Fisher cu noi »

Cred că fiecare pescar are propriul său de pește, pe care el caută să prindă, se selectează pentru anumite aborda, să ia o vacanță și timp liber pentru perioada de pește și, desigur, merge la următorul pescuit, în speranța pentru un specimen capturat. În unele pescari acest păstrăv, pentru care sunt dispuși să meargă la cele mai îndepărtate colțuri ale țării noastre, râul pustie cel mai sălbatic și de la distanță. Cineva așteaptă cu nerăbdare să atunci când floare de cireș pentru a merge cu tija float la crap. Cineva mai dulce știucă, skygazer, somn, in ... Dar pentru mine nu este mai bun pește crap.

Pentru a sazana, acest pește frumos, atent și puternic, am avut mult timp respect special. Și mereu a visat să prindă un specimen vrednic. Mai devreme m-am prins în principiu pe o barcă de pescuit surd plutitor, și în captura mea au fost sazanchiki nu mai mult de un kilogram. Uneori au fost mușcături și exemplare mari, dar au rupt cu ușurință o linie subțire de cruciană și au fugit. De-a lungul timpului, pescuitul pentru o bară de pescuit cu flotor a devenit enervant, am vrut să învețe o nouă abordare, să creeze o momeală ușor de manevrat pentru crap și, în sfârșit, să prindă un specimen de trofeu.

În primul rând, a fost necesar să se determine problema. A petrecut câteva seara pe Internet și a învățat o mulțime de informații pe diverse forumuri și site-uri. Donka, fără îndoială, prinde drumul. Acest lucru este evidențiat de poveștile pescarilor din râul Volga și amintirile donatorilor Amur care, în anii '60 și '70 ai secolului trecut, au pescuit crapul de jumătate de fazan pentru o zakidushka obișnuită. Dar trăim în secolul XXI, vreau să folosesc echipament sportiv modern, momeală avansată pentru crap, să fiu la curent și nu numai să pescuiesc, ci și să obțin plăcere estetică din pescuit.

Karpfishing este cu siguranță un tip foarte atrăgător, modern, conceput pentru specimene cu adevărat de trofeu. Dar acesta este un pescuit foarte scump - eu, un student simplu, nu-mi pot permite. Alegerea mea a căzut pe alimentator ca o opțiune mai accesibilă în planul financiar. În plus, toate elementele de alimentare necesare se potrivesc într-un rucsac, care vă permite să faceți pescuit în transportul public.

Toată lunga iarnă din Extremul Orient, am salvat cunoștințele teoretice. Citește mai multe articole, vizionarea de filme educative, am vorbit pe forumurile de specialitate, sa întâlnit cu fideristami din Khabarovsk, care mi-a dat o serie de sfaturi valoroase și sfaturi cu privire la prinderea crap pe tava de alimentare. Inclusiv ce să hrănești cu sazana.

Se pare că alimentatoarele sunt consumabile, pot pierde mai mult de cinci pentru o excursie de pescuit. Am vizitat magazinele de pescuit în oraș și am constatat că nu există practic niciun produs pentru pescuitul de hrană, iar ceea ce am nu este potrivit pentru calitate sau preț. Așa că am decis să-mi fac un aliment potrivit pentru condițiile noastre. Pe Internet puteți găsi un număr foarte mare de proiecte. Am ales cele mai accesibile materiale și ușurința de fabricație. În curs au mers totul: și curlers de păr. și sticle de plastic, precum și o plasă de construcție și un filtru de la KamAZ.

Fisher cu noi »

În cele din urmă, iarna sa terminat, dar izvorul rece prelungit nu ne-a permis să aplicăm cunoștințele în practică de mult timp. Cu toate acestea, totul se termină odată: frigul se transformă în căldură. De îndată ce apa sa încălzit, am decis să merg la Cupidon. Eram sigură că crapul ar fi dat-o în mișcare pentru a-mi mușca alimentatorul. Dar acolo a fost. Sazanov nu era și alte pești. Există un curent puternic în râu, iar vântul aproape mereu suflă. Era imposibil să o arunc, o buclă sufla din "împletitură", curentul cuibuia alimentatorul spre țărm ... Este necesar să studiezi în condiții mai confortabile.

În următoarea călătorie de pescuit m-am dus la lacul Mylki, care este aproape de oraș. Deși captura sa dovedit a nu fi foarte bogată, doar două margele de crap, a fost interesant să observați mușcătura din partea de sus a alimentatorului. Castele lăsate mult pentru a fi dorite. Au avut loc mai multe astfel de călătorii de pescuit, iar turnările au devenit mai încrezătoare, bobina nu mai era percepută ca un miracol de tehnologie, iar teama pentru o abordare delicată ușoară a dispărut. Și capturile au crescut.

excursii de pescuit pe unul din companie am fost, prietenul meu Viktor, vânător profesionist și un pescar mare. El a fost, de asemenea, interesat de o nouă abordare. În cel mai scurt timp, Viktor Nikolayevich a cumpărat o tijă de alimentare, o bobină, a studiat teoria și a făcut hrănitoare. Am început să mergem la pescuit împreună.

Aș dori să menționez că nivelul Amur este foarte ridicat în acest an. Și acum, cred, mulți oameni știu din veste că avem un potop. De-a lungul verii lunca a fost sub apă, există foarte puține locuri care sunt convenabile pentru pescuit. Prima intalnire cu crapul a venit nu departe de oras, pe malul opus, in apropierea satului Pivan.

Fisher cu noi »

Totul a început cu faptul că am decis să mergem la canalul Humma, care leagă Amur de Lacul Hummi. Numărați, bineînțeles, să prindeți crapul sau cel puțin un kilogram de morcovi. Pentru ca taxele să fie abordate cât se poate de responsabil, atunci mi se părea că am fost 100% pregătită. Din păcate, m-am înșelat.

Am părăsit orașul dimineața devreme și în câteva minute am zburat deja de-a lungul autostrăzii Komsomolsk-on-Amur-Khabarovsk. Acesta este indicele corect, sa îndreptat spre grund și zece minute mai târziu au fost pe loc. Am văzut o imagine deprimantă. Apa se apropia de drum, în apropierea țărmului, lipind vârfurile vițeilor, iar pe întreaga lățime a canalului se înălțau tot felul de ramuri și gropi. Nu a fost vorba de pescuit în acest loc. Ne-am hotărât să mergem pe un țărm mare în stâncă lângă satul Pivan.

Drumul invers, ca de obicei, pare mai rapid. Aici este Pivanul. Am trecut prin sat și ne-am găsit pe malul pustiu al râului Amur. Nimeni. Ei s-au apropiat unul de altul și au început să se pregătească pentru pescuit. A atras imediat atenția asupra faptului că un curent foarte puternic și în jurul valorii de skalnik ascuțite. Dar nu este prea mult de ales, malul este acolo, și asta e bine.

Pentru a rezista curentului și a ține alimentatorul și duza de pasăre la un moment dat, am decis să urmez recomandările unor alimentatori experimentați. Pe bobină puneți o bobină cu o linie țesută de 0.23 mm în diametru, considerând că ar trebui să "taie" apa și că presiunea pe ea ar trebui să fie mai mică. Alimentatoare grele cu greu de 120-140 g (cu excepția momelii). Alimentatorul a fost plasat pe verticală, astfel încât linia de pescuit să fie cât mai puțin posibilă în apă. Dar a fost totul în zadar: forța curentului este astfel încât atunci când alimentatorul a fost aruncat cu 45 de grade în amonte, acesta a fost scos cu 45 de grade mai jos. Nu a ajutat nici măcar o reducere a distanței de prindere.

Bineînțeles, nu a existat nicio problemă cu privire la nici un punct de vorbire, a fost aruncat acolo unde sa dovedit. Și prins. Speranțele pentru prinderea crapului sălbatic au fost topite cu fiecare minut. Dar, aparent, momeala noastră a lucrat (terci din orz de perle și mei, aromatizat cu vanilină). La porumb, cu un vagabond de mana, am prins un mic cal-gabar. și chiar un bici.

Fisher cu noi »

Corectând atașamentul de pe cârlig după o altă mușcătură, am auzit strigătul lui Victor Nikolaevich și am văzut că alimentatorul era îndoit în mâinile lui, pe cât posibil. Podsakul apărea spontan în mâinile mele. Poticndu-se pe pietre ascutite, risking ceva care sa rupa sau rupe, a fugit la cerșetor norocos.

Peștele era relativ calm, iar Victor Nikolayevich nu se afla pe ceremonie de multă vreme, într-o clipă apare silueta și o secundă mai târziu am primit un crap. Se uită cu uimire prin grila podului, de parcă nu înțelegea cum era pe țărm. Ei bine, am fost, desigur, foarte fericit. Acesta este primul nostru crap!

De îndată ce primele emoții au plecat, am dispersat în locuri și am continuat să prindem. Sazanov nu a mai fost târât, dar au fost mușcături de sazani. Zburat din alimentatoarele de rafturi, dezdoi un cârlige de sârmă dreaptă sau pur și simplu rupt, linia de pescuit monofilament 0,35 mm în diametru a fost rupt ca și fir putred, tăiate pe pietrele principale „răsucire“. Condițiile extreme de pescuit și cârligele de calitate scăzută cu o linie de pescuit și-au făcut treaba. Această lecție îmi amintesc pentru totdeauna.

Câteva zile mai târziu am acceptat să mergem din nou la pescuit. Pivanul a decis să nu mai meargă până când apa a căzut. Mi-am sugerat să vizitez digurile orașului.

La cinci dimineața Viktor a venit pentru mine, câteva minute pe oraș încă mai doarme - și suntem pe malul mării. Prinderea a început în fața monumentului primilor constructori ai orașului. În acest loc există o groapă mare cu curentul și puțin mai jos, chiar vizavi de râu. Din primele minute de pe râu, s-au observat sare de crap sănătoase, care ne-au inspirat din speranța unui pescuit bun. Principalul lucru este că crapul este, și el, așa cum spun ei, nu poate decât să mănânce.

Fisher cu noi »

Pregătindu-mă pentru acest pescuit, am decis să experimentez puțin și să fac o momeală. Reteta a fost foarte simpla:
  • 0,5 kg de cookie-uri de pământ,
  • 0,5 kg de semințe măcinate,
  • polpachki orice magazin momeală,
  • o mana de ovaz ras,
  • o mână de cornflakes pounded,
  • un pachet de chipsuri zdrobite "Zyaki-Zyaki"
  • o pungă de șampi de susan sau de nucă de cocos.
Privind în perspectivă, voi spune ca momeala pentru crap a fost de lucru, ea însăși sa dovedit cu cea mai bună mână la mai multe de pescuit. Cu plăcere împărtășesc această rețetă cu prietenii și cunoștințele mele.

Știind că crap porc numit râu pentru omnivor lui, a luat mai multe duze: aluatul și conserve de porumb și pâine, și orz și conserve de ananas și cartofi fierți, și must grisul.

În pescuitul trecut, am folosit "paternoster", care a fost conectat direct pe linia principală. Mi-a plăcut riglarea simplității sale. Dar în acest pescuit m-am decis să încerc o altă rigidizare - o buclă asimetrică legată de o linie de pescuit cu un diametru de 45 mm.

Pescuitul a început cu pregătirea momeală. În timp ce ajunse, culese încet alimentatorul, fixa o buclă asimetrică prin carabină și lega o leșie într-o buclă cu o lungime de 60 cm de monolesse cu un diametru de 0,4 mm.

Prima distribuție a arătat că curentul este foarte puternic, jgheabul se trage de-a lungul fundului pentru o lungă perioadă de timp. Am făcut câteva distribuții pentru a înțelege unde se oprește alimentatorul. Fixarea distantei de prindere pe o banda elastica de 40 m, a inceput sa se schimbe. Pentru a face acest lucru, pe de o parte, alimentatorul a făcut un "dop" de la momeală, apoi a adormit un mic orz de perle și porumb, apoi pe de altă parte o "plută" făcută din momeli. Am trimis o duzină de hrănitori, am început să pescuiesc.

La început am decis să prind un orz. Am plantat-o ​​până când cârligul a fost complet închis. Primele mușcături nu au durat mult de așteptat, dar nu au răspuns la crap, ci mai degrabă mici rachiuri albe și "cai". Dimineața sa schimbat în după-amiaza, dar nu au fost crapi. Nu știam atunci că crapul nu mușca foarte devreme.

Fisher cu noi »

În cele din urmă, muscatura mult așteptată a lui Viktor Nikolaevich. Pe cârligul sazan. Vreau să observ că atunci când pescuitul sazan foarte greu de făcut fără un partener cu o paletă. Acest Gladiator de râu este foarte rezistent. Atunci când se pare că adversarul tău deja după ce a câștigat cu aceeași forță lovește la adâncimea sau tragerea la o parte. A intra într-un paddock de crap obosit, epuizat, ca orice alt pește, este puțin probabil să reușească. Prin urmare, este mai bine să procedați după cum urmează. Atunci când, după o luptă grea trofeul este adus la mal, coborâți net de aterizare în apă, și de îndată ce toamna un moment bun, o mișcare bruscă este preluată de peștele cu cap și fără a ridica net de aterizare, târât ajunge la mal.

Această crapă sa dovedit a fi foarte revoltătoare, aceasta putând fi luată doar a treia oară. Rivalul a tras două kilograme și jumătate. Câteva minute mai târziu, o altă mușcătură și am luat un al doilea crap. În masă, gemenele primului.

Aici și pe alimentatorul meu vârful tremura, apoi o tragere puternică urmată, vârful îndoit într-un arc. Nu-mi amintesc cum a fost alimentatorul în mâini, tăiat sau nu, am spus ceva în acel moment, dar amintesc în mod clar acea forță irezistibilă puternică la celălalt capăt al "panglicii". Urma un ticlu, la care nu reacționasem deloc, uitam de fricțiune, de ce era posibil să se amortizeze cu toiagul, se trezi numai de zgomotul leșiei de rupere.

Încerc să rămân calm. Am tăiat jumătate de metru din "panglica" principală și am tricotat o leșie. Din nou am pus orzul. Casting. Un pic de timp trece și aici este muștea mult așteptată. Am tăiat - un pește puternic a venit de la o parte la alta. Sazan se repezi apoi la adâncime, apoi zdrobit cu o asemenea forță încât era dificil să ții alimentatorul în mână. Acum e amuzant, dar mi-am amintit de frictiune doar acasa, si apoi am stins jerk cu o tija, mainile mele doar uscate. Viktor Nikolayevich a lucrat bine ca o paletă și aici crapul mult așteptat în mâinile mele se află în fața camerei. Greutatea nu este cea mai mare pentru crap - 3 kg 300 g, dar pentru mine a fost un trofeu. El le-a admirat ca fiind una dintre minunile lumii - dense, atletice, ca și cum ar fi înlănțuite într-un bronz mare, scalpul corpului, coada și aripioarele portocalii ...

Fisher cu noi »

După cină, a crescut un vânt puternic, care a împiedicat turnarea, mușcăturile crapului s-au oprit și nu mai am vrut să mai pescuiesc, pentru că mi-am prins crapul.

Ne-am întors în acest loc într-o zi. Ploaie înghețată puțin îngrozită. După ce am petrecut câteva ore fără mușcături, am vrut deja să-ți sugerez să pleci acasă. Dar amintindu-și primul crap capturat, el a dus aceste gânduri departe. In acea zi, am reusit sa incalc recordul din ultima zi, prin prinderea crapului pe 6 kg 100 g si alte patru crapuri. Viktor Nikolaevich a prins doar doi crapi, dar unul a tras la 7 kg 200 g. Deja la pranz am terminat de pescuit, deoarece am prins suficiente pește.

Apoi, pe parcursul verii, am pescuit în mod constant, am scos crap diferite, mari și mici, și alte pești, dar îmi amintesc primul crap pentru totdeauna.