Călătoria noastră spre Marele Ustyug Moș Crăciun și reședința sa

Chiar și în toamnă a existat o idee de a merge cu fiica mea pentru a vizita părintele Frost. Pentru ao face mai interesant, am bătut o prietena cu o fiică de aceeași vârstă. Deci, două mame cu două fete s-au dus la Veliky Ustyug timp de 5 ani. Biletele pentru weekend nu au fost, prin urmare, hotărâte să meargă în timpul săptămânii (deci, dacă sunteți limitat în timp, ar trebui să rezervați bilete în avans).

Pe drum (trenul "Moscova-Vorkuta") a petrecut 20 de ore. Au condus spre Yadriha, au ajuns acolo până la ora 9 dimineața. În prima zi am planificat o vizită la reședința lui Moș Crăciun cu călărie pe cai, în a doua zi - o excursie la muzee și o plimbare în jurul orașului.

Despre întâlnirea și locuințele convenite în avans (a găsit-o pe site-ul ziarului local). "Gazda", după numele lui Arkady, ne-a întâlnit la gară și a condus imediat la Mos Craciun.

Grădina ancestrală a lui Moș Crăciun

După calea basmelor, am ieșit la apartamentul părintelui Frost. Clădirea este frumoasă și decorată cu fabulos modele. Pe de o parte este o forjare, pe de altă parte o seră. Într-o excursie la teatru nu mi-au dat drumul imediat, au cerut să aștepte 10 minute pentru a merge cu grupul. Am mers la conservator, se încălzesc în același timp. Din -33 pe stradă au fost în +30. S-au simtit ca un basm "12 luni", cand am vrut sa ma dezbrac imediat. Tehnica de fotografiere după îngheț a fost foarte murdară și a refuzat să lucreze. Ne-am uitat la plante bine îngrijite - multe păsări înflorite, păsări, mici iazuri frumos decorate cu pește de aur.

Apoi se grăbiră spre turn. În teatru există două etaje și multe camere tematice diferite: un dormitor, un dressing, o sală de sport, un birou etc. Apoi s-au întors la începutul inspecției, la primul etaj, unde a venit părintele Frost la noi. A vorbit cu fiecare copil, a ascultat toată lumea, și-a prezentat acreditările (le ordonați în prealabil) și cadourile. Părintele Frost era o figură foarte colorată, dar copiii lui nu erau speriați. În opinia mea, a corespuns imaginii atât în ​​exterior, cât și prin voce, și de costum.

Călătoria noastră spre Marele Ustyug Moș Crăciun și reședința sa

Apoi a fost o vizită la fierar și cea mai apropiată cafenea. Mi-a plăcut mâncarea, am depus destul de repede. După ce mâncați și încălziți, mergeți la o plimbare mai departe. Datorită înghețării pe cai a fost anulată. Rode pe o sobă fabuloasă pe teritoriu, cu un munte uriaș - pe o barcă gonflabilă, cu tobogane diferite din lemn, care sunt foarte multe în întreaga reședință. Au vrut să meargă la grădina zoologică, dar au renunțat - au înghețat. Am comandat un taxi orașului.

Apartamentul în care am rămas ne-a plăcut. Frumos, curat, cald. Facilitățile din acesta sunt bine gândite. Gazdele sunt ospitalier și ospitalier. Puteți fi de acord cu o întâlnire. Am băut ceai și am conferit, am decis să mergem la o plimbare în jurul orașului. Orașul este elegant, frumos, strălucitor. Am cumpărat în magazine de suveniruri: din in, argint, balsam "Great Ustyug". O mulțime de informații de fundal și istorice pe site-ul orașului.

Excursii la muzee

În dimineața următoare am mers la muzee cu excursii, despre care ne-am înțeles, încă în Moscova (programele și prețurile pot fi găsite aici). Primul "In, inul meu". Gazda era îmbrăcată în haine rusești stilizate, un discurs melodios, cu cuvinte tipice ale secolului dinaintea ultimului. Fetele noastre, care nu s-au obișnuit cu un astfel de discurs, la început, cred, nici măcar nu au înțeles. Apoi se obișnuiseră și o priveau cu interes. Ne-au arătat costume de femei pentru muncă și sărbătoare. Rîndurile de in, cu cutii de semințe, au arătat și au arătat toate etapele procesării inului. Am încercat chiar să rotim firul și, de asemenea, ne-a arătat cum să țeseți covoare pe o mașină. În cele din urmă, gazda cu copiii a jucat un joc asemănător cu o scurgere. Întregul joc a fost însoțit de cântări de cântece rusești.

Apoi a fost o vizită la poșta lui Moș Crăciun. Au scris scrisori, fiica scrisorii a fost coborâtă în căsuța poștală. Acum vom aștepta un răspuns. Așa cum ni sa spus, într-un an. În momentul de față, numai scrisorile sunt sortate.

Călătoria noastră spre Marele Ustyug Moș Crăciun și reședința sa

Apoi am avut un tur scurt prin poștă. Sacuri scrise de scrisori, pe care Moș Crăciun le primește. Cum se stabilește în celule pe zone. Ce litere îi place lui Santa Claus să primească. A arătat o selecție de cărți poștale din vechime în zilele noastre. Ei sunt lipiti de o carte imensa pe un stand.

A doua excursie este "Jucării de Crăciun și de Crăciun". Istoria jucăriilor de pom de Crăciun de la antichitate până în prezent, precum și deținerea și decorarea sărbătorilor de Anul Nou în diferite țări.

După excursii, am mâncat la o cafenea și am decis să călătorim cu un cheesecake, care ne-a lăsat în apartament de către proprietari. Ne-am dus pe dealul cel mai apropiat de casă. Apoi alerga după lucruri - și în tren.

Fetele mi-au plăcut călătoria, ei întreabă deja când ne vom întoarce la Moș Crăciun. După părerea noastră, sărbătoarea a fost un succes. Starea de spirit a fost adusă de Anul Nou, festivă.

Excelent! Vă invidiez. Vacanță de familie frumoasă.

Cât costă un adult și un copil?

Vizita la Tatăl Tatălui Frost. Transfer la oraș, prânz. Turul turistic al Velikiy Ustyug (informații turistice). Excursie la reședința orașului Moș Crăciun. Cina, transferați la stația Kotlas-Yuzhny.

Nu merită: (Drumul torturează și mulțimea dintre mulțimi nu este nimic și nu veți vedea

Transfer la oraș, prânz. -Turnul de vizită al Veliky Ustyug "Orașul antic dezvăluie secrete ...". -Excursie prin reședința orașului Moș Crăciun. vizitați Sala Magică, unde oaspeții învață ?, cât de magică este efectuată în patria rusă Moș Crăciun.

Există o altă versiune a acestui turneu, dar pe cealaltă tren - de la 2,1 până la 5,1 - toate peste noapte în tren. Programul celei de-a doua zile (prima excursie) coincide aproape complet, dar a doua zi se desfășoară în Vologda. programul este după cum urmează:

08:00 Micul dejun. Sosirea excursiei turistice la Vologda.

09:30 Vizitarea orașului cu autobuzul "Vologda - Sorceresă de Anul Nou" (Lazy Place - site-ul de înființare al orașului, Catedrala Sf. Sophia, Kremlinul Vologda, Piața Kremlin etc.). Vizitați principalul an de Anul Nou din piața centrală a orașului, comerțul echitabil de Crăciun, festivități populare. Excursie la unul dintre muzee: "Arta folclorica a regiunii Vologda", "Vologda Lace", "Casa de comercianti a lui Samarin", "Lumea lucrurilor uitate" etc.

Vizitarea magazinelor specializate "Suveniruri Vologda", "Vologda in", "Vologda lace", fabrică de cofetărie Vologda.

13:30 Prânz în oraș.

18:00 Anul Nou spectacol interactiv „Miracole în Ajunul Anului Nou ...“ la Muzeul de divertisment Stiinta lui Einstein (surprizele labirint magice de la Moș Crăciun, și mai mult ...).

Alo Cât costă turul 1 + 2 + 2 elevi (8 și 12)? Trecerea compartimentului.

Pentru Mos Craciun în Veliky Ustyug - pentru sărbătorile de Anul Nou și de Revelion (după NG). Excursie cu autobuzul la reședința de pădure a părintelui Frost. Călătoriți prin "Calea basmelor" și cunoașterea atracțiilor împărăției pădurilor. 3 Excursie prin Palatul 4.

Programul:
Turul turistic al orașului cu o vizită la templul activ al lui Procopius cel Drept.
2 Program interactiv cu elemente de joc "Marele Ustyug - oraș de comercianți și meșteșugari"
Excursie cu autobuzul la reședința de pădure a părintelui Frost
4 Excursie prin palatul fabulos al lui Moș Crăciun
5 Excursie la Muzeul Fabrica de bijuterii "Severnaya Chern"
6 Expoziție "Jucării de Crăciun și de Crăciun"
7 Evenimentul interactiv "Lenjeria mea de in"

Călătoria noastră spre Veliky Ustyug. Părintele Frost și reședința lui. Cine a mers la Veliky Ustyug. Vrem să mergem la St. Petersburg până la Moș Crăciun, unde se va opri mai bine. Găsit un sanatoriu Bobrovnikovo și hoteluri Dvina, Sukhona și Zagorodnaya.

au existat acum câțiva ani.
opinia mea, de dragul lui Moș Crăciun pentru a merge în mod special nu merită.
dar, în cadrul vizitei la Brest, Belarus, Castelul Mir, Dudutki, Cetatea Brest, Muzeul de locomotive cu abur, de a trăi în pădure timp de 2-3 zile, la doar o plimbare, ceas zubrov- foarte personal. Hotelul ar trebui să fie rezervat în avans, cu greu vor fi locuri pentru noul an

Călătoria noastră spre Veliky Ustyug. Părintele Frost și reședința lui. O excursie la Grandfather Frost în Veliky Ustyug. Ne-am întors la Ustyug pentru masa de prânz, dar cu acest (prânz) au existat mari probleme. independent în Veliky Ustyug.

Până la Veliky Ustyug, este încă greu să ajungem acolo. Am fost deja invitați la casa noastră de mai multe ori, copacii sunt banali. Potrivit părintelui Frost, reședința de vară nu este goală. Multe grupuri de turiști vin aici.

și aici este add-on-ul de la Ineta:

În ciuda zilelor calde de vară, reședința lui Mos Craciun din Belarus în Belovezhskaya Pushcha funcționează. În același timp, munca continuă să se îmbunătățească, iar unul dintre aceste zile a apărut un alt obiect - Lacul Fairy.

Transfer la patria Moș Crăciun de la stația Jadrija sau la stația de la Kotlas în orice moment, auto Ford Fusion.mt.89212909320.Sergei

Ai vorbit cu o firmă din Moscova sau cu Ustyug? și câte persoane aveți. Anul trecut am fost la Ustyug. să-și cumpere w / bilete, și orice altceva se face printr-o agenție de turism ustyugskuyu în costul călătoriei incluse, inclusiv și transferați cu autobuzul de la Kotlas. O călătorie cu taxiul în jurul orașului a costat 40 de ruble. mezhdgorod - nici o idee :-( Apropo, încearcă să afle în oricare dintre agenția de turism locale, dintr-o dată se întâlnesc un grup de zi pe un autobuz mare, poate să vă alăturați Am condus de la Kotlas la un autobuz tur bun, în plus față de compania noastră este încă pe cineva .. apoi au condus.

Și care este punctul de a călători la Sankt-Petersburg către Moș Crăciun în Veliky Ustyug, dacă pe toate canalele de televiziune le va spune cum a venit PN Părintele Frost la Moscova. Pentru a merge la viata lui Moș Crăciun (ea este la 15 km în afara orașului - veniți la reședința orașului și apelați de acolo la domiciliu.

Școala mea de anul trecut a avut o ofertă. Costul a fost de 5100 de ruble pe persoană și am refuzat imediat. Și apoi sa dovedit că nu au fost oameni.

mi se pare mai bine la Laponia până la Yola Puki :)
Se pare că Musulunga cu copii a trecut anul trecut, o puteți întreba.

2 zile Mic dejun în sat. Trecerea la Veliky Ustyug. Expoziție "Jucării de Anul Nou și Crăciun" în satul Myrenosits. Scots of Santa Claus - o excursie la reședința de țară a lui Moș Crăciun (turul palatului de poveste, o întâlnire cu Moș Crăciun, distracție.

Și prețurile de pe site-ul - este pentru că nu există bilete, nu?