Trecerea frostrunei

Aici sunt două case. Uită-te la ușa casei din dreapta. Nu există o cheie. Duceți-vă la dreapta acestei case și veți vedea un gard din lemn. În dreapta sunt acarieni pe scenă. Dacă tăiați coarda, schela se va desprinde. Ciclurile vor cădea și le puteți ridica.

Du-te înapoi două ecrane și du-te în stânga casei cu ușa, unde nu este suficientă cheie. Va exista o altă casă. Du-te la stânga lui, de-a lungul căii spre munte. Veți vedea o colibă ​​veche. În dreapta ei se află un cuțit pe pământ. Luați-l.

Du-te înapoi și mergeți la casa din dreapta. Mergeți spre dreapta, spre gard. Aplicați cuțitul pe frânghia la care sunt conectate plăcile în partea dreaptă. Ridicați cleștele căzute.

Urmați din nou la vechea colibă ​​adâncă în pădure, unde ați găsit cuțitul. Examinați panourile din perete din partea dreaptă a ușii. Aplicați cleștii la bara brună din partea inferioară. Vei deschide ușa. Intrați în casă și faceți clic pe cadavrul de pe podea.

După scena tăiată, ridică cheia de la podea și du-te înapoi în casă unde lipsea o cheie. Introduceți cheia. Trebuie să le rotiți corect:

• Tasta de jos din stânga este rotită în partea dreaptă.
  • Rotiți tasta superioară spre stânga.
  • Rotiți tasta din dreapta jos.

Faceți clic pe mânerul ușii pentru al deschide (dacă este setată combinația corectă).

În interiorul casei, de pe masa din dreapta, luați blocul și piatra.

Lasă casa și mergi spre dreapta, spre gard. Aplicați blocul pe un alt bloc rupt din partea dreaptă a porții. Faceți clic pe marginea din stânga a coardei, direct pe poartă. Deci le veți deschide.

Du-te adânc în pădure. În stânga vor fi pietre cu bucăți diferite de lemn. Pe podea de lângă ei se află o placă de lemn cu text. Citiți și memorați textul. Aparent, acesta este un indiciu pentru rezolvarea puzzle-ului.

De aici există două moduri. Urcați în sus pe ecran. La următoarea locație din stânga este un puț. Priviți-o și veți vedea o barcă de jucărie cu un obiect. În timp ce el nu a reușit.

Două căi, de asemenea, conduc din fântână. Mergeți mai întâi la stânga, în sus pe deal. Lângă casa ruinată veți vedea o plantă - o milenară. Este necesar să-i tăiați ceva. Elementul pe care nu-l aveți. Aici, pe pământ, printre epava se află o busolă solare. Poate fi inspectat, dar nu luat.

Deplasați-vă mai departe spre stânga, spre pantă. Vedeți bucata de pânză roșie din dreapta? Priviți groapa sub ea și vedeți corpul mort. Lângă el se află o cheie. Un pic mai departe, în adâncul ecranului există un perete de gheață cu amulet înghețat. Acest zbor nu se rupe, este magic.

Trecerea frostrunei

Du-te din nou la fântână și urmați altă cale spre râu. Din cascadă, mergeți mai departe și vă aflați pe plajă. În dreapta barcii, ridicați lutul din pământ. Du-te spre dreapta și vezi resturile moarte ale balenei. În dreapta lor se află o bară de pescuit. Ia-o departe.

Du-te înapoi în groapă cu corpul și aplicați tija de pescuit la cheie. Veți primi această cheie.

Rulați înapoi în sat. Mergeți la o altă casă care nu este încă deschisă. Aplicați cheia și intrați în atelier. Luați pick-ul de la peretele din dreapta. Examinează cărbunele din centrul camerei. Aplicați-le pe pietre pentru a aprinde focul.

Trecerea frostrunei

Ieșiți din sat prin aceeași poartă, dar nu vă grăbiți. Deci, la stânga sunt pietre și multe resturi de lemn. Utilizați murătura pe aceste pietre pentru a deschide trecerea. Treceți prin gaură, mergeți la dreapta și vedeți corpul mort. Ridicați amuletul care se află pe el.

Du-te înapoi la blocajul care a fost eliminat cu un pickaxe. Din acest moment, mergeți la dreapta. La următoarea furcă, urmați interiorul ecranului, deoarece în dreapta există un altar cu jumătate de amuletă.

Aici veți vedea un copac cu o stâncă acoperită cu gheață. Mergeți pe deal. Du-te la casa pe care o vezi în depărtare. Există două amulete în partea stângă în partea de sus și există o frânghie fără amulete. Aplică pe el același amulet, care a fost luat din cadavru. Ridicați cheia de la sol. în partea dreaptă a ușii. Aplică-l la ușă și intră în casă.

Din masă spre dreapta, scoateți coasa. Din podeaua din centru, ridicați castronul gol. Uită-te la mașina de țesut în colțul din dreapta-sus. Nu există greutăți suficiente - trei bucăți. Părăsiți casa și întoarceți-vă un ecran. Înainte ar trebui să vezi o parte a acoperișului acestei case. Mergeți de aici spre stânga pentru a ajunge la curățenie cu o colibă. Printre cifrele de pe podea va fi primul platou de țesut.

Du-te la casa arsă și folosiți panglica pentru a colecta milenarul. Du-te la cascadă și aplicați un castron gol pentru al umple cu apă. Du-te înapoi în casă cu o mașină de țesut, unde au găsit atât coasa cât și ceașca. Uită-te la cada din partea stângă, în interiorul căreia sunt inscripții. Se toarnă apă în ea și se scufundă milenarul. Veți vedea o sugestie.