Lg 42le8500 Descriere Recenzii

• Infinitul sunet
  • Skype
  • NetCast
  • Conexiune AV wireless
Bine de știut:

Conexiune AV wireless
Tehnologia wireless AV Link vă permite să scăpați de firele eterne de la televizor, totuși, pentru implementarea sa este necesar să achiziționați un receptor multimedia special (Wireless Media Box) și un adaptor care este introdus în conectorul special al televizorului. După aceea, Media Box poate fi instalat oriunde în cameră, la o distanță de cel mult 25 de metri de televizor, deci televizorul și receptorul funcționează ca un singur dispozitiv și fără cabluri.>

Suport imagine 3D
Acest model TV poate reda o imagine 3D, tot ce aveți nevoie este să cumpărați ochelari stereo speciali activi pentru o taxă suplimentară și să obțineți un film 3D.

Suport pentru rețeaua fără fir acasă (DLNA Wireless)
Tehnologia viitorului bate deja pe ușă! Datorită funcției DLNA Wireless, puteți combina televizoare și alte dispozitive în casă (cu această funcție) într-un imens centru media, cu rețete disponibile în bucătărie, filme HD în sufragerie și desene animate pentru copii în camera copiilor. Și conectarea la acest sistem, să zicem, un cuptor, pe ecranul televizorului va fi o notificare despre sfârșitul gătitului vasului tău preferat!

24p True Cinema
Acest mod vă permite să vizionați filme așa cum au fost concepute de către directorul însuși - pe un ecran mare cu o frecvență de 24 de cadre pe secundă. Mai recent, filmele pe care le-am vizionat la domiciliu au fost reproduse mai repede decât în ​​teatre. Deoarece un film care este afișat pe televizor sau vândut pe DVD, este necesar să îl ajustați astfel încât acesta să fie conform formatului PAL. Diferența este următoarea: filmele sunt împușcate la o frecvență de 24 de cadre pe secundă, iar standardul de televiziune este de 25 de cadre pe secundă.

Opinii ale LG 42LE8500