Nivelurile de limba engleza - articole, recenzii ale ghidurilor de studiu si povești de succes pentru studenții de limba engleză

V-ați întrebat vreodată de ce, de exemplu, pe coperta albastru Murphy spune «pentru intermediari» (pentru studenții de nivel intermediar), și manual în sine acoperă materialul, care este mai mult decât suficient pentru un examen First Certificate in English (FCE), care la Cursuri de limba engleză sunt pregătite pentru studenții avansați? Se pare că editorii, metodologii și profesorii de limbă engleză folosesc diferite niveluri de limbă engleză. Așa este!

Există o gamă comună de niveluri de cunoaștere a limbilor străine, dezvoltată de ALTE (Asociația testelor lingvistice din Europa). Acesta distruge toți elevii în șase niveluri: de la nivel de bază la aproape perfect de competență lingvistică. La această scară sunt anexate, de exemplu, examenele Cambridge. De asemenea, se bazează pe editorii britanici de dicționare pentru elevi de engleză, directoare și colecții de exerciții pe gramatică, vocabular etc. În general, este utilizat pentru aproape toate tipurile de ajutoare didactice, cu excepția unui singur grup mare: cursuri de bază în limba engleză.

Cursurile de bază de engleză sunt o serie de manuale care utilizează propriile niveluri de limbă engleză. Exemple de astfel de cursuri sunt Headway, Blueprint, Cutting Edge, File rusesc, Streamline English, True to Life, Reward, etc. Această scală și "rupe" nivelurile mai mici, și acoperă doar jumătate din cale de la zero la perfecțiune, astfel încât ultimul nivel al cursului de bază (Advanced) corespunde aproximativ nivelului mediu ALTE (Nivelul 3). Se compune din șase nivele: Începător, Elementar, Pre-Intermediar, Intermediar, Superior-Intermediar și Avansat. Aproape toate cursurile de limba engleză care utilizează o abordare comunicativă sunt orientate spre această scară.

Cred că nu prea de succes truc de marketing ar putea fi numit „întoarcerea“ studenților, în conformitate cu aceeași intarca la niveluri Headway Upper-intermediar sau avansat pentru scara totală a nivelurilor de limba engleză, în care - nivelul mediu al studenților. Acesta este motivul pentru care, în acest fel, nimeni nu este: după ce rula întreaga linie a cursului de bază de la începător la Upper-intermediar sau avansat, școli de limbi străine vin cu propriile lor nume după următoarele niveluri de formare de bază de beneficii. Iar grupurile obținute de nivel pre-avansat, post-Avansat, Avansat 1, Advanced 2, Advanced A, Advanced B etc. Desigur, nivelul de ocupare în grupul Super-Puper-Mega-Extra-Avansat Plus dublă poate stimula dorința de a îmbunătăți în limba mult mai mult decât, să zicem, în cazul în care același grup numit Upper-Intermediate. decât este de fapt pe scara ALTE.

Alții preferă o cale mai simplă: nimic deasupra cursului de bază este o suprastructură de interes: cursuri pentru a se pregăti pentru cursurile de examen Cambridge pentru a se pregăti pentru TOEFL și IELTS, cursuri de conversație, de afaceri și vocabularul de specialitate, etc. În cazul pregătirii pentru TOEFL sau IELTS, este de obicei o chestiune de trecere a examenului pentru un scor specific. Cursuri de pregătire pentru examen Cambridge - FCE, CAE, CPE - durează cel puțin un an universitar, fiind înțeles că fiecare dintre aceste niveluri va duce la o calitativ nouă etapă de competență. Certificat de competență în limba engleză (CPE) - documentul podtverdayuschy ce vorbesc engleza aproape la fel de liber ca limba lor maternă.

Ultimul nivel care poate fi atins (fără a aștepta reîncarnarea în vorbitorul nativ englez) este Post-Proficiency. El descrie persoane care cunosc engleza aproape perfect, la nivelul unui vorbitor nativ educat. La acest nivel, atunci când se comunică în limba engleză, pot apărea numai probleme culturale: de exemplu, sensul unei glume poate aluneca dacă citează un citat dintr-o emisiune TV, film sau carte. Un student post-proficiență este foarte rar confundat cu engleza, dar mulți practică pentru a evita căderea din piedestal. În Rusia, din câte știu, încă nu există aproape nicio cerere pentru clase de acest nivel și acolo unde nu există cerere, nu există nicio propunere.

Tabela de comparație a nivelurilor de limbă engleză

Nivelul ALTE de nivel

O scară de nivel pentru materialele didactice cum ar fi Headway / Streamline / Hotline / Cutting Edge etc.

* - cu cursuri sistematice de limbă la cursuri, cu un profesor privat sau independent. Punctul de referință este prima cunoaștere a limbii engleze. Sunt oferite cadre de timp aproximative pentru atingerea fiecărui nivel pentru elevii adulți.
Datele sunt trase cu atenția recomandărilor editorilor de limbă engleză ca limbă străină, practica stabilită de a lucra în numeroase școli și cursuri de limba engleză la Moscova, experiența mea în învățarea limbii engleze și a bunului simț.

Știri despre site

Discuții recente