Am prins brânza pe râu

„Oricine, dacă el va avea cel puțin o zi, cu o tijă de pescuit pe râu sau lac, în cazul în care o mulțime de a inhala parfumul florilor, auzi păsările peresvist și macarale kurlykane, vede în întuneric apă, bronz sau luciu argintiu de pește mare, în cazul în care se simte în cele din urmă funcționarea sa elastică pe cel mai subtire linia de pescuit soneria, atunci va aminti mult timp această zi ca fiind una dintre cele mai fericite zile din viața mea. " (KG Paustovsky)

Buna ziua tuturor! Ieri am revenit din locuri foarte frumoase pe râul Ojat. La Oyat am decis să mergem în mod special pentru a prinde un pește foarte interesant, numit "Sour". Anul trecut am prins câteva vase în vara, dar a fost mai mult un accident. N-am auzit că cineva a prins peștele pe Volhov la Sirt, la fel ca cele mai multe alte pește vine în Oyat pentru a da naștere la Lacul Ladoga.
Drumul nu era aproape, așa că sa sculat devreme la ora două dimineața și sa mutat la Boreas către Kolpino. La Kolpino, tinerii au mai părăsit cinematograful din sesiunea de noapte când am mers la pescuit.
Am ajuns la Oyat la ora șase dimineața. Vitalik a plecat vineri pentru o reședință de vară, care este direct pe râul Ojat, iar la sosirea noastră a stat deja pe coastă. În timp ce ne adaptăm echipamentul, Vitalik a scos o pereche de pești, iar în cușcă avea deja ceva stropit. A sosit cam jumătate de oră înaintea noastră și a reușit să prindă câteva piese.
Pe Oyati, un curent suficient de puternic și captura de brânză ar trebui să fie pe alimentator sau doar pe donka. Pe momeala în brânză aproape nu reacționează. La începutul celui de al șaptelea noi Boreas au aruncat uneltele lor, dar din păcate acest lucru a oprit cozilor și după câteva ore, în afară de Roach mică și sumbră pe care nu ne-am prins. Cel mai surprinzător lucru este faptul că autocolantul a fost mereu încrețit la alimentator, dar prinderea unui autocolant pe alimentator nu este atât de ușor. Borya a reușit încă să scoată acest pește mic.

Bineînțeles, am fost puțin supărați că am întârziat pentru glontul de dimineață. Probabil a trebuit să prindă încă din primăvara a trei ore, iar asta înseamnă să-l lăsăm în seara asta. Dar nu am pierdut inima, în jurul nostru era un frumos peisaj, natura a venit la viață din momentul ultimei noastre vizite în aceste locuri. Iarba sa transformat în verde, florile înflorite și plantele acvatice de coastă au înflorit.

Am prins brânza pe râu

Vitalik și cu mine am decis să mergem la unul din numeroasele râuri care curg în râul Oyat și să verificăm prezența peștelui în el. Pentru aceasta este necesar să înoțiți peste râul Ojat și să mergeți câțiva kilometri pe jos. Am pompat o barcă de cauciuc mică și am înotat pe țărmul opus. Insulele din apă, care au ieșit ușor din apă, păreau acum mari.

Nivelul apei a scăzut cu aproximativ un metru și jumătate. Vitalik a verificat la fața locului dacă rața pe care am ultima oară am speriat de pe cuib. Duck era în poziție, privind la Vitalik și recunoscându-l, se pare că nu sa zburat. Vitalik sa întors cu grijă și ne-am dus de-a lungul țărmului până la râul de interes.

Când am ajuns în locul în care râul curge în râu, am găsit pe cineva aruncat de un donka cu o bandă elastică care a rămas în apă. Se pare că cineva sa adunat foarte repede și, în grabă, a uitat să strângă toate uneltele. Un clopoțel atârnat pe o linie de pescuit care părăsește râul și la început ne-am gândit chiar că cineva îl prinde acum. Dar nimeni nu era în jur.

Am prins brânza pe râu

Mergem de-a lungul râului aproape un kilometru de pește, nu am găsit-o.

Nici în exterior, nici pe tija de pescuit, sau care nu s-au arătat. Dar am făcut o mulțime de fotografii frumoase și ne-am mutat încet înapoi. Nu exista pește în râul care ne interesa, nu mai avea rost să mergem mai departe.

Întorcându-ne, l-am găsit pe Borya pentru o ocupație fascinantă. El și-a dat seama că Raw nu mușca și că toți peștii decenți nu au reacționat în același fel, luând o tijă de pescuit plutitoare instruită pe autocolant. Albirea lipită nu este rău, dar cu întreruperi, era clar că cineva o conduce periodic.

Nu am început să prindem autocolantul cu Vitalik, dar am aruncat tijele de alimentare în așteptarea balonului de seară al lui Syrty. Între timp, nu m-am uitat la sirop, mi-am aruncat periodic centrifugarea, pentru a verifica prădătorul care a condus autocolantul. Acest prădător ar putea fi fie un biban sau un ciob. Nu am văzut nici o prăjină, nici una, dar Vitalik a prins un cap mare.

Am prins brânza pe râu

N-am avut noroc cu Hollywood-ul. La tija de alimentare, în timp ce mănânc puțin, dar mai aproape de ora cinci, am prins câțiva vrăjitori de grame în două sute. Mișcarea activă nu a fost și m-am rătăcit periodic și am încercat să-l prind.
După ora cinci seara, am primit încă sist, dar au fost exemplare de bucată.

Chub, deocamdată, nu a fost foarte activ și să-l prindă în aceste locuri în acest moment este dificil. Aici se duce la spaimă și apoi dispare din nou, dar deocamdată puteți prinde aceste specimene rare dacă doriți cu adevărat.

Am prins brânza pe râu

Este o cale lungă de a ajunge acasă, dar, în mod normal, Raw a refuzat să jupoaie, deci la ora șase am decis să ne pregătim să mergem acasă. Spunând rămas bun de la râu și colectând un sac întreg de gunoi lăsat în urmă de băieți buni, ne-am dus acasă. Cel mai probabil a părăsit resturile. care în fiecare an sunt raftate de-a lungul râului Ojat în luna mai, când nivelul apei este încă ridicat.

Vitalik le-a văzut săptămâna trecută și a vorbit cu ei. Este păcat că oamenii fac acest lucru cu locuri atât de frumoase. Un număr mare de pescari nu există în aceste locuri, dar există încă gunoi și vom încerca să o luăm ori de câte ori este posibil. Persoanele locale care pescuiesc în aceste locuri nu fac asta. De data aceasta, alături de noi, cineva prins de la local, venind cu bicicleta dintr-un sat vecin.