Sânge și suflet - recenzie joc, gameplay, recenzii, screenshot-uri

Revizuirea jocului

Apărând acum câțiva ani, jocul de sânge și sufletul mmorpg a intrat imediat în TOP 10 jocuri online, în conformitate cu versiunea mai multor edituri majore din țara noastră. Și toate pentru că au makings pentru a deveni succesorul lui Lineage 2 și WoW, proiectul a reușit să achiziționeze mai mult și greutate de soluții inovatoare pentru tipice, face aparent mecanica de joc în acest gen.

Primul este un cuvânt nou în dezvoltarea personajului. Conform complotului, demonii și oamenii se confruntă cu îngeri care învață omenirea să lupte împotriva forțelor răului. Este vorba de faptul că oamenii au ocazia de a deveni zei, câștigând o serie de puncte forte și abilități și dezvoltându-se de la un nivel la altul. Face zeii, în funcție de joc, de asemenea, au propria lor ierarhie și, pornind de la o poziție de credință adept, poți deveni un idol cu ​​drepturi depline de jocuri. Dar nu lăsa ca sânge și suflet recenzie joc a intrat prostule - această dezvoltare de caracter decât în ​​continuare, pentru că principala se încadrează în cadru gen MMORPG-ul tastat și include o evoluție treptată, nu se extinde dincolo de patru clase la alegerea unităților (războinic, shooter, magician, bard).

Al doilea este un cuvânt nou în dezvoltarea animalelor de companie. În plus, acești mici tomboi care zboară pentru totdeauna, alergă în jur, alunecă alături de tine, o cantitate imensă, deci acum poți experimenta cu ei. Deci, pentru a obține elf de calitate, cu un set bun de caracteristici, aveți nevoie pentru a găsi un cuplu la un alt jucător și cruce pentru a produce urmasi pentru el. Da, nu este suficientă o revizuire a jocului de sânge și suflet, pentru a picta toate versiunile despre modul în care acest tip de traversare apare în ființele de același sex. Legolas nu era în mod clar gata pentru asta.

Nu este nevoie să ne întrebăm dacă sau nu să joace în sânge și suflet, trebuie să instalați și să înceapă călătoria lungă de eroul său, dacă va fi, desigur, se bucură de MMORPG-ul de înaltă calitate. Deoarece giganții morți din această direcție sunt înlocuiți de noi descendenți, iar sângele și sufletul sunt printre candidații principali ai locului lor.