Satul este agățat

Cum ajungeți la ferma Deer și la Lacul Bezdonne

În concluzie, vom discuta cum să ajungem la atracțiile menționate mai sus. Mai întâi trebuie să ajungeți pe autostrada Tagil și să vă apropiați aproape de fundul lui Tagil.

Figura 28. Harta cu o hartă de călătorie spre Deer Farm și lacul Beszdornoe.

Aproape de oraș - intersecție în formă de Y cu dressing: dreapta - în Tagil, la stânga - la Chernoistochinsk și la satul Visim. Nu este nevoie să intrați în localitatea în sine. O fermă de reni poate fi văzută de pe șosea și există semne.

Dar este mai greu să ajungi la lacul Beszdornoe: după reproducere marală, conduceți puțin mai departe și întoarceți-vă spre drumul de mărăcină, înainte de o fermă aparent dezgropată. Aceasta va fi prima intersecție după cerb.

Nu sunt sigur că poți să conduci pe acest grund în vreme ploioasă. În vara, într-o perioadă uscată, nu am avut probleme.

Iată coordonatele GPS ale punctelor principale de pe traseu:

1. Ferma de cerb este 57.654087, 59.534235.
  2. Locația de pe țărmul rezervorului Smorodinsky este de 57.730045, 59.547661.
  3. Poiana de lângă lac Beszdonnoe - 57.735126, 59.532926.

După ce conduci prin câmpuri și păduri, ajungi pe țărmul rezervorului. Aici, mașina va trebui să rămână.

Iazul nevoie pentru a obține în jurul valorii de la stânga de-a lungul drumului trecut casele (în opinia mea, este baia sau magazia), trecere prin vad in continuare pe drumurile de exploatare a padurilor merge la lac, admirand drept rezervor lui Smorodinski.

Dacă înregistrați coordonatele GPS în hărțile Google, vi se recomandă să ocoliți rezervorul din dreapta, dar nu am mers niciodată acolo. Și computerul nu vede drumul spre curățenie de la Bedless, coordonatele pe care le-am indicat ... dar este acolo.

P. S. În satul Visim puteți vedea cursele de curse și muzeul marelui scriitor Ural DN Mamin-Sibiryak și muzeul de meșteșuguri. Dacă conduceți puțin mai departe spre satul Vishimo-Utkinsk, puteți vedea o cascadă artificială pe raul Mezhevaya Duck.

Pe hartă puteți vedea satul Ust-Utka și Kharenki. Alături de ele este un monument natural - piatra Omutnaya pe râul Chusovaya. Înălțimea sa este de 70 m. Am fost de gând să merg acolo pentru un an deja. Probabil, raportul privind satul Visim în secțiunea "Drumeții în Ural" vor apărea de mai multe ori în blog ...

Satul este agățat

De la animale, mai ales nobili ca maralii, există întotdeauna o energie pozitivă. Prin urmare, mi-a plăcut. 🙂 Și ieri ne-am plimbat din nou în jurul parcului natural "Deer Streams" ... Ei bine, cum ai mers? Am trecut ziua 23 km (întors acasă în prima jumătate a nopții). Am văzut 4 șerpi, două șoareci și un castor, sau muskrat (sau vidră - privită din afară, nu înțelegeau exact ce este). Deci, ei, de asemenea, acuzat de emoții.

Bună, Serghei. Ieri am fost la această fermă din Vishima. Delight are un copil. Este adevărat că există un dezavantaj: există porci care se plimbă în incintă împreună cu cerbi, care nu lasă oleshek la plasă să se hrănească.

Și așa, cool. Accident vascular cerebral iepuri și câini. Ne-am hrănit pe toată lumea.

După ce au vrut să meargă la Lacul fără fund, dar după ploile pe care drumul le-a spălat, nu au îndrăznit, în general. Și am mers la Piatra Omutnoye pe râul Chusovaya: 40 km în afara drumului spre munte și suntem acolo. Este grozav acolo. Pentru prima dată am avut plăcerea de a face o plimbare și nu căutam un cadru pentru fotografie.

Acum m-am căsătorit, fiul meu are 7 ani. Era doar încântat. Din cauza supradozei de aer proaspăt, la întoarcerea sa în oraș, capul îi bătea de la soția sa și a vărsat. Dar călătoria este fericită. Este ridicol să accepți faptul că am condus 1,5 ore în care nu există drumuri care să se uite la pietriș (așa cum a spus soția). Dar a meritat! Un alt mușețel a fost colectat pe drumul înapoi.

Iar ideea de a conduce o fermă de cerb în satul Visim a apărut datorită articolului tău. În general, mă uit acum la notele tale despre drumeții și excursii de weekend cu mașina în regiunea Sverdlovsk și Chelyabinsk. Voi rula familia pe urmele tale. 🙂 Mulțumesc!

Bună ziua, Sasha! Întotdeauna bucuros să aud de la tine! Se pare că am blogat atât de mult încât a fost o eternitate ... cititorii au avut deja familii și copii care merg la școală. 🙂

Și pe ce cale ai mers la Rocky Stone? Mi se părea că aproape până la stâncile de acolo era un drum asfaltat: Visim - Ust-Duck - Harenki. Coordonatele GPS: 57.664366, 58.926201. Dar în timp ce sunteți pe piatra însăși de sus.

Să presupunem că ați fost de cealaltă parte a Chusovoy, la poalele pietrei Rocky? Și au condus prin Sulham?

Doresc să nu mă mai îmbolnăvesc din aerul nostru din Ekaterinburg, de multe ori scapă de natură și împărtășesc mai multe comentarii despre drumeții aici pe site! 🙂

P.S. Este păcat că o astfel de ambuscadă cu porci în cămară pentru cerbi a părăsit ... Acum trebuie să mergeți la o altă fermă de cerbi: pe malul Lacului Itkul. 🙂 Excursia poate fi combinată cu o vizită la Muntele Azov din apropierea orașului Polevskoy.

Am mers la Deep Rock de la Vishima, prin satul Ust-Duck, apoi prin Harenki. Satul Soulem este lăsat de noi. Am trecut pe Harenki, am întors stânga de asfalt în pădure. Acolo - o abruptă în sus pe drum, dar nu suntem jenați, pentru că soția lui crossover tracțiune integrală. Și ne-am îndreptat nu spre picior, ci spre vârful stâncilor. De acolo se poate vedea cum Chusovaya se strecoară sub formă de potcoavă.

Pe o fermă de cerbi lângă Lacul Itkul mai târziu vom merge, cred.

Păi ... Eternitatea trece. Ați fi schimbat inscripția "Cu voi deja 2 ani" - timp de 4 ani, dacă nu mă înșel. 🙂

În mod clar, mă voi duce la Piatra de mlaștină și voi documenta totul în raport. 🙂 Am blogat timp de 4,5 ani ... Inscripția este așa încât dușmanii nu cred. 🙂 Va trebui să facem remodelarea capotei.

Îmi amintesc, cu câțiva ani în urmă, despre discuția despre schimbarea capacului pe care l-am avut deja ... Asigurați-vă că mergeți la Piatra de mlaștină. Este minunat acolo. Îți trimit drumul spre el în fotografia "WhatsApp". 😉