Blog-le. Andrey_L → Motoboturi de la pantofi de lucru

Note de Sinister

Am drepturi, am pus un jurnal în cont ...
Și era rândul să scuturem geanta cu echipamentul. Una după alta, diferite lucruri au căzut pe podea: cască, mănuși, broască țestoasă, tampoane pentru genunchi. Dar Motobotul nu a căzut, indiferent cât de agitat bagajul. Da, am birches în care călăresc și cuceresc munții și în ploaie în loc de cizme. Dar conducerea pe DOP este o problemă serioasă. Și nu există bani din cuvântul chinezesc "nihua".

Ei bine, el a mers la magazinele care vând salopete.
Și, în mod neașteptat, au venit pantofii cu o reducere (vechea colecție), care au fost aranjate de aproape toată lumea. În primul rând, sunt din piele, spre deosebire de motocicletele ieftine. În al doilea rând, există o anumită protecție, și anume - o șosete cu o inserție din oțel, precum și o talpă armată și plăcuțe de cauciuc pe toe și călcâi. Există numai o încuietoare cu fermoar (sau Velcro) și o protecție pentru oase (umflarea tibiei mari). Dacă totul este trist cu încuietoarea, atunci al doilea este complet rezolvat, m-am gândit și am dat 3,5 kilograme de ruble pentru acest miracol germano-chinez, scos din linia de producție.
El a adus acasă cumpărarea și el însuși - în garaj. Acolo aveam o bucată de cauciuc nobil, pentru că frumusețea era chiar textuată. Tăiați două cani cu un diametru de 5 cm. Folosind o mașină de rectificat am făcut o șifonare și am revenit acasă. Luă o gaură de găuri tehnologice. Apoi a scos un clei transparent de cauciuc din cutie și a lipit tampoanele de protecție în locul potrivit. Iar a doua zi, când lipsea lipiciul, a fost nedumerit, ce aș coase ... Timp de o jumătate de oră și un fir de nylon gros este introdus în ochiul îngust al acului.
Motoboți din pantofi de lucru

Sa dovedit aproape non-stupid, în special în ceea ce privește calitatea, mai exact absența, cusăturile din fabrică.
Dar n-aș fi eu dacă n-aș fi decis să îmi îmbunătățesc slujba deja normală. Pe scurt, el a fugit din nou în garaj și a tăiat căptușeala limbilor de pantofi. Apoi, pe adezivul laminat, firul, acul, șurubul cu clești (acestea din urmă fiind necesare pentru a facilita tragerea acului). Restul lipiciului a ratat cusăturile din fabrică.
Cusaturi din interior:

Motoboți din pantofi de lucru

Rezultatul poate fi văzut în fotografie. Săgețile arată locuri protejate (cel puțin nominal).

Pentru cei care nu pun pe câini bani, postul va fi profund penicid, dar oamenii săraci (cu mâinile înfundate) ca mine, pot fi de folos.

PS. Ksta, în kammentah își poate oferi ideile, pentru că pe această temă nimic naguglit nu a reușit.

Puneți o serie. Sa dovedit ca din fabrica!

Plus! Am petrecut acest sezon în motokirzachy pentru o mie de ruble. În timpul iernii, voi încerca să le "întăriți" :)

Și am cumpărat motoboturi de 6k, kerate, cu cauciuc pentru comutare și etanșare pe os. De ce, încă nu înțeleg. Fără lac - viața este tristă și nu strălucește cu culori.

Și, într-un fel, nu sunt foarte exigent în ceea ce privește confortul. Chiar și oamenii aleg pur și simplu pantofi ca artistic: convenabil, inconfortabil ... Și am vrut doar mărimea - și normele. Apoi, după măsurarea motoboturilor (ieftine, aproximativ 7k) nu au înțeles cum să meargă în ele - stejar, și totuși nu piele, și protecția arata, în general, în limba chineză. Viteza a fost apelată.

Andrew, în bătălii uneori trebuie să umble =) Am mers recent la Rostov cel Mare. Nu m-am gândit să iau pantofi de schimbare și s-au întâlnit obiective turistice în roboți. Mă simțeam confortabil. Din nou, am încercat să călăresc în lilieci de oțel ieftin și nu am fost informat să se rostogolească.
Dacă totul ți se potrivește în versiunea ta, atunci ți-ai găsit soluția și acesta este principalul lucru! =)

Vânzătorul este un expert!)
Am căzut de mai multe ori pe asfalt, pe pământ și în nisip, iar vacă a bătut o dată. Nu am regretat niciodată echipamentul) Desigur, ar trebui să fie convenabil. Am primul sezon de echitatie în motokurtke cu built-in (cum pare rău) în chineză Kolyanu pentru 1000 de ruble (bine, de altfel), în bocanci, mănuși cu protecție. Fracturile nu au fost niciodată. Apoi de câteva ori motocicleta mi-a zdrobit piciorul și am cumpărat roboți enduro. Anul viitor vreau protecția balamalelor și a gâtului) Da, nu este convenabil. Da, nu vă puteți apăra de tot. Pantofii tăi au dreptul de a exista. Sunt doar îngrijorat de tine.

Cu vacă, a fost așa: mergeam în sat pe drumul spre Irkutsk. Vacile sunt pline. Viteza este de 40-50 km / h. Vaca stătea pe tejghea și luă plută. Jeep, care se afla în spatele acestei vaci, a hotărât să o sperie și să înghită, vaca sa aruncat pe banda mea sub roți. Am avut un jeep sau o vacă pentru o coliziune. Am ales o vacă))
Și despre jachetă: am zburat în ea ca ceva pe pământ. Când mâneca a alunecat și pielea de la articulația cotului am plecat pe acel drum (acum călăresc într-o broască țestoasă)

TSU-credit și respect, de la castelul maternal. Plus!
Pe tema: Consider că această opțiune este acceptabilă, pentru pryamorukih și inventiv.
Pentru mine, spun - mă gândesc la următorul sezon pentru aceste variații. Am cizme de la Alpinestars și Speedi, dar se pare că nu le voi putea purta în curând. în acest sezon, aproape nu a rulat, deoarece tratamentul de lungă durată a unei arsuri dure de glezna + descompus în consecință a unui accident nu este slab după. Nu pot să ajut decât în ​​orice altceva decât pantalonii și adidașii să meargă. Ieri am ajuns pe role - am dat 10 mini. Întoarce toți mușchii care au scăpat de mușchi.
Văd pentru mine - principalul lucru că a fost convenabil, iar apărătorii și alunecătorii pot fi făcuți din aluminiu.
Enduro-cizmele sunt o vacanță de un fel. Tovarăș, în păduchea pokatushkah, ocolind de la biciclistul apropiat, a luat un deget de la picior în rădăcina copacului, lipind deasupra solului. Rezultat: fractură deschisă combinată. în interiorul cizmei ... Câți oameni, bătăi de cap și opinii ... Dar mi-e frică de ei acum :-)
Cu credincioșie!

Și fără cizme, nu ar exista o fractură?)

Nu sunt înclinat să cred asta. A descris incidentul, nu mai mult.
IMHO: orice echipament, nu un panaceu pentru cazuri diferite.

Sunt de acord cu IMHO. Nu este un panaceu, dar vreau să maximizez totul protejat)

Ideea de a folosi pantofii de lucru este destul de un loc pentru hev. Eu însumi folosesc motocadele "construirea" www.technoavia.ru/katalog/spetsobuv/cofra/5-209.htm
Protecția este mai bună decât în ​​unele autocare "certificate". Aspectul este autentic. Oțel și de piele din oțel. Costul este de câteva ori mai mic decât adidații cu prefixul moto. Ei bine, cu privire la prețul de adidași de la HD este, în general, mai bine să nu gândească.

Nu știu, nu știu ... Totuși, încălțămintea specială trebuie utilizată în scopul propus. Motobotul trece testul la căderi, la impact, la skolnochkah. Și aceste pantofi vor zbura cu orice ocazie, sunt scurte.
Dar pentru lucrarea Respect, totul este atât de curat, este clar ce sa făcut cu sufletul))
Mult noroc pe drumuri!)

Am takiezhe pantofi sunt, eu trebuie să merg ... cum ar fi garaj bărci cu motor, acestea sunt destul de slabe și prea scurt, deși, și mai bine decât majoritatea teniși la modă „de tip Barca cu motor“ a la Moto. Dar e mai bine să luați motoboții. Am înțeles că nu există bani, dar mult mai scumpe pentru a repara picioare, foarte dureroase și neplăcute, și nu întotdeauna posibil. Și pentru creativitatea de a prinde un plus.