Născutul 2 recenzie

"Puterea reală nu poate fi dată,
poate fi luată. "

Ce asociați cu trilogia filmului "Nașul"? Celebrul motiv muzical (tema iubirii) de la compozitorul Nino Rota. Umflarea obrajilor și a aspectului aspru Marlon Brando. Și, poate, încă mai aveți niște buzunare din contemplarea unui cap de cai sângerați în patul unui producător fără griji? Să fie ceva din cele de mai sus, decât amintirile infamului "The Godfather" pentru numărul "unul" interpretat de Electronic Arts. care era, greșit să ascundem, în orice sens un eșec. Dezvoltatorii nu au ajutat nici măcar vocea originală a lui Marlon Brando (actorul la începutul dialogului vocal, din păcate, a murit).

Cu toate acestea, igraadaptatsiya a vândut un ritm destul de decent, iar decizia de a crea o continuare a fost doar o chestiune de timp. După cum puteți vedea, a venit în siguranță. Dacă sunt în prezent configurat pentru a citi aici doar câteva zeci de strigăte indignate, spune el, „barbari încă o dată nemilos de la EA abuzat colos koppolovskim, cât timp va continua e voită și în cazul în care arată Al Pacino ...“, poți rezolva în condiții de siguranță în jos. "Nașul 2" cu privire la calitatea performanței, bineînțeles, nu poate concura cu filmul corespunzător, dar ca un fenomen cultural separat este destul de solvent. Și chiar interesant. În plus, dacă nu suferă de un sindrom clasic incurabil „ura jocuri lume deschisă a la GTA», familiaritatea cu inovația de la Electronic Arts vă va face scurt bout de placere. Rămâi calm, prieteni, tocmai începem.

Născutul 2 recenzie

Schimbările de automobile s-au dovedit a fi fascinante.

Bine ați venit în familie!

Ei bine, atunci. Totul sa dovedit a fi mult mai bun decât era de așteptat. Nașul 2 a reușit să evite soarta nemărginită a predecesorului său. Există multe motive pentru acest lucru. Pentru început, continuarea sa dovedit a fi mult mai gravă. În această circumstanță plăcută, dezvoltatorii ne-au sugerat mai mult decât o dată - nu mint. De la începutul jocului este permis să folosească cartea strategică, care este denumită fără echivoc "Revizuirea Don". Este foarte simplu: camera poate fi ridicată în orice moment, urmărind rezultatele activităților sale și acceptând o mie și una soluții mici. De exemplu, cineva va trebui să bată în toate prostiile data viitoare, și ce aș putea da la Don familiei rivale - feyverk luminoase de la explozia fabricii sale de arme sau încăierare colorate cu gardieni și dansatori în barul său favorit benzi?

Născutul 2 recenzie

Flota este destul de extinsă - există chiar și astfel de exemplare.

"Nimic personal - afaceri doar!"

Pentru a se stabili ca un Don, Dominic a avut multe de făcut: profite de putere în trei orașe - Havana, New York și Philadelphia, pentru a stabili un monopol pe toate tipurile de juridice și nu o afacere. Cu liderii familiilor aflate în conflict nu trebuie să stea pe ceremonie în special: capturarea în mod sistematic competitorii companiei, îi privează de puterea și capacitatea de a afecta cursul actual al evenimentelor din oraș. Pentru noi, stabilirea următorului monopol al producției este un bonus neprețuit pentru întreaga familie. Totul depinde de tipul de activitate al întreprinderii. Deci, de exemplu, a preluat fabrica de automobile, am făcut mostre disponibile ale tehnicii blindate, și gestionarea traficului de droguri îmbunătăți în mod semnificativ starea lor financiară a clanului.

Născutul 2 recenzie

În bârlogul familiei, ne putem prinde întotdeauna respirația și putem colecta muniții.

Pentru desfășurarea unei lupte serioase, este vital să avem luptători capabili în echipă. Un rol important le revine specialităților lor. „Safecracker“ mai ușor pentru a deschide absolut orice blocare, „bătăuș“ este în valoare de încărcare caz greu pentru îndepărtarea balamalele ușii, și nici un medic decent nu este recomandată în general pentru a merge într-o misiune. În total, există opt specialități. sistem de captare totală de construcție este după cum urmează: te rupe în teritoriu, elimina gărzile de securitate omniprezente, găsiți compania titularului și să dovedească el gravitatea intențiile lor. Procesul de presiune asupra clientului este întotdeauna aproape același - apucați-l pe omul sărac de resturi și să-l însuflețiți cu amenințări de diferite grade de cruzime. Dacă aveți orice confuzie din partea proprietarului în ajutorul unor metode mai eficiente: deteriorarea bunurilor personale, amenințat cu o armă, bine, clasic sau o lovitură de la partea din spate, urmat de o frază, cum ar fi „Nu sunt de gând să lucreze - un glonț în frunte, cu soția și copiii - în joc.“ În mod obișnuit, una dintre aceste metode întotdeauna ajută, dar este mai bine să le combinăm - astfel procesul de "privatizare" trece cu un ordin de mărime mai rapid. Aici principalul lucru - nu exagerati, pentru că oamenii disperați pot începe să se apere.

Multiplayer în joc este reprezentat de patru moduri și șase cărți. Este desigur desigur, dar prezența în Nașul 2 a oportunității de a lupta în rețea este deja plăcută - în prima parte nu a fost deloc. Nimeni nu are nevoie să spună despre particularitățile clasicului Deathmatch - și astfel toată lumea știe că este vorba despre un "mașină de măcinat cu carne" obișnuită. Safecracker este un mini-concurs "care va deschide rapid cateva zeci de seifuri". În modul Demolition Assault, trebuie să vă ocupați de distrugerea sistematică a obiectelor de pe hartă și de Fire Stater - pentru a le stinge la foc. Cel mai interesant lucru este că, în fiecare mod, o persoană poate fi un don - adică nu participă la o luptă aprigă, dar face o vrajă peste hartă și dă instrucțiuni tuturor. Numărul maxim de persoane din multiplayer este de 16.

Bineînțeles, nu uitați că liderii familiilor opuse nu vor dori niciodată să dea tâmpituri unei plăcinte mari, al cărei nume este de afaceri, fără luptă. Totul depinde de priceperea ta personală și de previziune. În primul rând, nu puteți salva pe protecția întreprinderilor controlate - riscul de pierderea de proprietate în acest caz este redus uneori. În al doilea rând, chiar dacă hoții dintr-un clan rival au atacat instituția dvs., atunci nimeni nu interzice să-și trimită procurorii pentru a-și apăra proprietatea - ei vor rezolva imediat. Participarea personală a eroului este binevenită, dar nu este necesară.

Născutul 2 recenzie

Dacă monopolizați producția de mașini, membrii familiei vor putea să meargă aici pe astfel de frumuseți.

O propunere care nu poate fi respinsă

Născutul 2 recenzie

"Ai nevoie de ajutor?"
- Oh, bineînțeles! Omoara-o pe soacra mea / sotie / amanta sau o sparge casa / cafenea / bar!
Acesta este modul în care arată schema de dialog atunci când luați marea majoritate a sarcinilor suplimentare.

În general, proiectul sa dovedit a fi interesant. Scara este impresionantă, sistemul de împușcături, în mod evident împrumutat de la Gears of War. a fost destul de fascinantă, iar diversitatea nu este surprinzătoare. Grafica din joc este frumoasă, dar nu mai mult. Pentru calitatea modelelor de caractere nu avem pretenții speciale. Este că, după un timp începe să se enerveze suficient un număr mare de skin-uri folosite pentru caracterele secundare - pentru a comunica în câteva minute, pe strada cu un cuplu de fete sunt exact la fel - este, desigur, de groază. Sosirile în mașină sunt plictisitoare. Modelul daunelor sa dovedit a fi neconvingător, fizica a fost jignitoare, cu excepția cazului în care greșelile la viteză maximă o salvează într-un fel. Coloana sonoră este prezentată în principal de compozițiile talentatului Nino Rota. a trecut printr-o regândire creativă mică, să spunem, creativă. Dar melodiile din film sunt recunoscute cu o sută la sută și mulțumesc pentru asta.

Născutul 2 recenzie

Inteligența artificială a fost extrem de neconvingătoare.

Ce avem în cele din urmă? Un joc inconsecvent de kinolitsenzii. Nu fără farmecul său, dar și cu o grămadă de defecte. Acest lucru, desigur, este mai bun decât Nașul. dar sursa este încă foarte departe. Vreau să-i întreb pe dezvoltatori: "Poate e suficient să te supărați deja lui Coppola. eh? "

Pro: grafică bună; coloana sonoră cunoscută; o varietate de gameplay; disponibilitatea unui card convenabil.
Contra: inteligență artificială neconvingătoare; fizica și controlul autovehiculelor; campul mediocru; dialoguri plictisitoare; o mică asemănare cu faimoasa sursă originală.