Bumz! Play, coduri, descărcări - recenzii smartphone, jocuri Android și pc

Buems joacă

Bumz este un shooter online creat de dezvoltatori cu o abordare plină de umor și este similar cu jocul legendar Worms. În noul joc de browser, toate personajele sunt descrise într-un stil de desene animate. Se angajează în luptă cu o varietate de arme și neobișnuite. Tot în acest joc, utilizatorii își pot căsători personajele sau le pot trimite să crească legume și să înmulțească animalele în grădina de legume. Toate acestea vă vor ajuta să vă relaxați de afacerile monotonice de zi cu zi și să simțiți plăcerea realității paralele.

Jocul Booms este un joc multiplayer (mmo) și comic. Acesta conține, de asemenea, elementele unui shooter. Puteți folosi o armă ridicolă, care este reprezentată de mitraliere, vantuzami, frigidere și alte obiecte care nu sunt destinate războiului.

Boumze diamante

În acest joc, utilizatorul este adesea obligat să efectueze diverse sarcini interesante. Unele dintre ele trebuie să fie executate în același timp, în timp ce altele pot fi executate mai târziu. Pentru fiecare dintre aceste sarcini, puteți obține o recompensă care reprezintă elemente valoroase, puncte sau experiență pentru bresle, precum și moneda jocului.

Buzz online are mai multe tipuri diferite de astfel de monedă. Pot fi medalii, cupoane, diamante. precum și aurul (care este considerat aproape inutil). Cu toate acestea, diamante. cupoanele și medaliile pe care jucătorul trebuie să le acumuleze și apoi să le cheltuiască cu înțelepciune, pentru că puteți cumpăra cele mai puternice și mai rare lucruri pentru ei.

Puteți să completați diamante pentru Booms pentru banii dvs. reali. Completându-vă contul și cumpărați diamante, veți putea obține echipamente excelente, ceea ce va afecta numărul de sarcini completate care pot duce un jucător la achiziționarea medaliilor râvnite.

Codurile promoționale ale brațelor sunt astfel de combinații digitale pe care dezvoltatorii le-au oferit pentru a atrage noi jucători la acest shooter. Puteți activa acest cod introducându-l într-o secțiune specială din joc numită "Activități". După aceea, utilizatorul va avea posibilitatea să obțină ceva util pentru caracterul său, care este sigur că va veni la îndemână și va îmbunătăți armele, va simplifica jocul, va adăuga putere sau orice alte abilități obligatorii.

Promo Booms sunt împărțite în diferite tipuri. Acestea pot fi doar cadouri pentru utilizatori noi. Ele pot fi prezentate și ca daruri pentru bresle și pentru războinici. Cadouri pentru nou-veniți sunt reprezentate de aripi numite "Demon Crimson". Cadourile breslelor sunt prezentate: