Cum să ajungeți singuri de la Alanya până la Seada

Olga și blogul lui Vladimir despre călătorii independente

Impresiile noastre despre cele mai interesante locuri, excursii foto în jurul diferitelor orașe ale planetei, tot ceea ce aveți nevoie pentru a vă organiza călătoriile - informații despre prețuri, locuri de interes, cazare, produse alimentare și vamale locale și jetoane de călătorie bugetară.

Aflați mai multe despre noi aici

Acasă / Turcia / Alanya / Pe dolmushe din Alanya în Side - cum să dai seama căile locale

După o săptămână nebună în Alanya, ne-am dus la următorul punct al traseului nostru din Turcia - un muzeu oraș în aer liber din Side. Despre Side Voi scrie mai multe detalii - vor fi cateva articole despre obiectivele turistice. mare și hoteluri (și au existat deja două - Angora și Gasipasa). Dar mai întâi - cum să ajungi de la Alanya la Side, pentru că există câteva caracteristici ale itinerariului.

Side este situat aproximativ în mijlocul Antalyei și Alanyei, așa că pentru a ajunge la Side, trebuie doar să prindeți orice autobuz care merge în Antalya. Autobuzele directe, dacă se întâlnesc, merg foarte rar, așa că nici măcar nu am încercat să le găsim.

După micul dejun pentru ultima oară în hotelul nostru minunat Ozcan. Ne-am împachetat rucsaci și am mers la stația de autobuz - care se află foarte aproape de hotel, astfel încât să puteți umbla ușor, chiar și cu lucruri grele.

La ora 11.45 am fost deja la stația de autobuz din Alanya. Stația de autobuz este un șir lung de birouri de bilete ale diferitelor companii de autobuze, există, de asemenea, autobuze. În Turcia, ca și în Asia de Sud-Est, este necesar doar să vă apropiați de stație, imediat angajații companiilor de autobuze să vină la dvs. și să vă ofere ajutorul. În general, este convenabil - la bilete de avion nu există nici un orar și nu este întotdeauna clar de unde puteți cumpăra biletul potrivit și cum să ajungeți la locul potrivit. Nu există, de asemenea, birou de informare generală, astfel încât să puteți contacta orice angajat.

1. Cum să ajungeți la Side

Deci, doar am abordat, am pus imediat un autobuz, mergem la Antalya. În pregătirea călătoriei, am aflat că traseul către Side este adesea după cum urmează:

1. Mai întâi trebuie să ajungi în orașul Manavgat
  2. Apoi treceți la microbuz către Side.

2. itinerariu pe hartă

Avem un astfel de traseu pe hartă:

3. De unde să cumpărați biletul

Autobuzul la care am ajuns a fost de la aceeași companie pe care am ajuns la Alanya - Akdeniz.

Prețul biletului de la Alanya - Manavgat - 12 lire pe persoană.

Biletele pot fi cumpărate la bilete sau la șofer. Nici măcar nu am avut timp să ajungem la birourile de bilete și ne-am urcat imediat în autobuz, așa că am plătit și acolo, dar nu și soferului, ci asistentului său, când au dat un rucsac mare bagajelor. Apropo, nu ni s-au dat bilete, așa că a trebuit să schimbăm locurile - am ocupat accidental locurile cuiva, pe care le scriseseau în biletul cumpărat la bilet.

Și dacă cumperi un bilet la biroul de bilete, locul este imediat indicat în bilet, deci este mai bine să mergi la biroul de bilete, apoi să nu-ți faci griji că trebuie să te schimbi.

Autobuzele sunt excelente - confortabile, moderat cool (nu ca la Tae!), Cu un ecran personal:

Cum să ajungeți singuri de la Alanya până la Seada

Și autobuzul nostru a privit afară:

Cel mai tare lucru din acest ecran nu este capacitatea de a viziona televizorul pe șosea, ci posibilitatea de a trece la camera șoferului și de a privi drumul cu ochii, pentru prima dată în general, a văzut astfel de lucruri în autobuze, anterior numai în unele avioane întâlnite astfel:

4. Călătoria noastră

La 12.01 am plecat - oamenii au primit un autobuz decent, aproape complet. Dar nu există nici un motiv pentru a cumpăra un bilet în avans, autobuzele merge la fiecare 30-40 de minute, astfel încât veți ajunge cu siguranță la autobuz.

Eram deja pe acest drum, dar seara, când era deja întuneric. De data aceasta am reușit să aflăm cartierul, care sa dovedit a fi destul de pitoresc:

Cum să ajungeți singuri de la Alanya până la Seada

Periodic, au călătorit prin tuneluri prin munți, tuneluri cu lungimea de 200-300 de metri:

Aici puteți vedea cum mergem prin tunel - în jurul întunericului pitch, ca și cum am merge noaptea și nu la înălțimea zilei ușoare:

A meritat să se îndepărteze de oraș, așa că a început zona de hoteluri scumpe de 4-5 stele, proiectate în modul cel mai incredibil - unele hoteluri adora statui de aur:

Cum să ajungeți singuri de la Alanya până la Seada

Alte hoteluri similare cu moscheile:

În general, drumul a zburat complet neobservat, pentru a merge mai mult de o oră. Apropo, în Turcia este obișnuit să oprim autobuzul la cererea pasagerului, astfel încât din când în când nu ne-am oprit doar să eliberăm pasagerii, ci și pe ceilalți călători. Prin urmare, nu este deloc necesar să ajungeți la stație unde să mergeți undeva - este suficient să ajungeți la drum sau la strada de-a lungul căreia merge traseul autobuzului necesar și așteptați să treacă.

La ora 13.15 am ajuns în Manavgat, dar nu în orașul însuși, dar s-au oprit la intrarea în acesta. Inițial, am spus că avem nevoie de Side, așa că șoferul sa oprit în locul unde a fost cel mai convenabil transferul la un microbuz local, următorul la Side.

Am fost eliberați lângă acest magazin:

Cum să ajungeți singuri de la Alanya până la Seada

Călătorind în Turcia este foarte ușor - peste tot există semne și este întotdeauna clar unde să mergeți / plecați. Pentru a ajunge la oprire, trebuie doar să traversați strada spre Side, de la drumul spre Side la doar 4 km:

Side este chiar pe acest drum, iar în spatele nostru este drumul spre Manavgat:

Am mers la Side lângă semnul până la prima oprire și din nou nu am mai așteptat mult timp - doar câteva minute mai târziu, un microb a apărut în oraș.

Am fost taxați 3,5 lire pentru două. În general, există mai multe rute de-a lungul lateral, există o listă de opriri pe fiecare microbuz, dar puteți pleca oriunde. Nu am știut exact cum merge acest microbuz, așa că am urmat harta pe care mergeam și tocmai am plecat în locul cel mai potrivit. Cu toate acestea, atunci au rătăcit puțin înainte de a-și găsi hotelul, așa că au fost deja la ora 13.50. deși merge acolo doar 5 minute.

5. Rezultatele călătoriei

Costul pentru doi este de 27,5 lire.