Cele mai bune filme documentare despre planeta noastră și locuitorii ei, recenzii de film, filme

filme legendare despre câini și pisici este cel mai scump și ambițios documentar finanțat vreodată de BBC - crearea sa a fost cheltuit 16 milioane de lire sterline. Se compune din unsprezece episoade, fiecare reprezentând o acoperire pe scară largă a diferitelor condiții naturale de pe Pământ. La sfârșitul fiecărui episod de 48 de minute, există o aplicație de 10 minute, de completare a seriei și vorbește despre filmarea unor scene ale filmului. Privitorul va fi capabil sa cu proprii ochi pentru a aprecia frumusețea unică a planetei noastre, vizitați adâncurile întunecate și neexplorate ale mării, pentru a cuceri cele mai mari vârfurile munților și în jos în peșteri adânci și misterioase. Punctul culminant al acestei benzi documentare este utilizarea modului de fotografiere ultra-rapid și a unui detaliu special al imaginii.

"În lumea animală": 46 de ani în aer După aproape douăzeci de ani, directorul "Baraka", Ron Fricke, a prezentat lumii o nouă capodoperă. "Samsara" în sanscrită înseamnă "flux continuu" - un ciclu repetitiv de naștere, viață, moarte și renaștere. Filmul este filmat în întregime pe un film de 70 de milimetri și reprezintă o călătorie de o oră și jumătate în cele mai uimitoare locuri ale planetei. Acțiunea lui Samsara duce spectatorul spre țările sacre și spre zonele de dezastre naturale, în centrul obiectelor industriale și al minunilor naturale. Filmul a fost creat peste 5 ani și a fost împușcat în 25 de țări din întreaga lume. De câțiva ani, regizorii au încercat să obțină permisiunea de a trage în Coreea de Nord, dar în cele din urmă au fost respinși.

„Lolita“, Nabokov: fapte interesante despre roman și adaptările sale de film cu factorii de decizie actorul Jeremy Irons din acest film studiază pericolul de poluare a terenurilor, a aerului și a apei, gestionarea deșeurilor și impactul acestei poluări asupra lanțului alimentar și mediul înconjurător. Caseta dezvăluie fapte surprinzătoare privind o amenințare serioasă pentru sănătatea noastră. Este construit sub forma unei conversații globale între Jeremy Irons și locuitorii planetei noastre - de la Islanda până la Indonezia. Printre interlocutorii - oameni de știință, politicieni și oameni obișnuiți, a căror sănătate și mod de viață au suferit de problema poluării mediului cu deșeuri.