Traseul pas Angarsk - demerdzhi - valea fantomelor

Principala atracțieDemerji este Valea Fantomelor. Acest loc este considerat cel mai vizitat pe yail atât de turiștii experimentați, cât și de pietonii ocazionali care doresc să obțină noi fotografii și impresii de la cucerirea vârfului de munte. Aici vă voi prezenta o cale simplă prin Pasul Angara la Demerdzhi, cu trecerea valei fantomelor.

Începerea traseului nostru începe la Pasul Angara. unde majoritatea traseelor ​​de-a lungul liniei Demerdzhi - Valley of Ghosts - își au originea. Ridicăm drumul spre oprire și plecăm pe traseul călcat. Traversează imediat vechea autostradă Simferopol-Alushta și se îndreaptă spre pădure. Un pic spre stânga drumului în 5 minute de mers pe jos veți vedea un monument constructorilor acestui traseu. De aici drumul merge drept și în sus.

În aproximativ 20 de minute de mers pe jos veți vedea un copac înalt și copios stând lângă furculiță:

• merge direct pe drumul superior prin Elkh-Kaya și pe lângă Pahkal-Kaya cu vedere spre panorama Demerdzhi și Chatyrdag;
  • de asemenea, drumul inferior spre dreapta, cu care puteți merge, de asemenea, la poiana MAN. Aici este prima primăvară pe drum. Prin urmare, vara recomand să aleg această cale.

Începutul urcării spre Demerdzhi

Ambele drumuri durează aproximativ același timp. Cel inferior este puțin mai lung, dar urcarea și căderea nu sunt atât de vizibile. Cei care sunt greu să urce, este mai bine să folosești calea inferioară. Drumurile converg într-o curte, din care puteți vedea Pakhkal-Kaya pe partea stângă, nordul Demerdzhi în față și rocile Kozyrek pe dreapta. Pentru ei este calea noastră. Din aceste pietre se deschide o panoramă minunată a văii Alushta cu priveliștile Chatyrdag și Babugan-yaila.

La stânci Kozyrek conduce o cale îngustă care merge spre dreapta de-a lungul pârtiei de la drumul principal al autostrăzii, care merge puțin mai sus și trece prin pădure. Acesta poate fi ales numai prin sacrificarea vederilor minunate ale munților Crimeei.

Traseul pas Angarsk - demerdzhi - valea fantomelor

Calea de-a lungul rocilor este un loc minunat. De aici puteți vizita puncte de vedere din Simferopol, Chatyrdag, Demerdzhi de Sud, la care aspirăm. După ce am rotunjit vizorul, ieșim în curte la care se învelește drumul spre stânga (cel pe care l-am ignorat). Până aici este drumul spre nordul vârfului Demerdzhi, iar drumul nostru merge spre dreapta. Măsurătorile de 200 de grade spre dreapta separă o cale notabilă care se desfășoară de-a lungul pantei de-a lungul pantei și se ridică de-a lungul unui loc uimitor unde se amestecă armonios pinul și piatra. Un astfel de peisaj în zilele de toamnă este foarte asemănător cu pădurile dense din Canada.

Drumul se ridică treptat în sus și duce la o plantă forestieră mică, care poate fi identificată chiar pe rânduri de pini plantați. În stânga vedem un alt drum care duce spre nordul Demerdzhi. Dar drumul nostru stă jos aici - mergem la șa.

Coborâre în șa

Aici începe prima parte, foarte dificilă a traseului. Calea de aici este atat de alergata incat nu are cele mai mici pervazuri si necesita mai multe concentratii maxime. Dar, după aproximativ 50 de metri de coborâre, ieșiți într-o curte pe care există un haos de piatră. Din ele puteți vedea o panoramă a pădurilor din jur.

Calea noastră se află pe drumul care duce pe drum. Puțin mai îndeplinesc furculita:

• la stânga, sursa de Jurla (10 minute în jos) și cascada omonimă (30 de minute);
  • spre dreapta la lac și cetatea Fun;
  • se incepe ascensiunea catre frumusetile din sudul Demerdzhi.

Traseul pas Angarsk - demerdzhi - valea fantomelor

Ne îndreptăm cu îndrăzneală. Drumul este dificil pentru începători, dar pe drum, cu fiecare metru, se deschide o panoramă uimitoare a munților. În spatele șoselele Kozyrek și nordul Demerdzhi sunt vizibile, în dreapta sunt deja vederi familiare ale Alushtei, iar spre stânga se deschide o panoramă a cheilor din Crimeea de est. În depărtare, se poate distinge chiar Meganomul proeminent, locul de concentrare a multor anomalii.

Urmează prin sud Demerdzhi către Valea Fantomei

Urcarea la vârful South Demerdzhi durează aproximativ o oră. Mergeți în cel mai înalt punct pe care îl puteți întoarce spre dreapta și mergeți la margine. Chiar sub tine se afla faimoasa Valea Fantomelor. Dacă priviți mai departe spre dreapta, puteți vedea o serie de stânci din care puteți face multe fotografii excelente ale acestor statui de piatră.

Întorcându-ne înapoi, mergem în jos spre stâncile din față, pe unul dintre ele există un triangulator. Aici puteți face multe fotografii pitorești cu vedere la mare.

Demerdzhi și Valea Fantomei: coborâre spre țintă

Pentru a coborî la blocurile de piatră, ne întoarcem puțin înapoi, aici este o cale călcată și lată, înconjurând panta sudică. Un pic mai departe drumul va deveni foarte îngust, pentru 1 persoană.

Este necesar să mergeți aproximativ 30 de minute până la curățenie. Aici puteți opri și vă puteți privi lângă vale, care este chiar în fața noastră. De aici începe o altă coborâre dificilă, dar în aproximativ 20 de minute veți ieși în aer liber. Nu uitați să vă întoarceți - va fi o panoramă mult așteptată a rutei Demerdzhi - Valea Fantomei.

Traseul pas Angarsk - demerdzhi - valea fantomelor

În jos este necesar să treacă minute 5, că de o nuci Nikulinski să părăsească printr-o arc "Valley of Ghosts". Pentru intrarea de aici iau bani, dar am salvat și am fost absolut liberi.

Apoi mergem pe drum:

• la dreapta - la cetatea Funa și mai departe deasupra asfaltului la 2 km de ruta Alushta-Simferopol;
  • la stânga - coborâre spre Luchistomu, dar după 17:00 de acolo nu poți pleca.

Dacă veniți din Simferopol, atunci costul de călătorie va fi mai mic de 100 de ruble, de la Alushta puteți gestiona de trei ori cuantumul mai mic.

Lungimea rutei noastre este de aproximativ 16 km - o călătorie destul de confortabilă în primăvară sau toamnă. Și amintiți-vă că există și alte căi spre Demerdzhi. Urmați actualizările de pe site.