Călătorie economică cu un maxim de aventură

În primăvara anului trecut, Lesha și cu mine (soțul meu) au rupt toate înregistrările pentru suma de bani petrecute în repaus și am primit impresii de la el. Am vizitat Creta (aceasta este Grecia). "Și ce trebuie să fac?" - Am auzit constant această întrebare, așa că am decis să scriu acest articol.

Scopul călătoriei a fost - cât mai economic posibil (pentru că am mers acolo la înălțimea construcției casei noastre), dar în același timp e bine să te relaxezi și să te distragi de probleme. În Creta a fost decis să zboare, pentru că pachetul era la fel de ieftin posibil și nu eram acolo, asta-i tot! Dar nu ne-am așteptat ca acolo să fie mai multe aventuri decât în ​​Thailanda, unde am vizitat-o ​​înainte.

Cea mai ieftină cale spre Creta este un turneu arzător (Pegas Touristic). În cazul în care încă puteți rezerva bilete de avion, cazare în apart-hotel cu mic dejun, transfer aeroport-hotel-aeroport, asigurare și 2 vize Schengen pentru 24000 freca.

Următorul articol este o închiriere de mașini. Cu transport în Creta este strâns, excursii sunt scumpe. Am rezervat prin intermediul Internetului Toyota Yaris 700 de ruble pe zi, cu o acoperire de asigurare completă (în toate agențiile de turism care în Rusia, oferite la fața locului de 2 ori mai scumpe pentru cea mai proastă mașină fără asigurare completă). Soțul meu a fost încântat de abilitățile mele! 10 zile am decis să distribuim acest lucru: 2 zile de odihnă, 7 zile plimbare în jurul insulei, o zi de schimb, nu știi niciodată ce ... Auto pentru 7 zile: 4900 freca. (Am rezervat aici, totul este super: rent-a-car-crete.ru)

Am enumerat plata anticipată cu ajutorul cardului Viza, am vorbit cu un grec prin intermediul traducătorului Google, a spus că va "aduce" (și ne-a spus) hotelului nostru))) am înțeles-o!

Apoi am schitat un traseu dur, și anume traversat săpăturile rupestre de la castele, din care este lăsat nimic, și locurile sfinte. A lăsat un oraș frumos, un lac splendid, cetatea antica, platoul cu morile de vânt, este diluat cu toate plajele superbe și în cele din urmă a părăsit excursie pe jos 18 km prin defileu.

2,5 ore de zbor de la Krasnodar și suntem în Creta, stabilit într-un mic sat din Agia-Pelagia, foarte mic și liniștit, în general, pentru pensionari este lucrul. Hotelul este într-un turneu arzător destul de decent, toate curat și frumos, în bucătărie cameră cu feluri de mâncare. Este păcat că nu am avut timp să trăim corect în ea)) Primele două zile au fost doar o sărbătoare, am stat ca doi cârnați pe plajă, pregătindu-ne moral pentru aventură.

În a treia zi, am adus Toyota Yaris, care ne-a arătat ce este Creta ....

1 zi. Dintr-o dată.

Apoi, am aflat că ziua primei zile de închiriere a unei mașini coincide cu Ziua Mondială a Muzeelor. Toate muzeele sunt libere să viziteze. Taxiuri gratuite, sa decis să se organizeze o zi culturală! A vizitat Muzeul de Arheologie și Palatul Knossos, construit în 1700 î.Hr. în mod natural restaurat din ruine. Am mers în jurul orașului Heraklion (în care, așa cum ni sa spus, nu este nimic de făcut). Dar noi, desigur, găsit în ea o mulțime de clase (de exemplu, a bătut portocalele portocal înalte folosind pungile de la camera în jos, și apoi le-a mâncat), cea mai gravă dintre cazuri găsite mai multe clădiri frumoase și așezat într-o cafenea cu vedere la golful cu iahturi și putere .

2 zile. Relaxare relaxată.

A doua zi am mers la munți, care sunt practic peste tot pe insulă. Deja în ziua în care am limaxul uimit de serpentină lor, nu se știe ce se va întâmpla în continuare ... să ia o plimbare pe platoul Lassithi, a vizitat mănăstirea, se uita la morile de vânt, mers pe jos în jurul orașului Agios Nikolaus, a vizitat satul Elounda, în cazul în care restul bogat de pe vile, restul pe plaja, mancat la cel mai scump restaurant foarte prost gust fierte Dorado (în Grecia, decât cafenea mai ieftin și mai modeste, mancarea este delicioasa).

3 zile. Începutul acestei aventuri!

A treia zi trebuia să fie ușor înainte de o călătorie lungă spre partea opusă a insulei. Am călătorit orașul Rethymnon pe lacurile închiriate. Un oraș clasic, mai ales partea sa veche, este ca o mică Veneție, fără canale.

Călătorie economică cu un maxim de aventură

Swam în lacul Kurnas. nu se așteaptă să fie atât de frumos.

Și asta e tot! Înainte de a merge la plajă să se odihnească! Lesha a pus pe navigator drumul spre plaja Francocastello (plaja cu o cetate pe plaja), doar 30 km, dar ce ...! Sa dovedit că traversăm insula de la nord la sud și acolo munții sunt atât de înalți! Pe scurt, ne-am cățărat ca și cum nu cu mașina, ci cu avionul. Vederile au fost uluitoare!

La un moment dat, mi-am dat seama că nu pot privi în jos, pentru că capul meu a început să se rotească. M-am întors. Care a fost surpriza mea când am văzut asta, pe de altă parte, aceeași stâncă ireală. Dumnezeule, suntem pe creasta unui munte înalt. Spectacolul nu este pentru cei slabi! Apoi am observat că, în plus, nu avem mașini, nu a fost într-un fel pe sine, la fel ca toate sa încheiat rapid, foarte mult în jos pe pământ) distanța au fost la sfârșitul crestei, am suflat un oftat de ușurare ...

Dar am citit lucruri interesante care pe acest drum din cauza diferenței de înălțime și presiunea, oamenii încă buggy, ei văd diferit paranormal cor. O familie a văzut insula în mare, chiar a fotografiat-o, dar nu a fost în fotografie. O 17 mai apare acolo o eroare universal numit Fata Morgana, toate văd același lucru: de mers pe jos de război militar cetate marș în Marea Libiei ... Uimit, am fost acolo pe 20 mai! Slavă Domnului, din cauza „paranormale“ fenomene pe care le întâlnim doar oi roz, care a fost surprins sa uitat la noi, cum ar fi cum ai ajuns aici, la toate.

Călătorie economică cu un maxim de aventură

De asemenea, Lesha a vrut să ajungă în acea zi la podul prin cheiul Aradenei, pe care o puteți conduce cu mașina, spun ei, de asemenea, captează spiritul. Dar, după ce am experimentat acest lucru, am fost speriată și nu am plecat.

Apropo, plaja prețioasă "Francocastello".

Ne-am întors pe un drum normal, pe autostrada națională, da, se pare că a fost posibil))) Am ajuns la hotel stoarse ca niște lămâi. A doua zi am așteptat transferul în partea de est a insulei.

4 zile. Excursie la Paradisul nr.1.

Am depășit strigătul, dar am decis să nu schimbăm planul, pentru că, conform planului, a existat o excursie la locul plin de viață - Elafonisi. Am condus, firește, de-a lungul unei serpentine (acolo este aproape peste tot!). Temerile din ultima zi nu au dat odihnă, dar m-am bucurat că nu suntem singuri - mașinile s-au întâlnit din când în când.

Calea lungă a fost depășită și aici este paradis - Elafonisi. Plajă sălbatică, hoteluri, apă curată ireală și nisip roz, aproape Seychelles)) Am spus că stau aici să trăiesc, voi dormi sub un copac pe un prosop. Ne-am așezat pe plajă, admirând această frumusețe ireală și mâncat un pepene verde ...

Călătorie economică cu un maxim de aventură

Interesant pe această interdicție pe plajă: nu ardeți focuri, copaci nu tăiați, nu trageți, nu rupeți florile, nu jucați fotbal, nu trăiți într-o casă pe roți, nu trăiți într-un cort ....

Între timp, se întunecase și trebuia să meargă, pentru că a doua zi nu putea fi ratată. conform planului - locul este chiar mai abrupt - Golful Balos - un loc în care sunt conectate 3 mări și se formează 14 nuanțe de apă, 14.

Trebuiau să conducă din nou pe alt drum, Lech a spus că era plat, fără serpentină. Dar iată-ne din nou prinși în probleme: Nu știu cum arăta, dar din nou am fost pe gutei la partea de sus a unui munte, plus noaptea a scăzut brusc, și anume întuneric total ... am fost gata să-l omoare ... După ce sistemul nervos de ieri a fost slăbit, am dat seama că eu pur și simplu nu pot fi la partea de sus (nu pentru un astfel de anunț nu), dar era noapte, și mai târziu, nu am avut timp ...

Pe marginea stâncii a apărut o cafenea, am strigat brusc: "Frâne!". Din ce în ce mai mult nu mergem nicăieri. Lech a parcat mașina, părea. ea a atârnat în aer. Am realizat că, în plus față de pepenele verzi, nimic nu a fost mâncat. Bunicul chelnerul a venit la noi. Am comandat musaca (antena locală), unele baby-pește, apoi tocit ... Bunicul meu a luat meniul pentru o lungă perioadă de timp în căutarea pentru ceva acolo, și apoi a indicat în paragraful «legume montane gratar», a ridicat degetul mare în sus tip este un fel de mâncare rece . Am fost de acord, legumele de pe grătar nu vor interfera.

Așteptăm ordinea. Și înăuntru mă scuturam peste tot: noaptea, suntem pe un munte undeva ... ce să fac? în cazul în care să dorm? Apoi m-am simțit rău pentru noi și am plâns cu amar uite ... Am fost nedumerit Lehi, el a încercat să mă calmez. Și a stat ... și apoi să ne aducă dintr-o dată comanda noastră, cu baby-eutrofe clar, sa dovedit a fi pești mici, ocheană, dar legumele munte de pe chelnerul gratar ... bunicul ne-a seta o farfurie, ne-am Lehoy uitat unul la altul, abia dacă suprimarea un zâmbet, aceasta a fost o farfurie de iarbă și frunze, care aparent fierte si acum au înotat în noroi verde ... Aici bunicul mîngîie solemn Lech pe umăr și ia dat o jumătate de lămâie, a arătat peste placa, este necesar să se stropească toată această frumusețe, și din nou a ridicat degetul mare în sus tip și va fi cool! Aici nu am putut rezista, și ca o rugină. Bunicul ascuns undeva, și am râs non-stop 15 minute, venind cu istoria de unde a venit de la ei acest fel de mâncare, și ceea ce face gratar. "Lemon barb și excelent!"

Mulțumită acestui bunic minunat, negativul ca o mână a decolat, a fost o fericire. Când au plătit, au întrebat dacă era posibil să-și petreacă noaptea undeva. Surprinzător bunicul ne-a luat la parter la primul etaj minus (așa cum am fost pe marginea prăpastiei, iar podelele ale clădirilor care nu au fost construite în sus și în jos). Am așteptat o cameră confortabilă, cu ferestre panoramice și vederi aparent nebun (bine, era întuneric și nu pot vedea nimic))). „Ei bine, acum chiar dorm pe marginea falezei, doar testa unele“ - M-am gândit, și a trecut.

5 zile. Excursie la Paradisul nr. 2, Golful Balos, 14 nuante de apa.

A doua zi, am condus la un port de oraș, am cumpărat un bilet pentru navă și am mers într-un alt loc frumos, nerealist, unde se întâlnesc 3 mări. Am avut un moment minunat acolo, aproape au întârziat pentru nava de întoarcere, dar în ansamblu totul a mers fără incidente.

Apoi am intrat în mașina noastră și am condus spre Chania. Bineînțeles, nu aveam nimic rezervat acolo. Parcată pe malul mării, uimită de frumusețea orașului, Chania - cel mai frumos oraș din Creta. Cufundat în restaurantul cu vedere la mare, dig și far. În general, a existat o impresie că în Creta toate instituțiile de orice fel, indiferent dacă doriți sau nu. Doar că totul este frumos pretutindeni!

Dintre momentele neplăcute a fost de a găsi adăpost, trebuie să se prăbușească undeva, dar nu, trebuia să Stomp pe străzi, pentru a comunica în limba engleză pentru a găsi cazare ieftină. Am găsit 23 de euro, iar noi trăim în centrul orașului vechi, printre aceste străzi vechi, cât de frumos, am fost din nou încântat.