Cascadele Zhigalan

Lent - Cum ajungem acolo. Cu cardul.

În timp ce citiți, este bine să ascultați acest lucru :)

Pentru confort, spun că Zhigalany este singurul loc din regiunea Sverdlovsk, unde există cascade. Deși Zhigalans teritorial se află în regiunea Perm. Pentru a ajunge acolo este necesar să pleci mai întâi de la Ekaterinburg la nord până la Severouralsk (450 de kilometri cu coada) și numai 80 km spre vest, pe drumurile forestiere. Prima parte a acestui drum trece în 4-5 ore. Restul de 80 de kilometri - pentru aceleași 4 ore.

Cascadele Zhigalan

Pe drumul spre râu există o frontieră alternativă între Europa și Asia.

Toate schemele de pe teritoriu, pe drumul de acolo, sunt împușcate. Aparent, vânătorii locali sunt judecători subtili ai designului de informații și nu pot tolera hărți și scheme rău.

Iată cum arata calea de exploatare. Nu pare nimic, dar numai acum, pentru că nu era ploaie.

Cascadele Zhigalan

Pe drum există poduri putrede, care sunt înfricoșătoare pentru a conduce în două mașini. Al doilea se oprește și așteaptă ca primul să treacă. Dar aceste lucruri se deschid aici.

În mai multe locuri pe calea săpăturilor, prin care se aruncă un râu de munte, astfel că drumul nu se estompează. O astfel de țeavă este dificil de depășit - de o parte mare, de cealaltă jos, dar există pericolul căderii. În plus, peste tot jgheaburile sunt săpate, din nou, pentru a nu bloca. În astfel de locuri, călătoria se transformă într-un trofeu, atunci când toți pasagerii sunt aterizați și îi ajută pe șofer să conducă cu figura.

Și acesta este râul Zhigalan, în locul unde se află drumul. Un pic mai mult poate conduce numai UAZ. Turiștii au construit un prag mic și au format un pârâu cu o adâncime chiar deasupra genunchiului. În toate celelalte locuri ale râului, nivelul apei este mai mic. Puteți înota într-un râu de munte rece într-o singură cale - pentru a intra în locul în care vă închide orizontal și fixați cu fermitate o poziție mincinoasă.

Cascadele Zhigalan

La cea de-a doua încercare, am obținut locul cel mai luxos - chiar pe plajă și cu o saună de teren echipată deja de cineva. Aici este un cort de plastic. În cea de-a doua zi, băieții chiar au reușit să-l ricoșeze așa cum ar fi trebuit. Napparsya, a ieșit și imediat în râul rece.

Ne pregătim să avansăm în munți. Ar trebui să vizităm și acele cascade pentru care am venit.

Mergem de-a lungul coastei nu foarte mult timp, pe teren accidentat de la o cascadă la alta. Sa întâmplat astfel încât practic nici o cascadă să nu fie captată în plină creștere. În această imagine stăm la vârf, deasupra cascadei. Fluxul pe care îl vedeți coboară.

Cascadele Zhigalan

Acesta este cel mai mic care este acolo. La fiecare cascadă, binecunoscătorii au adunat pietre prețioase de deasupra locurilor în care râul poate fi înfășurat și urcat în cele mai interesante locuri. Aici, de exemplu, există un jurnal pentru aceste scopuri. Deci, vei rupe din piatră în piatră, vei depăși îndoielile și vei fi sigur că ai ales pantofii potriviți.

Drumul trece uneori de-a lungul marginii. Adevărul este un loc mort, dar destul de orientativ.

La această imagine nu am venit cu o semnătură

Cascadele Zhigalan

Dar aceasta este cea mai mare cascadă pe care am văzut-o. Și, din păcate, din nou, cadranul nu o capturează complet - pârâul merge chiar mai jos cu câțiva metri.

Acum știu că astfel de imagini de fundal sunt făcute pe Gigalan. )

Am trecut prin întregul râu și am început să urcăm pe cea mai apropiată creastă. Nu este faptul că am decis să ne aplecăm, doar stăm pe munte și punem camera în planul drept.

Cascadele Zhigalan

Dima a decis să nu piardă ocazia. Apropo, aceste zăpadă nu sunt cele mai mari.

Capul coloanei a tras în coadă. Demonii, e greu să urcăm pietruitele, unele dintre ele uimitoare. Acum, Dima sugerează că astfel de halde se numesc kurumnik.

Ei bine, totul a atins punctul culminant al pasului Kvarkush. Am venit din valea din stânga.

Cascadele Zhigalan

Este extrem de dificil să transferăm cele mai spectaculoase specii în echipamente fotografice. Între timp, există cineva în vale care a înființat un cort, iar casa unui vânător stă puțin mai departe pe deal. Turistul a fost făcut din pietre de un fel de totemuri, nu știu cum sunt numiți în mod corespunzător.
UPD. O persoană informată spune că această cifră este numită un tur.

Snowballs sunt și așa. Și vederile sunt uimitoare. Un fel de tundra taiga este o piesă pe un singur vârf. Unele zone sunt complet acoperite cu un strat gros de mușchi, care este presat sub picior ca o saltea. Adică, piciorul nu se scufunda în pârâu sau mlaștină, în cazul în care există un exces, iar ei înconjoară din toate părțile. O mulțime de birches pitic de 10 cm înălțime, tufișuri de ienupăr și un alt arbust necunoscut cu frunze catifelate. Ne-am îndreptat spre marginea opusă a creastei, de acolo am deschis o vedere la Vogul gammon. Cea mai mare parte a grupului nu a mers la ea - norii s-au adunat, și captura o furtună pe partea de sus a trece nu am zâmbet. Cei doi care au mers mai departe au întâlnit mai multe cerbi.

Cascadele Zhigalan

Întreaga călătorie a fost extrem de bună.