Pentru tine îți dau vinul roșu, muzica, recenzii

Ooh. Acesta este cântecul din ultima vacanță de vară cu soțul meu din Abhazia! Când o aud, îmi amintesc imediat cum am condus la UAZ cu un acoperiș decupat ca un jeep care a condus cu o viteză foarte mare în munți până la Lacul Ritsa și mai sus. Vederi uimitoare și frumusețile din Abhazia! De la radio, conducătorul auto doar tipa acest cântec și toți suntem o companie mare după ce mănâncă kebab și beat Chachi a cântat împreună cu voce tare „Pentru a vă oferi un preț de mireasă, de vânzare sufletul diavolului!“

Nora mea, de asemenea, a plăcut această melodie. și a început iubirea ei pentru muzica caucaziană. În luna mai a avut o zi de naștere și am decis să-i dau un bilet la concertul din Thagalegov. a venit doar la Samara. Nu a vrut să meargă singură, a plecat cu ea.

Concertul a fost foarte cool, aproape nimeni nu stătea în hol, toți dansau, cântând împreună cu melodiile. Nu numai Murat Thagalogov cânta, ci și Azamat Bishtov și alți artiști necunoscuți. Toate s-au descurcat foarte bine. În general, ador pe voci puternice de sex masculin, bas, uneori mai plăcute pentru a le asculta. decât multe dintre stelele noastre pop scârțâitoare.

La concert, am văzut pentru prima oară fani inadecvate. Erau trei femei sub patruzeci de ani. Cum s-au comportat, nu voi descrie. dar era rușinos pentru comportamentul lor. Chiar și pe scenă au reușit să iasă cu postere.

După concert, toată lumea era dornică să facă o fotografie și să ia autografe. Coada de așteptare era destul de mare.

Chiar și acum, sub stăpânire, îl pot asculta pe Thagalegov, Bishtov, Dzybov, Vardanyan, Dzhanmirzoyev acasă, iar pentru cafenea acești artiști sunt varianta ideală)