Stăpânul rezervei (regiunea Minsk și Minsk)

Rezervorul Drozdy (regiunea Minsk și Minsk)

Situat la periferia de nord-vest a orașului Minsk, în zona stațiunii climaterice și balneologice Zhdanovichi. A fost creat în 1976 pe râu. Svisloch, face parte din sistemul de apă Vileyka-Minsk.

Dimensiuni 6,0 x 0,6 km, o suprafață de 2,4 km2, cea mai mare adâncime de 5,5 m.

Unde să prindă, cum să prindă, cum să se apropie, situația din aceste rezervoare și alte aspecte apropiate de lovitură sunt discutate în subiectul
Oshchalka: rezervoare Krinitsa, Drozdy, lac Komsomolskoe

Rezervor. sturzi

Un iaz foarte interesant. Există o mulțime de pești în el și pești mari. O prinde unitatea. Este o sarcină demnă pentru pescarii mineri - să învețe cum să pescuiască pe un iaz "acasă".

Astăzi, tatăl meu a pescuit în partea superioară, în apropierea sanatoriei din Belarus. Captura pentru vremea este de 8 roșii (40-60 de gr.). Momeala este agrimonia. Bloodwormul funcționează mult mai rău.

Descoperirea Space Invaders acum puțin peste cinci ani, am fost surprins în rezervor, în partea de jos și băncile, care sunt presărate cu sticle goale și anvelope auto, sudachok prins, deși mici, crap, plătică. Trapping două sezoane, am început să se uite la Space Invaders-Krinitsa ca locuri fără speranță pentru pescuit. Și a prins câteva exemplare de aproximativ un kilogram ma convins să cred că e doar noroc, deoarece cauzele muscaturii sau, dimpotrivă, besklovya, nu am putut explica.

Recent am întâmplat accidental rapoartele minunate ale lui Sana și Billy despre Matchphishing. Numai experimentând, prin încercări și erori, poate fi obținut un rezultat durabil.

Determinată cu o bază de testare primăvară-vară pentru experimente.

IMHO. Învățând să prinzi un pește mare în Drozdah, tu și alte rezervoare nu ratați șansa ta.

Astăzi dimineață am mers până la Drozdy. Nu atât pentru pescuit cât și pentru testarea și combaterea botezului unui nou alimentator cu praf. A amestecat momeala: Unicorn, rămășițele Super Breimix de anul trecut, Aromix Bream și o mână de castrol. Dacă se aștepta peștele, atunci numai ca un bonus plăcut. Prima casting cu mâinile tremurânde a adus o pauză în jgheabul de alimentare împreună cu paternosterul, a doua aruncare - aceeași piesă. Am pus tubul anti-bobinare (cu răbdare) și aștept pentru mușcătură. următoarele trei ore cu recuperări periodice. Sa mutat de la un metru și jumătate adânc până la un loc mai adânc, dar situația este neschimbată. Total: pentru câteva ore, două bătăi continuă, dar fără șanse de succes.
Vântul înălțat izbucni de pe malul tuturor plutitorilor, dintre care nici unul nu ieși de la zero.
Dar, în general, am fost mulțumit. A fost organizată tehnica de pregătire a turnării.

Duminică, după ce a decis să combine un picnic de familie cu pescuitul, mai aproape de cină la stânga pentru Drozdy. A căutat mult timp un loc pe țărm și, în cele din urmă, sa așezat lângă podul împărțind Drozdy în jumătate. Zaboltal 3000 Super Bremes cu Aromix, a aruncat o duzină de alimentatoare și un alimentator pe raft. Tovarășul a frământat Mikado-roach cu aromă de crap. După ce stăteam o oră și jumătate, în timpul căruia tovarășul scoase cinci tocuri de tâmplari carnivori, am așteptat în sfârșit o mușcătură. Răzuitorul este de 220 de grame. Pe parcursul următoarelor două ore, mai multe mușcături nerealizate, două ciorchini, două roșii și alte două podleschika 120 și 290 de grame. Tovarășul este surd. O cunostintă a sunat, era aproape de Paperny pe râul care zbura. Mergem acolo. Acest lucru ar trebui să fie văzut: un șanț de patru metri lățime, oamenii stau umăr la umăr, lacrimă cocoș la ramurile iminente și hainele de fiecare parte și. nimic nu este prins. Un unchi local a fost văzut plutind un flotor sub o piatră de lângă țărm și prins 3-4 kg de roach de la o adâncime de treizeci de centimetri. În captura vecinului său, doi crapi de cruciani au fost găsiți la aproximativ o jumătate de kilogram fiecare. Lisezrev o astfel de imagine, noi decidem să stăm la sfârșit de o oră sau două în același timp. Vyacha. Tovarășul captura cel mai delicat echipament, dar nici măcar nu a ajutat-o ​​cu o asemenea scoarță capricioasă. Mecanisme neregulate, ciubuite microplote și micro-etichete. Obosit de "bătălia pentru evitarea zero", m-am așezat lângă și am băut bere.

Totuși, sufletul meu nu va găsi pace, până când Majestatea lui Bream nu este prinsă personal și cu intenție în Drozd.

Oamenii, aceasta este groaza a ceea ce se întâmplă pe afine. A fost noaptea trecută cu o mișcare de la Masherov, unde oamenii beau vodcă, lăsând ora. Pestii sunt intuneric, mari. Sărituri, stropiri, prăjituri etc. M-am văzut la 10-15 metri de cineva care era foarte mare, cu o gură mare, ca o zbuciumă la suprafață sau o prăjitură (adică se luptau, dar se uita în liniște ca o balenă la televizor).

Ca rezultat - zachotny okunek (

20cm) de la primul (!) Cast, iar altul ca un cuplu de mușcături. Momeală - mică (

5cm) pește de cauciuc de tip "copite", alb, coadă (1/3 din lungimea totală) roșu. cap - 6 grame. Linia este de 0,35. Să mergem la libertate.

Cujo.
A 0.35 nu va fi prea gros? Nu pun o grosime de 0,2 pe bazinele de culmi, nici nu o pun pe șchupaka.

Ul Vadim. Sunt de acord, puteți și mai subțire, este de la sezonul trecut cu Braslav a rămas. Apropo, am încă o culoare verde - cum este în general potrivit pentru Drozdov?

culoarea liniei de filare - cel puțin pe Drozdah, peștele de pe tambur. Un prieten a pescuit cu o fluență de 0,17 watți și a avut un rezultat.

Ul Vadim. Și dacă nu luați panglica (foarte scump), atunci ce linie de pescuit ar trebui să luați până la 0,2 și care este sarcina aproximativă ar trebui să fie în kilograme?

Cujo.
Ei bine, o linie bună este nivelul cu o panglică, de exemplu, Techum Shimano.
Din nou, peștele pașnic pe care l-am rănit 0.14 (denumirea clatite nu-și amintește, dar ieftin, a luat în Germania de tip Magma). Dacă luați în mod specific 0,2, atunci încărcătura pare să fie reală de aproximativ 3,5 kg.

Cunoscătorii de la Drozdov și Lacul Komsomolskoye. Spune-mi, ce nebun 4 zile în Drozdah. Mai aproape de șoseaua de centură, dacă plecați din oraș, pescarii stau în umăr strâns la umăr și cu sârguință cineva este prins. Și toată lumea este împinsă într-un singur loc și aruncată, este acea impresie sub picioarele tale?

Oamenii nu au prea multe pe Kamsa. Deși, ieri, lângă Jubileu, a văzut că roaba a mers să se înmulțească, un nor întreg. înainte de asta nu a vrut să ia. Poate în Drosah este radiant și sufocat.

Rugați peștele, mare și mic.

A fost ieri din nou. Seara. În comparație cu mediul, activitatea peștelui a scăzut considerabil. Pe suprafața mișcării de la lipirea, foarte rar cineva alungă prăjitura. Spinning spinning undeva timp de o oră - cum se spune, OP. Am incercat sa fac "copite" de alb si portocaliu, cu o coada rosie si un mic spinner de argint. Ierburi tot mai mult. În curând va trebui să uităm să ne întoarcem în acest loc.