Pescuitul în Akhtuba din regiunea Volgograd

Tarm anti-criză din Akhtuba.

Mulți pescari percep râul Akhtuba ca pește Eldorado. Aceasta este într-adevăr așa. Și în fiecare an crește numărul de pescari. Nici măcar nu știu care mașini de vară sunt mai mult pe drum, local sau din zona de mijloc a Rusiei. Ei bine, și unde să mergem? Simțim criza într-un fel sau altul. În loc să călătorim în străinătate, alegem ceva mai simplu, mai prietenos cu bugetul. Așa că am început să-mi numesc banii înainte de a planifica pescuitul. Cred că înțeleg preferințele mele și vreau să împărtășesc asta.

Odată ce mă gândeam la faptul că pescuiește din ce în ce mai mult pe malul stâng al Akhtubei. Așa cum se întâmplă adesea, pescuiești, ține minte pescuitul vechi, îți amintești țărmul opus. Eh, a fost un timp ... Am venit cu un prieten pe șase sau chiar pe o motocicletă. A fost de pescuit, eu sunt în mișcare. Toată lumea era angajată în propria afacere. Mă întreb cum este acum? Probabil deja spălat gaura locală de atâția ani! Ar trebui să mergem și să verificăm, dar numai acum, punțile pontonului au devenit mai scumpe. Toți obișnuiam să jurăm la trecerea în Pogol Zaimishche și acum în Kapustin Yar doar pentru că traversați podul - plătiți 250 de ruble! Și aceasta este doar pentru a conduce spre locul său drag. Poate că e timpul să începem să căutăm noi locuri?

Pescuitul în Akhtuba din regiunea Volgograd

Cu toții ne place să spunem că pescuitul nu este principalul lucru pentru noi. Dar vreau, totuși, cel puțin cumva să mi-o dau. Cu mâna pe inimă, din ce în ce mai des menționăm doar prima parte a acestei declarații. Voi veniți de la iad, îi aduceți pe toți prietenii voștri, îi umpleți pe cel obosit acasă și spre nemulțumirea voastră citiți că nici nu era prea aproape. Judecă aici. Acum, pescuitul la 100 km de Volgograd gestionează doi pescari de ruble pentru 500. Dacă vă deplasați prin Akhtuba, spuneți în Kapustin Yar, apoi încă 250 de ruble. Asta înseamnă că deja oferim 625 de ruble pentru pescuit. Dar dacă împreună, dacă mergeți singur - atunci călătoria va costa 1250 de ruble. Și cu cât mergem în continuare în căutare de pește, cu atât crește această sumă. Cu cât te duci mai departe, cu atât este mai greu să recuperezi banii cheltuiți de pește prins, numărul de mușcături văzute sau satisfacția primită.

Ce se poate face în această situație? Nu puteți să traversați Akhtuba, ci peștii de pe malul stâng. Nu puteți merge atât de departe și găsiți un pește mai aproape, spuneți 30-50 km de oraș. Ei bine, dacă faceți ambele, pescuitul va costa doar 400 de ruble. Ei spun că, mai aproape de orașul mare, cu atât mai puțin pește. Acest lucru este parțial adevărat, dar nu de trei ori! Ei bine, dacă cineva nu merge pentru pește, ci doar pentru a pescui pentru distracție, atunci se dovedește că pentru 1250 de ruble puteți merge la trei călătorii de pescuit și vor exista în continuare 50 ruble pentru înghețată. Personal, prefer să se diversifice în pescuit. Permiteți-mi să prind mai puțin pește, dar pentru cantitatea de zgomot, aș prefera să merg în trei locuri diferite. Voi prinde un jig, un wobblers, sau chiar un cablu la plutitor. Și există astfel de locuri! Desigur, nu voi da scaunele mele de coroană, dar voi încerca să le descriu în detaliu detaliile. Poate că cineva îmi va adopta abordarea pescuitului și va salva o mulțime de bani.

Se pare că abordările apropiate sunt puternic presate bine și au fost studiate de mult timp de colegii din hobby. Personal, nu cred. Din cauza interzicerii - poate da, dar numai pe site-uri convenabile. În cazul în care există o intrare convenabilă pentru masina, coborâre convenabilă la apă, nu există lemn de plutire. În detrimentul studiului - aici mă cert. La urma urmelor, inundațiile din fiecare an își fac schimbările în zona de coastă, iar uneltele noastre suferă modificări calitative. Panglica devine mai subțire, momeala devine mai atrăgătoare (așa cum ne pare), practica de prindere este mai bogată, metodele de prindere sunt mai progresive. Principalele locuri pe care prădătorul le găsesc cele mai reale sunt fosilele locale cu curentul, ieșirile și intrările în gropi mari, o ameliorare interesantă pe creastă. Pescuitul pe pace prefer să prind pe buze de calm sau nu un curent puternic puternic. De asemenea, folosesc plaje și coase, dar mai rar. Trebuie să intre în apă și acest lucru nu merge întotdeauna sau nu.

Sub un țărm arid.

În cazul în care Akhtuba face o întoarcere ascuțită, de regulă, există o groapă lungă care înconjoară o plajă de nisip sau panglici. Foarte puțini pescari vor îndrăzni să se prăvălească peste zăcământul uscat care se sfărâmă pentru mai mult de 100 de metri cu filare și rucsac. Eu însumi n-am intrat niciodată în apă, dar glezna exagerată se simte apoi. Un câmp de ploaie torențială am pus o cruce în astfel de locuri. Ele devin impracticabile, iar probabilitatea unei alunecări de teren crește. Cu toate acestea, apropierea groapei este cea mai mare șansă de a prinde trofeul. Când la 30 km de Volgograd K. Kuzmin a prins într-un loc asemănător un puț pentru cinci - am început să vizitez mai des astfel de locuri și să caut pe cele noi.

Pescuitul în Akhtuba din regiunea Volgograd

Cel mai interesant lucru este că practic nu există presiune. În mod obișnuit, astfel de locuri sunt alese de donatori sau se așează pe bărci de cauciuc cu un vas de alimentare. Dar este puțin probabil să perturbe animalele de pradă din acest loc. În astfel de locuri încerc să vin în zilele lucrătoare, atunci cu siguranță nu va fi nimeni care să intervină. Un astfel de loc necesită pregătire și echipament. Cel mai adesea este problematică să coborâți la apă. Terra este lipicioasă. Avem nevoie de un pod cu un mâner lung, sau va trebui să trageți peștele de-a lungul pantei sau să-l ridicați într-o plumb. Kukan este, de asemenea, necesar cu o frânghie lungă, altfel în soare nu veți putea salva nici un pește. Ei bine, pentru mine există un plus în astfel de locuri - în fiecare an după inundație se schimbă. Linia de coastă se schimbă, aduce noi piedici, sau în apă sunt alunecări de teren mari de lut, care dau naștere la curgerea inversă sau la înălțarea. Toate acestea sunt explorate în fiecare an - mai mult decât interesante. Cel mai adesea, în astfel de locuri, am practicat un jig și, în mod necesar, am pus o panglică mai groasă.

Se întâmplă că trebuie să scoți momeli din cauza lămâii, iar acest lucru nu este ușor. Sârma de 10 LB nu face față acestei situații. Ei bine, din moment ce spinarii viziteaza astfel de locuri destul de rar - pot exista grile, care pot fi de asemenea trase de un panglica groasa.

Schimbarea nivelului apei este foarte interesantă.

Apropierea centrului de apă din Volga face propriile ajustări ale pescuitului. Mulți pescari percep nivelul apei ca o realitate. Voi veniți la Akhtuba, uitați - și mai mult sau mai puțin apă. De obicei, în zilele lucrătoare nivelul crește încet, iar vineri seara începe să scadă. Undeva în regiunea Akhtubinsk sau Kharabali este aproape imposibil de observat, dar în apropiere de Volgograd - vizibil puternic. Cum se poate folosi acest lucru, întrebi? Observațiile mele pe termen lung arată că peștele poate obține o anumită ușurare numai la nivelul adecvat al apei.

Dacă nivelul se prăbușește - dispare. Odată ce nivelul crește din nou, peștele se întoarce. Am un astfel de loc. Este situat între două plaje cu nisip. Într-o vară am venit la plajă cu fiica mea. În timpul săptămânii, așa cum am spus, există întotdeauna mai multă apă. Ei bine, cu nimic mai bine de făcut, am decis să plec de la oamenii de îmbăiat și să-i pun în foc. Cine s-ar fi gândit că am fost acolo așteptând zăpadă decentă! Am prins 4 bucăți și totul este în intervalul de 1,5 - 2 kilograme. Duminică am ajuns deja cu întreaga familie și, bineînțeles, iau fuga la punctul meu de prindere. Ah, acum voi surprinde oamenii! Dar acolo a fost! Apa a căzut și nu am văzut niciodată o mușcătură. Un bărbat a venit, sa plâns că încearcă să prindă măgărițele și să se rotească - fără nici un folos. Aparent, oamenii de scăldat sperie peștele. M-am gândit că tocmai a căzut accidental la întâlnirea partidului de picior, se întâmplă, dar nu mai mult. Și într-o zi, un prieten a venit să mă viziteze. Nu are nimic de-a face cu pescuitul. Am rămas doar la o călătorie de afaceri în Volgograd, am decis să ne întâlnim la Akhtuba, să petrecem noaptea în salon, să stăm lângă foc. Am ajuns din nou la marginea plajei, am pus un cort, am băut bere, am scăldat ...

Pescuitul în Akhtuba din regiunea Volgograd

În timp ce era angajat într-un incendiu, am decis să-mi vizitez locul și din nou l-am găsit acolo "stiuca" mea! Așa că mi-am dat seama că nivelul de apă comandă această întâlnire de partid. Un astfel de loc poate fi sub scuarul de nisip, de-a lungul căruia curge curentul, care apoi slăbește la atingere. Deci, în funcție de nivelul apei, trebuie să încercați să prindeți un pic mai jos în aval sau puțin mai mare. Personal, am observat că mușcăturile (stiuca și bibanul) sunt mai mari în cazul în care greutatea a 20 de grame scade mai mult de 4 secunde. Nu am nave, așa că folosesc această regulă atunci când caut locuri noi lângă oraș. În general, 20 de grame sunt adesea prea multe pentru Akhtuba, dar este în căutarea unor noi locuri că turnarea pe distanțe lungi este importantă.

"Apoi au nevoie de malul stâng, apoi de malul drept".

Prinde dinspre malul stâng - nu înseamnă că prindem în apropiere. Akhtuba este remarcabilă pentru că este posibil să mergeți de-a lungul nisipului de nisip aproape până la mijlocul râului și să prindeți liber țărmul opus.

Permiteți-mi să vă reamintesc că malul drept al orașului Akhtuba este o luncă inundabilă. Iar lunca este tăiată de lacuri, curenți și canale. Nu se poate ajunge în fiecare colț al orașului Akhtuba cu mașina. Dar la malul stâng al porțiunilor există multe șanse de a ajunge la creșterea zonei prețioase. Trebuie remarcat că nu numai că trebuie să funcționeze momeli de jig. Am scris deja despre capturarea yazei pe Volga și pe Akhtuba. Deci, mergând de-a lungul scuipatului în direcția țărmului opus, poți să zbori perfect cu pescuitul cu zbura, aruncând o muște sub gheare. Dar descrierea pescuitului cu pescuitul acoperișului de la Akhtuba este un subiect amplu. Dar prinderea vrăjitoarelor - acest lucru nu este exotic. Din ce în ce mai mulți pescari vin la Akhtuba seara să prindă pe vrăjitori. De ce seara? Și toate pentru că toate aceste locuri lângă oraș. Venim la râu la ora dată, prindem seara, luăm amurgul și ne întoarcem acasă fericit. Dacă vorbim despre capturarea yazey de pe țărm, atunci cel mai adesea acestea sunt locuri cu un curs de mijloc, cu tufișuri sau copaci scufundați. Dacă există o scară de lut lângă țărm în sine, este destul de bună.

Pescuitul în Akhtuba din regiunea Volgograd

De sub ea poate fi prins și ocară. În ceea ce privește momelile, de asemenea, merg din considerente de economie. Acești vrăjitori necostisitori, pe care am reușit să-i prind pe Akhtuba de pe țărm, cumpăr imediat, în dublu exemplar. La urma urmei, în timp ce rup unul - al doilea este deja doar un pic, dar va crește în preț. Dar, evident, prinde! În timpul verii, consumul de wobblers este minim. Puteți să vă dezbrăcați întotdeauna și să urcați în apă. Dar toamna pentru a rupe singurele vrăjitori - este deja un păcat. Din acest motiv, sunt mai puțin probabil să prinde branduri celebre. În ultimii câțiva ani, am primul care a zburat în motoarele de apă Mottomo și Raiden. De ce? Sa întâmplat doar istoric. Când vă rupeți wobbler-ul preferat, comandați exact același lucru și, în același timp, câteva altele pentru un proces, pentru a reduce cel puțin costul livrării. De-a lungul timpului, am studiat aceste două mărci, iar în Volgograd acestea practic nu sunt vândute. Iată un truc - nu scump și exclusiv! Dar dacă a spus "A", voi spune și "B". Mottomo în penate meu este cel mai bun de la țărm prins Wrestler. Apropo, el nu numai că lucrează pe un prădător alb, dar, de asemenea, colectează toate știuca și stiuca din fund. Se pare că a fost cu el care a început studiul meu de creaturi Mottomo și el este încă în cutia de lideri în ceea ce privește frecvența de utilizare. Raiden poate numi doi vrăjitori - este Maguro și Bobble Crank.

Krenki clasic pentru prinderea unui prădător alb. Despre culorile pe care nu le voi spune, deoarece peștele din Akhtuba nu este capricios și nu este răsfățat. Și acum, poate, acum, când devine clar tot felul de metode de capturare, care pot fi găsite pe Akhtuba lângă oraș, este necesar să spun despre materialul pe care îl folosesc.

Cu ce ​​mă duc la Akhtuba.

Pentru a prinde wobblers în mașina mea este întotdeauna la datorie setat Mottomo Compacto 3-15 gr. În plus, faptul că această rotire se descurcă perfect cu sarcinile care îi sunt atribuite prin prinderea peștilor, acesta este un membru cu patru membri, care, după asamblare, se potrivește într-o valiză. Deci, acest tub scurt este întotdeauna în serviciu în mașină. El și cutia cu vrăjitorii. Când mă duc în mod intenționat să prind pe vrăjitori, iau bagheta mai autentică. De exemplu, CD Extrasense Nano CDEXN-702ML (2,13 m / 3-14 g), care este în arsenalul meu pentru prinderea cubului. Dar din ce în ce mai des când caut locuri noi sau datorită schimbării nivelului apei trebuie să mă mișc în jurul râului - ajută Mottomo Compacto pur și simplu pentru că este. Dacă vorbim despre pescuitul de jig, atunci nu mi-am găsit imediat cea mai bună opțiune. Câțiva ani la rând am fost servit cu credincioșie și cu adevărat servind Norstream Kando 7-28 gr. Dar nimic nu durează pentru totdeauna în această lume aspră. Ultimii doi ani am prins cu succes noutatea lui Fenwik (Rod HMX902XH Jig). Iar lungimea clasică a formei mă convine la pescuitul de pe țărm și la întregul mâner, așa cum îmi place și în plus - inelele de pe antet nu sunt mici, ceea ce este foarte bun atunci când prindem înghețuri ușoare. Permiteți-mi să vă reamintesc că nivelul apei din partea superioară a Akhtubiei se schimbă în mod constant, iar gheața nu vine în curând. Noi, spinerii locali, folosiți acest lucru și faceți jig-ul la aproape Anul Nou.

Despre tambur, nu există nimic de scris, cu excepția faptului că folosesc adesea o mărime de 3000, ceea ce oferă un avantaj atunci când distingem o distanță lungă. 2 bobine Daiwa Certate lucrează la uzură în timp ce nu am plângeri. Pentru wobblers am SunLine PE Jigger HG # 8 rană, și pentru casting lung în pescuit jig - SunLine PE Egi HG # 1. Nu voi descrie avantajele cablurilor moderne PE. Dar, la un preț ridicat, voi spune că merită. Nu uita că prinderea are loc nu departe de un oraș cu un milion și că, de cele mai multe ori, câștigurile în turnarea cu câțiva metri sunt importante. Ei bine, pentru a prinde în zona de coaste luxuriante și în hrișcă, folosesc filmul Akara MultiPower de 15 lb. Nu-mi fac prieteni cu linii și cordoane noi. Dar acest lucru pentru două sezoane și-a dovedit valoarea. Păstrează sarcina revendicată, păstrează palomar meu nobil, cu timpul, fără agitație. Am comandat deja al doilea, în schimbul bunului vechi Power Pro. Și toate pentru că trebuie să economisesc bani. Akara MultiPower este mai ieftină, dar nu există nicio diferență - de ce plătiți mai mult?

Sper că practica mea de a prinde pe partea superioară a Akhtuba va forța pe cineva să schimbe o excursie îndepărtată către trei vecini și să obțină de trei ori mai multă plăcere de la asta.

P.S. Toate fotografiile sunt luate la Akhtuba nu mai mult de 60 km de Volgograd.