Caracteristici ale pescuitului național

Am un prieten, un german. Germanul este cel mai rabdător, că nici nu este un rasă pură, deși, așa cum sa dovedit, un descendent într-un fel de trib de emigranți ruși. Atât de mult un fan al pescuitului, că la cuvântul FISH el se opune. Sună-l pe Kurt. Ne-am întâlnit în Germania, unde am lucrat la un contract la începutul anilor '90. Rusă obscene vorbesc fluent, colocviu rusesc - cu ajutorul unui dicționar.

Kurt a vrut cumva să prindă un PESCUIT GREAT. Peștele pe care îl avem, bineînțeles, însă este vorba de un mare lucru.

Caracteristici ale pescuitului național (00 43)

Peștele este, desigur, dar, datorită dimensiunii sale proporționale cu anii măsurați, este atât de dens încât merită să-l prindem (peștii cântărind mai puțin decât un pood pe care nu-l considerăm). A trebuit să mă arunc la bunicul meu - dracu '. Dedok este aceeași vârstă ca și Napoleon, dar totuși, din câte-l cunosc, el este mereu vesel și sărind din ani. Toată viața lui a trăit pe râu și știe tot Marele Pește, aproape de nume. Cuvânt la cuvânt, un balon pe masă - au început să vorbească. Și-a șters mustața și a spus: vei avea un pește mare! Numit Kurt, mulțumit. O zi trece și ajunge. Stuck ca o arici ghimpată ghimpată, atârnată cu tot felul de gadgeturi.
Ne-am dus la bunicul meu. Bunicul are o barcă mare, vârsta lui, dar, la fel de bun și robust. Bunicul său, așa cum o pune, merge în acest fel; ia un stâlp lung și puternic, stă pe nas, îl lovește în partea de jos, apoi merge la pupa, ținându-se pe stâlp. Deci, poate fi repetat de mai multe ori, iar atunci când barca câștigă viteza, este deja posibil să stea doar pe pupa și a șasea, în funcție de expresia bunicului "shove". El este condus cu acest pol simplu pur și viteza barcii este destul de suportabilă. Am venit cu Kurt la bunicul său, sosirea, după cum era de așteptat, spălată și a început să pregătească uneltele. Kurt este deja "jumătate adormit" (el este german, el este un german, ce-i vei lua de la el), încercând să creezi un fel de bine cunoscut SUPERSON pentru SUPERRY.

Privit, și spune: Aruncați la ***! A adus din hambar o frânghie cu un deget gros și cârlige asemănătoare cu ancora unui transportator de aeronave. Ochii lui Kurt se asemănau în acel moment cu pirații regali, dar, din moment ce germanii erau, prin natura lor, un popor delicat, era tăcut. După ce bunicul a transformat în mâinile sale tot felul de momeli super-științifice și le-a aruncat cu dispreț în dispreț. Apoi a devenit interesant pentru mine. Bunicul bătrânului Karamul'tuk a condus și, fără a "se retrage din biroul de bilete", a reușit să fure mai multe carcase. Mai departe, le-a recuperat cu un blowtorch, și ajustat la cârligele lui. Aproximativ un metru de momeală a impus câteva cărămizi. Proud a demonstrat abordarea - e gata! Kurt este în șoc. Bunicul merge la magazin și se întoarce, purtând câteva camere din camion, apucă pompa și trage întreaga fermă pe barcă. Kurt este tăcut, incapabil să găsească cuvintele potrivite fie în dicționar rusesc, fie în limba germană.

Și ne-am aruncat în barcă, și bunicul său, un sclav semnează găsit pe locația râului, vezica urinara umflate, le legat uneltele lor și a aruncat totul peste bord, și apoi în liniște dus la mal. Kurt pare a fi dezamăgit, și eu, dacă nu știam bunicul meu, de asemenea, ar trebui să-l puneți blând, nedumerit. Seara, terminăm să mâncăm o cină modestă și bainki. Dimineața ne grăbim la râu, bunicul păstrează.
Trebuie să frămânțăm, dar Kurt nu dă o pasă cu întrebări despre cine prindem. Bunicul își închide gura. Seara, luăm bastoane și mergem la pescuit. Kurt a avut norocul - a prins o breată solidă cu un kilogram de 4 greutăți și cu un zâmbet fericit arată că peștele mare este prins, ceea ce înseamnă că obiectivul a fost atins.

Fotografiată cu ea, germanul va elibera bâzâitul în râu. Am selectat. Law Abiding Kurt auzit că vom mânca pește prins fără licență, și, în plus, nu de control de sănătate ultimul venit în groază sălbatică, și toată seara de așteptare pentru apariția de „polițist“, care va „shtrafofat“ și „Sasha“. Tremurând, cu toate acestea, este de până la prima băutură, și apoi cu un apetit de invidiat bunicul upisyval plătică coapte, lăudându abilitățile sale culinare.

În dimineața următoare nu am numărat una dintre camerele care stăteau pe suprafața fluviului ca niște flotoare.
Am observat că de data aceasta blițurile de jocuri de noroc au izbucnit în ochii bunicului său.

"Ei bine, băieți, un vițel bun a luat-o, nu s-au întâlnit așa de mult timp! Cărămizi pentru o tragere! O să-l aducem pe Aida în barcă, îi vom lua dușmanul! Am sărit în barcă și am continuat să căutăm. Circulate râul toată ziua, cercuri încurcate de un diametru tot mai mare, iar camerele de luat vederi nu pot vedea. Seara, bunicul meu era obosit și sfătuit să meargă la țărm pentru ceva, să pescuiască pescuitul și să muște acel fierbinte. Kurt, cu o privire nebunească, dar fără înfrângere, decide să continue el însuși. Cel mai interesant lucru este că a găsit încă aparatul de fotografiat și chiar în fața locului unde am plecat după o cină consistentă.

A găsit-o aparent aproape înainte de sosirea noastră și toate evenimentele ulterioare pe care le-am văzut împreună cu bunicul meu. Deci, Kurt a văzut aparatul foto, a înotat la ea și a răsturnat coarda. Som, așa cum sa dovedit mai târziu, a fost el, nemulțumit de faptul că a fost deranjat, sa grăbit să iasă și la scos pe Kurt din barcă ca o plută dintr-o sticlă. Germanul încă în curs de zbor, se pare, a dat seama că peștele nu avea să glumească și pe bună dreptate a decis că a sosit timpul să facă picioarele. Până la țărmul nostru (și lățimea Volgăi în acest loc este de aproximativ 150 de metri), el a înotat în aproximativ 5 minute, ceea ce, după părerea mea, este destul de tras pe recordul mondial.

Mai mult - o chestiune de tehnologie. Bunicul a alergat la vecinul său, a smuls vâslele, a sărit în barcă și a zburat cu viteză maximă la camera care ieșea din valuri. Din apă, el nu a reușit, doar a legat o frânghie, o frânghie pe care o strângea pe nasul bărcii. Stând pe țărm, am observat cum somnul trage bunicul de-a lungul râului. Kurt a uitat hainele ude, și, cu ochii ca o bufniță, apoi sa uitat la mine, apoi bunicul său, careening în corabie, și în mod constant întrebat: A fost ist das. introducând uneori cuvintele învățate cu mine. Acest lucru a continuat timp de aproximativ o jumătate de oră, după care, somn aparent epuizat, iar bunicul meu a început să se îndrepte încet pe mal. Un vecin sa apropiat, intrigat de entuziasmul neașteptat al bunicului.

Caracteristici ale pescuitului național (00 43)

Mănătoarea rostește, ca un cizmar beat, mă trage mai aproape încercând. Într-un cuvânt - a salvat viața soma! L-am lăsat să se întoarcă. Și bunicul a lăsat o lacrimă - tânărul și-a amintit, nu există, spune el, aproape asemenea giganți. Am spălat eliberarea de somn, a doua zi când Kurt a fost fotografiat cu toată lumea și i-a donat bunicului bunicului său. Am petrecut-o în Nemetchin, plină de impresii de pescuit rusesc.

Citiți continuarea - Caracteristici ale pescuitului național sau germanilor pe Volga 2