Recenzii ale filmului "valerian și orașul a mii de planete", cinema, lumea fanteziei și a fanteziei

Recenzii ale filmului

Valerian sa întâlnit ambiguu. Înainte de a ne este un caz rar, atunci când rating film este foarte diferit pe cele două agregator principale de clienți: Total 46/100 pe Metacritic (bazat pe 9 opinii), dar la fel de mult ca 74% pe Rotten Tomatoes (Bazat pe 19 comentarii, cu un rating mediu de 6.1). Criticii au lăudat stilul vizual, o multime de nou-veniți, stabilirea și Cara Cara Delevingne. Dar a certat pentru un joc proasta actiune, un scenariu scandalos si dialoguri ciudate.

Din fericire, partenerul său are o răcoare, ceea ce este suficient pentru cei doi. Cara Delevingne, care a jucat la toate personaj negativ „lemn“, în anul trecut „Squad Suicide“ arata adevarata revelatie aici: Sassy, ​​sarcastic, și spontan. Ea întruchipează una dintre ideile de bază ale lui Besson - nu este nimic mai sexy decât o doamnă asertivă și dominantă. [...]

Chimia dintre personaje pare foarte tensionată, dar împreună formează o echipă bună. Ei își acoperă în mod constant reciproc spatele și în același timp fac tot ce le stă în putință pentru a arăta cât de indiferenți sunt. De exemplu, în prima etapă a comun Valerian el cere Lorelin se căsătorească cu el - un truc ciudat și de modă veche pentru secolul al 28-lea direct de undeva în anii 1950. Și toate pentru a seduce fiica unui preot, încă fecioară.

Coloana de soi Peter Debrugge

Recenzii ale filmului

Valerian este la fel de frumos că este dezamăgit. Prima oră este o aventură spațioasă plină de scene sălbatice și amețitoare, cu o lume memorabilă și un bun umor. Dar la jumătatea drumului povestea începe să se repete, iar ritmul devine enervant de lent. [...] Majoritatea problemelor ar putea fi rezolvate printr-o instalare atentă, însă multe deficiențe sunt legate de turnare.

DeHaan joacă personajul principal și, în același timp, el este partea cea mai puțin interesantă a filmului. [...] Actorul încearcă să joace atractivitate lipsită de griji și sexualitatea, ci devine grosier, și lipsită de patimă un pic mai dur. [...] credit pentru încercarea de a fi luate în considerare, dar Dane DeHaan pur și simplu nu tipul de care aveți nevoie pentru acest rol.

Recenzii ale filmului

Cea mai mare problemă cu Valerian este Valerian însuși. Filmul are în principiu o distribuție slabă. DeHaan, că Delevin (ea într-o măsură mai mică) arăta fără succes. Poate că acesta este rezultatul faptului că totul a fost filmat exclusiv pe ecranul verde, dar ambii actori sunt complet în pierdere. Este de înțeles că este dificil să se joace atunci când despre mare de gol, dar nici unul dintre actorii nu sunt abordate chiar aproape de încrederea și tenacitatea cu care, de exemplu, Bob Hoskins a jucat în „Who Framed Roger Rabbit?“.

Recenzii ale filmului

Cel mai rău dintre toate, a criticat criticul Todd McCarthy de la The Hollywood Reporter - doar 2/10. În opinia sa, Valerian este un candidat potrivit pentru Zmeura de Aur. McCarthy crede că filmul este foarte, foarte rău. De exemplu, este departe de a fi posibil să înțelegem imediat că Valerian este numele unuia dintre personajele principale, nu o planetă sau o navă spațială. Criticul este convins că cel de-al 200-lea blockbuster este puțin probabil să rămână remarcat de publicul american.

Tot ce se întâmplă este incomprehensibil, incomprehensibil, ilizibil, indigestibil și, în cele din urmă, servește ca o minunată pilula de dormit. Oricine poate explica ce se întâmplă în 25 de cuvinte sau mai puțin merită un premiu mic. [...]

Când acțiunea vine o perioadă de acalmie, izbitoare Besson încearcă să arate flirt romantic între protagoniști. Valerian jenat bombăne care stă undeva să se stabilească în jos (și unde, mă întreb?) Și disprețuitor Lorelin rostogolește ochii lui, știind că acest copil supradezvoltat în neglijent ei.

Criticul lui Todd McCarthy

Recenzii ale filmului

Dacă găsiți o greșeală, selectați o bucată de text și apăsați pe Ctrl + Enter.