Sochi, Lazarevski - "odihnă în Lazarev

Pluses: buget, frumos dig, o mulțime de divertisment, puteți găsi o plajă descărcată, un climat bun

Dezavantaje: condiții nesanitare, alimente scumpe, locuințe scumpe, servicii impuse, nu întotdeauna curată de mare, în apropierea căii ferate de pe plajă, prețurile fructelor sunt prea mari

Buna ziua tuturor! Într-o seară rece de iarnă este atât de frumos să te uiți la fotografiile tale de odihnă și să vă răsfățați în amintiri, așa că nu am rezistat și mai mult decît am decis să împărtășesc istoria călătoriei noastre.

Sochi, Lazarevski -

Am locuit aproape de plaja din Bagration. unde râul Psezuans se varsă în mare. Citiți comentariile despre care se presupune că apa se datorează acestui fapt mai rece pe această plajă. Personal, nu am observat nici o diferență. Prin urmare, plaja ne-a mulțumit mai mult, mai ales că nu este în centru și nu erau mulți soți acolo. Noi în sezonul "fierbinte" aveam luxul de a alege un loc. oriunde ar fi mai convenabil pentru noi să ne culcăm. Plaja cu prundiș. Baieti in papuci speciale.

Aici puteți vedea numărul de persoane care se îmbăiază. nu este atât de mult în opinia mea.

Apa din mare era curată. uneori)))) Deci, dacă ploua noaptea, în ea plutește un fel de pluta, iar ploaia mergea noaptea și nu de două ori. Aceasta, desigur, a fost întristată. Apropo, localnicii au preferat să înoate în râu. Este așa. informații pentru examinare)

Sochi, Lazarevski -

Din divertisment. în chiar foarte Lazarevsky care este. așa că se pare la prima vedere!) Prima seară am mers să cucerim cea mai mare roată din Rusia. Aici este

Dar vederea de pe roata Ferris:

După ce o călătoriți, este posibil să vi se ofere o fotografie gratuită ca memorie. Gratuit în această ofertă este doar un clic al camerei foto și da. fotografie, marimea mărcii) unde nu-l vezi, de aceea ți se oferă să decorezi. un magnet pe frigider sau cumpărați o rama foto, dar, desigur, nu gratuit. "Să fie, să fie un magnet!" - am spus cu soțul meu și, sincer, nu regret acum. Este minunat să luați cafea dimineața în bucătărie și să vă uitați la fețele noastre fericite, amintiți-vă de mare.

În plus față de roata Ferris seara puteți merge în parcul de distracții, tot felul de atracții, camere de frică, fotografii cu maimuțe, papagali și așa mai departe. Nu ne-am interesat în mod deosebit. Am mers pentru câteva atracții, am pus o bifă și am liniștit. Cea mai inutilă risipă de bani a fost aceasta pe "privirea prin telescop până la lună". Ei bine, luna. precum și o imagine în manualul de astronomie. Apoi am așteptat să văd locuitorii lunari. plantarea cartofilor lunari))

Sochi, Lazarevski -

Vreau să fiu corect să spun că nu este peste tot! Apoi, mersul pe jos nu este aproape de prespokoynenko malul mării se ridică în capul cafenele în cazul în care verificarea medie pentru cina a fost de 600 de ruble pentru două persoane, inclusiv băuturi. Băuturile sunt un subiect separat.

În fiecare secundă, da, mai întâi, în Lazarevski "vinificator nobil". La fiecare colț vinde vin "acasă". Și cu case particulare și în magazine speciale și așa mai departe. În cazul în care, în fiecare magazin sau casa de oaspeți se va spune „nu-l cumpere, este vinul de pulbere, am natural“ A ​​fost doar el însuși - fie să aibă încredere sau nu. Deci, cum te descurci? care se află acolo și cine nu. Ei bine, este o digresiune lirică. Chiar și apropo, vă recomandăm să cumpărați brânză Adyghe, foarte gustoasă! M-am dus chiar acasă. Și nuci. Vin. brânzeturi. Cat de delicios a fost totul! Vreau vara, henna henna))

Pro Tours (și, probabil, fiecare merită o analiză separată), trebuie să spun că există o mulțime de oferta, dar ceea ce am putea merge, aproape toate dezamăgit, explica de ce. Aproape toți au avut un lucru în comun: nu corespundeau promisiunilor. Mergând în chei, promit câteva locuri, ca urmare a 2 a arătat râul uscat și toate - „fuck off usurez“, du-te la Soci promite un autobuz confortabil, care, în cele din urmă - este gata pentru a scrie off transport. Nici o excursie nu a fost fără plângeri. Deși soțul meu și cu mine nu ne descurcăm. Este doar insultă când plătești pentru unul, dar ai și altul. Poate depinde de operatorii turistici locali. Am luat 3 birouri de excursii diferite și, de asemenea, ne-au urât reciproc. aceasta este concurența neagră)

Sochi, Lazarevski -

În mod separat, vreau să evidențiez oceanarium. Ele sunt în Lazarevsky 2. Cel din centru și Amazon, este mai aproape de periferie. Am fost în Amazon. În general, nimic special. Dar dacă nu știi ce să faci. Du-te jos.

Mai presus de toate ne amintim de călătoria independentă de mers pe jos până la cheile crabului. Am plecat acolo la ora 13.00 și am întors ora 19.00 la hotel. și toți pe jos și peste toți munții. Ne-am rătăcit noi suntem notabili))) Și au trecut ceva doar la jumătatea drumului. Dar a fost poate o adevărată aventură))

Aici ne-am târât pe o astfel de coș de munte) Intrarea a fost în defileu.

De la infrastructura din Lazarevski există magazine Magnet, Magnet-Cosmetics. Personal mi se părea că totul era scump acolo. Ei bine, nu avem nevoie de chefir în orașul nostru. Avem costurile de 20r. Nu stiu de ce, dar kefir-ul ma conecteaza direct)))

Și ultimul. Există un mic bar în Lazarevski. Barcelona este numit, este chiar pe plaja din Bagration. Și există un DJ minunat. În fiecare zi el le-a încredințat oamenilor sutra pozitivă și până seara, și în fiecare zi el a văzut soarele în picioare. Așa că, înainte de a pleca, am văzut stingerea soarelui, aplaudând întreaga plajă.

Sochi, Lazarevski -

Călătoria noastră sa încheiat. Și a fost puțin trist să plec. Vom reveni acolo din nou pentru a ne relaxa? Nu știu. dacă este cazul numai accidental) Există încă multe locuri în lume în care doriți să vizitați. Lazarevskoe nu a devenit locul care sa scufundat în suflet o dată pentru totdeauna. Da marea .. da, mai bine decât nimic. Dar nu există dorința de a renunța la tot și de a spune "Să mergem la Lazarevka noastră". Nu, nu a devenit a noastră pentru noi. Doar opțiunea de odihnă relativ (relativ, de exemplu, de exemplu) de buget. Cunoașterea tuturor capcanelor poate reduce la minimum impresiile negative.

Sper că nu te-am purtat cu o poveste lungă)

Mulțumesc că ai venit) Julia ta.