Machiaj, recenzii pentru mascara - volum si ingrijire - volumul deborah - masca de ingrijire a cremei

Descrierea volumului Deborah Îngrijirea creionului Cremă de curățare

După aplicarea cernelei "Volume and Care" de la compania Deborah, fiecare femeie va ajunge la o adevărată încântare. Textura ultra-neagră a produsului cosmetic este foarte blând, nu lasă bucăți, nu leagă genele și nu lasă urme pe piele. În mod separat, acordați atenție periei, care colectează la fel de mult carcasa necesară pentru genele tale. După utilizarea volumului Care Lash Creator Genele rimelului rămân naturale, moi.

În plus, rimelul este pe deplin compatibil cu caracteristicile declarate. Dă volumul, petele de la rădăcini până la vârfuri chiar și cele mai mici fire de păr. Un complex special de îngrijire face ca genele să fie mai durabile și elastice, sunt mai puțin predispuse la factorii de mediu negativi și, prin urmare, sunt mai puțin susceptibili de a cădea. Toate acestea au devenit posibile grație glicoproteinelor, a keratinelor și a stimulanților bioactivi, care fac parte din carcasă. Tubul are o structură confortabilă, astfel încât rimelul nu se usucă mult timp și nu își pierde proprietățile.

Sposobprimeneniya. pentru a obține un rezultat mai bun, începeți să aplicați din rădăcinile genelor, agitați peria și mențineți-o de-a lungul genelor. Lăsați carcasele să se usuce. Aplicați cel de-al doilea sau al treilea strat.

Clientii care au cumparat acest produs au cumparat si urmatoarele produse:

Mascara este super. Ma intorc din nou si din nou. Vă sfătuiesc!

Efectul foarte natural, la genele nu este simțit. Pentru cilia au fost mai expresive, trebuie să aplicați mai multe straturi. Mascara fără bulgări, fără miros. În principiu, sunt fericit, dar mă aștept că volumul va fi mai mult.

Nu-mi place rimelul. Se aplică neuniform pe lungime, genele sunt lipite împreună, o mulțime de carcase este tipărită pe perie, este dificil să pictezi. Italia! Italia!