantalonii. a scos pisica de sub scaun.

Sa dus să se uite în jurul mașinii. în zăpadă au fost împotmolite până la ușile din față. a scos cablul și a aprins o țigară. Soția mea a refuzat să iasă. A spus că voi fuma într-o mașină.
În 20 de minute camionul GAZ a trecut. după ce a trecut de la vârf la frâne, a plecat pentru o întoarcere. Astept si fumez oa treia sau a patra tigara. Du-te Gazela. brusc ca KOL frânează și să cadă doi țărani veseli. lacrimi lungi și felicitări pentru noul an. tsipanu frânghia (i. k au săpat deja laturile zăpezii) fără nici o consecință care ne-ar atrage din zăpadă.

Îi dau vodca de 0.7 litri (ARSENAL) și te felicit pentru Anul Nou. Mergem mai departe.
După 1 kilometru, viscolul se reunește din nou. Mergem încet. în jur nu există nimeni. kilometri durează ore întregi. iar drumul nu poate fi vazut nici mai mult. Încă nu a trecut prea mult. câștigăm 0,5 vodka ajutând la scoaterea Jeep-ului din zăpadă. o vechi prieteni cu Gazelle și un prieten Jeep.

După încă 3-5 ore. Ne oprim pe malul lacului Baikal și îl apăsăm pe Harju. (dormim).

În dimineața am ieșit să mănânc. și săpați mașina de zăpadă.

Dimineata, chiar mai mult vor sa se umfle si sa se culce. Dar trebuie să continuăm să ne mișcăm.
Trecerea Ur. Slyudyanka. apoi ajungem la granița cu Buryatia după ce semnul (WELCOME BURYATIA) a văzut un snack bar și o stație de benzină. În cele din urmă Hurray POSES (Poziții - Bur.lyudo.to ceva de genul Mant sau Khinkali, doar o sută de ori mai delicios). și bineînțeles ceai cu lapte.
Toți s-au apăsat în gaz și s-au urcat în Ulan-Ude. Trecem la stația Kultushna până la Lacul Baikal. stătea acolo afumat gândit la tot. a visat că turnul era deja un oraș și un an nou.

Începem mai mult și ne grăbim din memorie. de câte ori a trebuit să depășească acest drum vara de la oraș până la Lacul Baikal. Suntem cu toții acasă.

Acasă așteaptă familia și prietenii. caini Sheepdogs germanul merge nebun dupa ce ne-a vazut in gard. Casa este deja plină cu vodcă. tabelul este setat. Baia este deja fierbinte, iar lenjeria curată așteaptă somnul.

Cea mai buna vacanta a lui P. Este o vacanta cu indigene. uneori nu le vedem de mult timp și nu sunăm.

Drumul Drumului Seychas a devenit uneori mult mai bun și benzinăria a devenit mai mare. Noroc și Sărbători fericite pentru toată lumea.