Yuri Galtsev, oameni, recenzii

Vreau să scrie o recenzie a unui artist remarcabil, mi-l amintesc când a jucat camera clovn cu mașină de spălat, chiar și atunci când „Smehopanorama“ a fost cele mai populare emisiuni televizate de benzi desenate. Atunci l-am văzut de multe ori pe canalul Rusia, practic, a fost numărul de clovn, și chiar dacă îmi place clovni în principiu, dar atunci când în masca de clovn Yuri Galtsev apoi fericit sa ma uit, nici măcar schimbarea canalului.

Filmele de filme și seriile cu participarea lui Yuri Galtsev nu sunt, de asemenea, neobișnuite. Are multe roluri episodice, dar memorabile. În perioada de popularitate uriașă a seriei "Forța de sacrificare" și "Străzi de lumini sparte", Galtsev a jucat, de asemenea, departe de cele mai recente roluri.

Ei bine, printre filmele în care a apărut Galtsev, îmi amintesc rolul purtătorului de cuvânt al filmului "Cel mai bun film-2". Cred că mulți vor fi de acord cu mine, deși rolul este episodic, mic, dar cu siguranță luminos!

Asta-i literal acum două săptămâni, în spectacolul "Toch-in-the-Whip" Yuri Galtsev doar "ma lovit la fața locului" cu performanța sa. El a parodizat Louis Armstrong, nici măcar nu știam cine era sub masca lui Armstrong. Nu știu care merit este acesta, stilisti, sau Galtsev însuși. Dar a făcut-o pur și simplu capodoperă! Juriul a votat în unanimitate cel mai mare scor, ceea ce cred că este mai mult decât decizia corectă. Scopul acestui program este transformarea pe deplin în persoana aleasă. Iar Galtsev și imaginea au reușit să intre și să consolideze și mai mult statutul artistului!