Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Olga și blogul lui Vladimir despre călătorii independente

Impresiile noastre despre cele mai interesante locuri, excursii foto în jurul diferitelor orașe ale planetei, tot ceea ce aveți nevoie pentru a vă organiza călătoriile - informații despre prețuri, locuri de interes, cazare, produse alimentare și vamale locale și jetoane de călătorie bugetară.

Aflați mai multe despre noi aici

Home / Turcia / Oludeniz / Lagoon albastru în Oludeniz - una dintre cele mai bune plaje din Turcia

Citiți și:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Cum am ajuns la Oludeniz. Când m-am gândit la drumul nostru prin Turcia și am urmărit fotografii din diferite locuri frumoase, atunci fotografiile lui Oludeniz și a lagunei sale albastre mă impresionau atât de mult încât am vrut să merg acolo și să văd toată frumusețea cu ochii mei. Deci este meritat să mergeți acolo sau este doar un alt loc raspiarennoe cu mulțimea de turiști?

Pentru a ajunge la plaja Oludeniz. trebuie să luați un autobuz din Fethiye. pe care ÖLÜDENIZ este scris cu majuscule. Toate aceste microbuze vă vor duce direct la plaja orașului.

Tariful depinde de locul în care ați luat microbuzul. De exemplu, am mers de la hotelul din Ovacik (o zonă montană lângă Oludeniz) - o călătorie costă 3 lire. Dacă te duci din Fethiye, vei primi 5 lire.

1. Plaja Oludeniz gratuită orașului

Amplasarea plajei orașului pe hartă:

Am ajuns la ora plajelor la ora 11 dimineața, i. E. aproape la căldură. La ultima oprire există taxiuri și microbuze în așteptare pentru pasageri, ATM-uri sunt situate acolo și există un mic supermarket:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Aici puteți vedea orarele și rutele de autobuz:

Vara, la fiecare oră autobuzele se îndreaptă direct spre muntele Babadag, din care se deschid priveliști uimitoare, iar de acolo începe parapanta:

Am decis mai întâi să ne uităm la plaja obișnuită gratuită. Apa - pur și simplu uimitoare de culoare turcoaz, și nisip blind-uri ochii:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

În imagini, la urma urmei, se pare că acesta este un nisip alb-ninsoare mic? Chiar acum mă uit la fotografie și nu pot să cred că în realitate nu există deloc ceea ce pare!

Și, de fapt, întreaga plajă a Lagunei Albastre este acoperită cu pietricele albe mari! Reprezentați. Mersul fără pantofi este pur și simplu imposibil! Și dacă, de exemplu, pietricelele se găsesc confortabil pe plajele din Kemer, este posibil să mergem de-a lungul ei calm, apoi dintr-un anumit motiv picioarele lor sunt în mod constant în lipsă, astfel încât să intre în apă este un chin!

Și ce imagini idilice:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Cui - un narghilea, și pentru cine - suc proaspăt stoarse de portocale, de-a lungul întregului terasament au căptușit un șir de cafenele diferite:

Vederile, desigur, sunt foarte frumoase - dig, plajă, munți:

Munții de aici sunt uriași:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Pe plajă există vestiare, dușuri, toalete (toate gratuite):

Oamenii, totuși, sunt plini, dar privesc cerul - parapantă solide:

Nu am întâlnit niciodată o asemenea culoare de apă în Turcia în altă parte și nu-mi amintesc unde altceva ar fi frumos:

Închirierea de șezlonguri este plătită, aproximativ 6 lire pentru întreaga zi:

Adâncimea crește treptat, apa este transparentă. Nu m-am gândit că Oludeniz a cerut turiștii noștri, dar sa dovedit că acolo erau mulți ruși acolo - ca britanicii și germanii.

O altă vedere a plajei orașului:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Urcat pe o platformă mică de vizionare:

2. Laguna albastra (plaja taxabila)

Ne întoarcem la stația de autobuz, iar de acolo mergem mai departe de-a lungul plajei, trecem pe lângă Jandarmerie:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Înainte de intrare suntem întâmpinați de turnicheți:

După plată, se emite jetoanele, care trebuie coborâte în turnicheți:

Se pare că, dacă părăsiți teritoriul și apoi doriți să plecați, trebuie să plătiți din nou.

După turnichetele mergeți de-a lungul căii:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

La furculita un mic magazin:

Mai mult, puteți merge la stânga până la coasta principală (care este o continuare a plajei orașului), sau puteți merge la dreapta pentru a ajunge la laguna albastră.

Laguna albastră din imagine este pe partea dreaptă, mă așteptam exact la această frumusețe, așa că, în anticiparea peisajelor magnifice, ne-am îndreptat spre dreapta:

Și asta am văzut:

Există un mic lac cu apă verzui și o lagună albastră?

Și oamenii de aici sunt câte:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Foarte, foarte mic - mai potrivit pentru copiii foarte mici:

Aici, apropo, în locuri nisip, dar nu alb:

Activitățile de apă din Oludeniz:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Cea mai mare parte a teritoriului apartine hotelurilor, dar pentru o taxa suplimentara poti inchiria un chaise longue pentru ziua:

Dar vino și stai pe prosop între umbrele nu va funcționa - este interzis:

După ce ne-am uitat la Laguna Albastră, ne-am dus în altă parte a zonei protejate.

Acolo, în depărtare - o plajă de oraș cu aceeași vedere, aceeași mare și aceleași pietricele, numai liber:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

Totuși, doar un aspect ușor diferit - pe nave:

Prețurile într-una din cafenelele din Laguna Albastră:

Fructe, fructe și morcovi - aparent, în culori:

Blue Lagoon oludeniz în Turcia

O parte din plajă este, în general, acoperită cu plăci imense de piatră:

Și pe de altă parte - aceeași pietricică și marea turcoaz:

Plaja orașului este de asemenea frumoasă, chiar mi-a plăcut mult mai mult - mai mult teritoriu, mai puțini oameni pe metru pătrat, vedere la mare deschisă. Și în Laguna Albastră te simți ca pe un iaz. Deși, dacă sunteți cu copii mici, probabil că va fi mai convenabil acolo.

Vizitele, desigur, pe plaja orașului sunt impresionante - apa este pur și simplu ireală frumoasă! Dar este foarte incomod să intri în apă - e mai bine să o faci în pantofi speciali. Impresia mea este să văd Oludeniz neapărat, dar pentru o vacanță pe plajă aș alege o altă stațiune.

Doar la începutul lunii mai, ne-am petrecut 10 zile în Oludeniz (prima dată a fost în Turcia, de altfel, nu a avut timp și bani în plus pentru o viză pentru spațiul Schengen, de atunci a fost venirea muta la Moscova și totul a fost din nou în spate în concediu, și concedierea data intrării într-un nou loc de muncă în perioada Moscovei). Foarte frică de această țară, iubitul nostru de turisti, temerile noastre consolidate doar în timpul zborului acolo, atunci când Ekaterinburg nostru de zbor plantate în Krasnodar din cauza unui scandalagiu beat), dar apoi ne-am Oludeniz răsplătiți în totalitate pentru suferință)). Apropo, suntem aceiasi tipi din 7-ki pe care vi-i amintiti, desi nu au fost familiarizati :), v-am recunoscut intr-o buna zi)

Sunt de acord cu faptul că plaja orașului este mai bună, mai puțini oameni și mai mult spațiu peisagistic, mai ales am mers acolo, dacă am merge la plajă. Aceeași dezamăgire a avut loc la intrarea în zona plătită (melenko, foarte îndeaproape). Cu toate acestea, când am încercat să găsim un traseu de drumeție în Kayaköy din Oludeniz, am realizat ceea ce se numește de fapt o lagună albastră. Dacă te uiți la hartă, vei vedea că partea plătită unde ai mers, și noi, e doar o mică bucată din laguna de pe 2 laturi. Ea se mai mult și mai frumos, se poate vedea atunci când te duci din partea de sus a plicului pe drum: de stânci oferă vederi spectaculoase, o frumoasă culoare turcoaz, suspendate deasupra pini (Vreau să scrie, cedrii, dar nu sunt sigur dacă acesta le-a fost). Pe drum, există mai multe hoteluri in jurul acestei lagune, cred că ei au propriile lor plaje, dar mai ales, având în vedere că am văzut de sus, în principal zona din jurul lagunei este stâncos și abrupt, iar scăldat există puține, așa că este cea mai mare parte a frumuseții contemplative, care în principiu ne-a adaptat după iarnă și Chelyabinsk. Și apa de la începutul lunii mai a fost rece, așa că am scăldat doar de câteva ori, iar fundul pietrei și valurile nu au contribuit la scăldat. De asemenea, punctele de vedere și de înțelegere a ceea ce este de fapt o laguna, deschis cu o parapantă mare, am luat încă o șansă și nu regret, senzație de inexprimabilă, aproximativ 40 de minute planau toată această frumusețe, în cele din urmă aceasta a fost impresia cea mai vie, așa că te-am sfătui, dacă dintr-o dată vei apărea din nou.

Dar, dacă comparăți aceste locuri, nimic nu a depășit Creta și transparența și culoarea frumoasă a apelor sale. Sper că vom reveni acolo, beneficiul de la Moscova este acum mai aproape de 2 ore).

Despre Oludeniz este lăsat cu impresia: este posibil și să se întoarcă în cazul în care din nou nu va avea timp pentru viză sau financiare un constrângeri, și asigurați-vă că pentru a acoperi din nou pe parapantă, și poate chiar să ia un curs de formare de o săptămână pentru piloți (acest lucru este posibil, am aflat pe site-ul companiei, cu piloții din care zburau).

P.S. o mică clarificare: undeva citești că poți să te duci toată ziua pe un bilet la lagună (aparent, trebuie doar să arăți casierului că a dat din nou tokenul), dar nu am încercat, pentru că face acolo atât de mult timp))

Mult noroc pe călătorie!

Și în valea fluturilor au fost aleși? Acolo mi-a plăcut mult mai mult decât în ​​laguna albastră - un loc ireal.

Mult noroc în noul loc!

Sunt foarte bucuros că am venit pe site-ul dvs. și am văzut un post despre Oludeniz. Soțul meu și cu mine am mers în multe locuri, dar în Turcia nu am făcut-o niciodată. și de mult timp dorea deja să meargă, și era pentru Oludeniz. Pentru că au cumpărat o lagună turcoaz și vederi frumoase. Dar se pare că marea nu are prea mult pentru scăldat. Vrei să mergi și să te relaxezi în confort. Puteți, bineînțeles, să mergeți o zi, de dragul speciilor. Dar nu vom petrece întreaga vacanță acolo!