Kalymnos este un paradis alpinism!

Odată ce eu și prietenul și partenerul meu, Julia, am decis să merg la o zonă de alpinism a lumii. Ne-am gandit, ne gandim si in curand, un an mai tarziu, am venit cu un plan de a merge in Grecia pe insula Kalymnos.

Am fost auzit despre un loc fabulos. În plus, mulți dintre alpiniștii noștri din Krasnoyarsk s-au adunat acolo toamna aceasta. Și cu o companie prietenoasă, este întotdeauna mai distractivă.

În Mussoorie.

Cele mai multe sectoare de alpinism sunt concentrate în apropierea satelor Mussoorie și Armeos. Aceste sate sunt una lângă cealaltă. Situat într-unul dintre cele mai apropiate sectoare, se poate ajunge în 15 minute. Am rezervat un loc într-unul din studiourile hoteliere din Krasnoyarsk în prealabil. Cu toate acestea, în Mussoorie au fost destul de puține studiouri gratuite, care sunt camere cu paturi, toaletă, duș, el. aragaz și frigider. Prin urmare, găsirea unei case de locuit pe site-ul unor probleme speciale nu este. Dar la noi bonusul a dus o frumoasa priveliste de la un balcon pe mare cu insula Telendos si wi-fi de calitate excelenta.
În general, cu locuințe, internet, cafenele, magazine, plaje nu au apărut probleme. În Mussoorie există 2 magazine de alpinism, deși prețurile pentru echipamente nu mi se păreau mai mici decât ale noastre, cu excepția prețurilor pentru încălțăminte. La Sportiva 105-115 €, Scarpa - 100 €. Pentru o vreme am vrut să cumpăr o frânghie de 70 € pentru 160 €. Dar curând sa răzgândit. Aveam 50 kai și 70 de kilometri pe trasee lungi, uneori am împrumutat de la prieteni.

Kalymnos este un paradis alpinism!

Produsele ar putea fi cumpărate în așa-numitele supermarketuri, care amintesc mai mult de pavilioanele noastre alimentare. Dar acolo ai putea să-l folosești la calcularea unei cărți.
În fiecare zi, un autolink cu legume și fructe a ajuns în Mussoorie. Fructele sunt destul de gustoase. Din păcate, nu am găsit peștele proaspăt prins în Mussoorie. Se putea cumpăra numai în Poti din port. Ai putea mânca și în numeroase cafenele. Dar, de fapt, ne-am preparat singuri.
Apa de la robinet se desfășoară subțire, așa că a trebuit să fie recrutată într-una din cele două surse de apă dulce, situată pe strada principală din Mussoorie.

Problemele de comunicare nu erau speciale, toți grecii vorbesc fluent limba engleză, ca să nu mai vorbim de numeroșii alpiniști din toate țările. Chiar și cu mine, pentru a spune ușor, nu foarte bine engleza, am reușit să găsesc un limbaj comun cu străinii. Iar bariera lingvistică spre bucuria mea sa dizolvat rapid.

De asemenea, doresc să menționez că grecii sunt oameni foarte prietenoși și atenți și adoră copiii. Și cu furtul, lucrurile sunt foarte rele pentru ei (în sensul că este absent, cel puțin pe insule). De asemenea, au toalete publice gratuite. O minune, dar drăguță.
Întrebându-ne de unde am venit, ca răspuns la standardul nostru: "Rusia-Siberia-Krasnoyarsk ..." - ne-au privit cu o simpatie și un respect profund, au spus - "rece!" Și se cutremură.
În plus față de rocile excelente, există un alt lucru frumos în Kalymnos - Marea Egee. Foarte foarte frumoasă și curată și foarte sărată. Evaluând-o, am decis să cumpăr imediat o mască cu un tub pentru a putea înota și a privi sub apă pentru pești. Un sentiment neobișnuit! Vă sfătuiesc ferm. Apropo, cu excepția alpinismului, scufundările sunt, de asemenea, comune în Kalymnos.

Kalymnos este un paradis alpinism!

Ei bine, e vorba de informații generale. Acum voi merge la cel mai important lucru pentru ceea ce am venit - pietre.

Andreeva Alyona. Aproximativ 7 ani în sectorul Grande-Grotta.

Sunt la Trela, în sectorul Grande-Grotta.

Kalymnos este un paradis alpinism!

Pe pietre există o mulțime de alpiniști din toate țările și toți se comportă foarte liniștit și modest. Rareori, cine da aerisire emotiilor pe traseu. Am mers cu un alpinist din Norvegia - Anoy. Mi-a plăcut cu adevărat. O astfel de fetiță veselă și sociabilă și ea a asigurat perfect, așa că am simțit imediat încrederea ei în ea. Îmi pare rău că nu a funcționat pentru o amintire ...
Și așa am avut propria noastră companie destul de mare și veselă. Am considerat că în timpul șederii noastre în Kalymnos am trecut cu 20 de Krasnoyarsk (unii erau cu copii), 3 cetățeni Tomsk, 6 moscoviți și un cuplu căsătorit de la Nižni Novgorod.
Deci, Kalymnos devine o zonă populară pentru alpiniștii ruși!

Ce am făcut în zilele de odihnă.

În zilele de odihnă am înotat în mare și am călătorit. Am călătorit pe întreaga insulă pe scutere. Am navigat la Telendos (o insulă mică, vizavi de Mussoorie) și am urcat la vârf. Am vizitat insula Rhodos cu feribotul și am vizitat "Orașul vechi" din Rhodos și Acropole din Lindos. Am navigat pe insula Nisyros, unde am vizitat craterul vulcanului și am văzut alte atracții. Și pe drumul spre casă am avut o zi în Atena, unde am văzut Acropola și multe altele.

În concluzie, vreau să spun. Kalymnos este un adevărat paradis alpinism! Acesta este un loc minunat pentru a vă ridica nivelul de alpinism, pentru a învăța ceva nou pentru dvs. și pentru a avea un moment bun!

P.S. În numele meu și al partenerului și prietenului meu - Boris Yulia, îmi exprim recunoștința profundă față de FAR pentru ajutorul financiar oferit în călătorie!