Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!

Stagiu de nuntă de neuitat și minunat în Corfu!

O poveste despre Corfu. pe care Anna le-a împărtășit cu amabilitate - din amintirile ei personale despre un călător de nuntă minunat și pelerinaj la marele sfânt Spiridon!

Pe insula Corfu soțul meu și cu mine eram a doua zi după nuntă.
Așa că călătoria noastră de nuntă a început.
Cred că Sfântul Spiridon nu a rămas la o parte, pentru că am mers să-l vizităm, iar el, la rândul lui, ne-a acceptat la cel mai înalt nivel!
Totul sa dovedit bine și am avut într-adevăr un timp foarte bun.

Sfânta Mănăstire de la Moscova

Sfântul Spiridon a trăit o viață uimitoare, care mi-a făcut o impresie de neșters.
Și de atunci, în circumstanțe dificile de viață. Am încercat să-i fac apel la el pentru rugăciune.

Despre restul pe Corfu.

Insula Corfu este neobișnuit de frumoasă, din toate insulele grecești, este probabil cea mai verde insulă.
Capitala Fr. Corfu este orașul Corfu, unde este biserica celebră a Sfântului Spiridon cu relicvele sale necinstite.

Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!

Nu ne-am oprit la Kerkira din cauza prețurilor ridicate din hoteluri și s-au stabilit la 15 km de hotel. într-un mic oraș foarte liniștit numit Benitses, de unde puteți ajunge la capitala cu autobuzul în 30 de minute.
La sosirea în Corfu. cea mai mare dorință a noastră a fost să găsim rapid biserica Sfântului Spiridon, astfel încât să ajungem acolo pentru prima dată - nu am găsit-o imediat, dar la început ne-am pierdut în general.

Dar apoi au ghicit să o caute lângă turnul clopotniței. Știam că era cea mai înaltă în oraș și nu se înșela. Orașul în sine este de dimensiuni reduse, timp de 3 ore poate fi complet eludat, deși nu la căldură de 35 de grade. Orașul este foarte curat, dar zgomotos din cauza numărului mare de turiști, inclusiv din Rusia.

Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!

Și aici, în fața noastră, este biserica Sf. Spiridon din Trimiphunt, un templu vechi și foarte frumos. Am venit la sfârșitul serviciului și în câteva minute am descoperit moaștele sfântului. și toată lumea a fost invitată să se plece spre ei.
Relicvele sunt la dreapta altarului într-o cameră specială, într-un sarcofag de argint. Am avut voie să-i sărutăm cizmele.
În apropierea sarcofagului erau doi preoți, toți cei care voiau să le dea note cu nume, iar ei, la rândul lor, le citeau cu voce tare la relicve.

Apropiindu-se de relicvele pe care le experimentați emoție incredibilă, iar apoi soțul meu a vrut să sărute relicvele a doua oară, bine, eu sunt cu el, desigur.
Așa că am fugit probabil de 3 ori, după care relicvele au fost închise. Soțul meu a glumit că Sf. Spiridon a fost obosit de noi.

Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!

Am rămas acolo puțin mai mult, am pus lumânări, căci nu există sfeșnici, este doar una mare și asta pe strada lângă templu.

Așa a început sărbătoarea noastră pe această insulă minunată.
Am spus deja că orașul Corfu nu este foarte mare în dimensiune, de câteva zile, am fost acolo, a trebuit să urce la castel vechi, care este situat în partea veche a orasului, a vizitat noua cetate, este, respectiv, în partea nouă a orașului, Spanada. Cea mai mare parte a Corfu este în zona pietonală, străzile sunt foarte înguste, deoarece casele sunt construite foarte aproape unul de altul, ferestre drepte în ferestre. Vizitat probabil în toate bisericile orașului, este demn de remarcat faptul că acestea sunt mici, vechi și foarte frumoase. Doar o jumătate de milă de la portul Corfu vechi este o insulă Vidos, accesibil cu barca, și am fost acolo.

Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!
Pe insula Corfu și multe alte atracții, și de a face tot ceea ce ne uităm la inceput ne-am angajat un quad si sa dus la partea de vest a insulei, în direcția Glyfada și Pelekas.
Adevărul pe quad este departe de a merge, viteza este scăzută, iar în munți este imposibil să mergem, așa că a doua zi am închiriat o mașină. Aici am călătorit o mare parte a insulei în 3-4 zile. Continuă călătoria cu o vizită la Muntele Pantokrator, acesta este cel mai înalt loc pe întreaga insulă, este la o altitudine de aproximativ 900 de metri deasupra nivelului mării. Pe drumurile înguste de munte a fost înfricoșător să urce, din cauza unei astfel de înălțimi, urechile au fost așezate în avion.

În partea de sus a muntelui se află o mănăstire veche, iar de pe munte se vede cea mai mare parte a insulei, coasta Albaniei, Italia. Vederea de acolo este extraordinară.

Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!
despre. Corfu. Biserica de pe Muntele Pantokrator.

Apoi, a doua zi, am decis să mergem de-a lungul coastei de la Benitses, la nord de insulă, în direcția Pirga, Kassiopi. În orașul Sidari există un golf numit "Canalul iubitorilor".

Potrivit legendei, acel cuplu îndrăgostit care se culcă cel puțin o dată, va fi împreună pentru totdeauna. Sotul meu și cu mine nu am rămas departe!
Mai ales căldura a fost de așa natură încât nu există înot este foarte dificil, în mod constant trage la apa la sud de orașul Corfu, la Cape Kanoni pe drumul nefăcut puteți ajunge la insula Vlaherna unde biserica blachernitissa Maica lui Dumnezeu. Și de acolo pe barca am navigat spre insulele mouse-ului (o.Pantikonissi), în cazul în care biserica dărăpănată, deși nu-mi amintesc cum se numește.
Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!

În Pelekas există un loc numit "Tronul Kaiserului", unde Kaiser Wilhelm îi plăcea să studieze împrejurimile. Am ajuns acolo seara și am privit de la apusul acestui "tron", era neobișnuit de frumoasă.
Aproape de orașul Benitses, unde am rămas în orașul Gastouri, este palatul lui Achillio, este palatul împărătesei Elizabeth din Austria (Prințesa Sissi). Ea a fost foarte îndrăgită de mitologia greacă și palatul ei a fost numit în cinstea iubitului său erou mitic Ahile din epoca lui Homer.

Au fost, de asemenea, în multe alte locuri ale insulei, au vizitat muzeul scoicilor, un parc acvatic local.
Ne-am amintit de satele din Corfu în care trecusem. Prin modul în care populația insulei după 13 ore ca aranjament a căzut într-o hibernare timp de mai multe ore. După cină, totul a dispărut.
Magazine închise până la ora 17.00, iar unele nu au fost deschise deloc, părea ciudat pentru noi. Nu am înțeles cum câștigă bani și pentru ce trăiesc.
Dar indiferent de oamenii de acolo, era foarte prietenos cu noi și cu ceilalți.

După ce am vizitat toate atracțiile principale ale insulei, ne-am întors din nou la Kerkyra. Soțul meu și cu mine am decis să vizităm din nou biserica lui Spiridon din Trimiphunt, de data aceasta pentru a participa la serviciul respectiv.
A fost doar o înviere, serviciul a început la ora 6.00 și a durat aproximativ 4 ore.
O dată voi spune despre particularitățile serviciilor din Grecia. Credincioșii nu suportă tot serviciul, așa cum facem în Rusia, dar ședem, în acest scop există bănci în temple, credincioșii stau numai atunci când se citesc Evanghelia și alte rugăciuni importante.
Corul din biserica Sf. Spiridon a fost exclusiv de sex masculin, de la 3-4 persoane. Biserica a fost umplută treptat cu credincioși, au existat mulți pelerini din Rusia, unii dintre ei, precum grecii, au stat în timpul slujbei și unii dintre ei au stat în mod obișnuit. Femeile grecești nu-și acoperă capul, principalul lucru este că umerii lor ar trebui închise.
Serviciul a fost efectuat fie în limba greacă veche, fie în limba greacă, iar soțul meu și cu mine nu am înțeles nimic desigur.
În această zi, în Corfu a fost unele de sărbătoare legală, și după ce deservesc în templu a venit orchestra copii, cu trompete, instrumente Barban și alte și chiar în uniformă. Odată ce serviciul a fost de peste, au venit să joace fie un imn, sau altceva nu știm să fiu sincer, pentru că cu muzica locală nu erau familiare.
După toate acestea, au fost descoperite moaștele Sfântului Spiridon. De data asta i sa permis să-i sărutăm capul. Aceasta a fost ultima noastră vizită în acest templu.

Sainted Spyridon Trimiphunt - o luna de miere de neuitat si frumoasa in Corfu!

Vacanța noastră a durat 13 zile de neuitat, sfătuiesc pe toți cei care nu au mai fost niciodată acolo, dacă există o oportunitate, să viziteze această insulă minunată.