Yakitoria - comentarii despre cafenele și restaurante

Mă duc uneori cu prietenii în locul ăsta. Ei sunt doar fani ai mâncărurilor japoneze și chinezești. Nu îmi place în mod deosebit această bucătărie, dar puteți comanda mâncăruri europene. Ceea ce fac eu. Prețurile sunt destul de moderate. Adevărat, de mai multe ori, am comandat rulouri. Calitatea și prospețimea felurilor de mâncare sunt excelente.

a fost, de asemenea, excelent. Și totuși, îmi place foarte mult stilul și atmosfera restaurantului din interior. M-am odihnit acolo, foarte confortabil și frumos. Personalul este minunat și bun. Nu sună muzică tare și plăcută. Relaxarea este ușoară.

Locul confortabil. Mâncare ieftină și gustoasă. Personalul.

Să fie greu uneori să ieși într-o cafenea decentă, studiul durează tot timpul, numai la cantina universității pentru a alerga și a avea timp), dar când puteți vizita ceva interesant, doar o vacanță la inimă. Yakitoriya pentru noi un paradis, supe delicioase, rulourile sunt foarte bune, marca Yakitoriya cu mult timp în urmă

a devenit preferatul meu. Puteți avea o gustare cu pizza, chiar și un hamburger poate fi comandat. Prețurile sunt plăcute, ele sunt servite rapid, precis, cordial și curtenitor, deși nu acord prea multă atenție service-ului, dar este bine dacă o astfel de abordare cu personalul, cu un zâmbet, este binevoitoare. Exclusiv emoții pozitive am de la vizitarea restaurantului Yakitoria, fericit să se odihnească acolo!

prețurile normale, alimente delicioase. un serviciu bun

Am fost un vegetarian de 5 ani, vreau pește la fiecare șase luni. În plus față de cultura japoneză, am fost mereu indiferent. În apropierea casei unui prieten de pe Gross 18 există Yakitoria, mergem acolo, pe măsură ce "străpun peștele". Ultima dată (acum sigur) a mers acolo pentru a lua prânzul. Oameni Revizuire completă

ca întotdeauna a fost un arbore, este bine că tabelul favorit de fereastră este încă liber. Așteptarea așteptă mult timp pentru chelner, deși avem o comandă standard, nu ne-am percheziționat chiar prin meniu, prețurile sunt încă destul de moderate pentru Moscova. La mine a fost o supă și o rochie fierbinte. Ordinul a așteptat un timp scurt. Aparent, rolele erau deja gata, încălzite și aproape inutile. Arăta slab ca o fierbinte ... Orezul, dintr-un motiv oarecare acru, îl umple cu sos de soia cu wasabi. Desigur, atunci nu a fost foarte bun. Este servirea ca de obicei mulțumită. Îmi plac prosoapele calde cu o aromă ușoară. Se pare că am satisfăcut peștele mai mult de o jumătate de an după o astfel de excursie.

preturi, mese confortabile, servire

din păcate, nu pot lăsa un răspuns pe site-ul Kharkov ... So. În Harkov, există 24 de ore de livrare în rețeaua de aceste restaurante, pe care am folosit literalmente în această noapte. N-am fi apelat niciodată la ei, doar că nu au existat alte opțiuni, pentru că din experiența trecută ne-a oferit întregul sfat

sushi nu-i plăcea. Ați văzut vreodată filmul "Joia Bloody" cu Mickey Rourke? Deci, chat cu operatorul Darya mi-a amintit de începutul filmului - episodul despre cafea și biscuiți din partea casei ... .În cele din urmă, aș dori foarte mult să folosească blasfemii, la sfârșitul acestui episod al filmului un pic diferit. Am comandat un set, destul de decente și de natură, și a trebuit să fie pe gustul tau, dar, din păcate, atunci când am încercat, nu a fost doar dezamăgit, și a pierdut pofta de mâncare, sushi și role au fost doar dezgustător, au fost lipite împreună și evident, nu prima prospețime. Dar ghimbirul nu a fost pus pentru trei, ci pentru un elefant! Sosul și wasabi nu a fost de ajuns! Nu vom mai ordona niciodată sushi și rulouri în Yakitoria.

Locul confortabil. Mâncare ieftină și gustoasă. Personalul.

prețurile normale, alimente delicioase. un serviciu bun

Am fost un vegetarian de 5 ani, vreau pește la fiecare șase luni. Pe lângă cultura japoneză, am fost mereu indiferent. În apropierea casei unui prieten de pe Gross 18 există Yakitoria, mergem acolo, pe măsură ce "străpun peștele". Ultima dată (acum sigur) a mers acolo pentru a lua prânzul. Oameni Revizuire completă

ca întotdeauna a fost un arbore, este bine că tabelul favorit de fereastră este încă liber. Așteptările așteptate de mult timp pentru chelner, deși avem o comandă standard, nu am răsfoit nici măcar meniul, prețurile sunt încă destul de moderate pentru Moscova. La mine a fost o supă și o rochie fierbinte. Ordinul a așteptat un timp scurt. Aparent, rolele erau deja gata, încălzite și aproape inutile. Arăta slab ca o fierbinte ... Orezul, dintr-un motiv oarecare acru, îl umple cu sos de soia cu wasabi. Desigur, atunci nu a fost foarte bun. Este servirea ca de obicei mulțumită. Îmi plac prosoapele calde cu o aromă ușoară. Se pare că am satisfăcut peștele mai mult de o jumătate de an după o astfel de excursie.

preturi, mese confortabile, servire

Prietenul meu și cu mine am intrat în Yakitoria, aflată în centrul comercial Arfa, la 71 km de Centura de la Moscova. Sincer, nu se știe câți bani sunt cheltuiți pentru ce. Anterior, am mers adesea în această cafenea. Acum, nu există niciun motiv. Numele de feluri de mâncare pe care nu-mi amintesc, ci impresia pe care o servesc

pentru a spageti din carne de pui cu sos, in acel moment am fost pe o dieta si am cerut sa aduc carne fara garnisaj, mi sa servit fel de fel de mancare, intr-un sos au fost inotate bucate de bomboane suprasaturate. În mod absolut nu corespunde imaginii. Gustul ceva de genul unui pui, dar foarte suprasolicitat. Nu m-am interesat. Pur și simplu nu am vrut să stric susțiunea de seară. Dar pentru mine, am decis că aceasta este ultima mea călătorie în instituțiile acestei direcții

Prea mult. Vesela nu corespunde imaginilor din imagine.