Recenzii de tabula rasa (rasa tabula)

Obazhaet TR) Unul dintre puținele cluburi de concert din Moscova, în cazul în care nu există nici un patos și se întâmplă cu adevărat concerte interesante și rare, recent, a continuat motherfathers si da, va sosi cu Bosch, a fost placut surprins de faptul că în țara noastră puteți face Post-Rock) Ei bine, că există un loc în care astfel de benzi subterane pot funcționa (bine, chiar și în staniu). Mulțumesc! Personalul plăcut și publicul! Vino - nu vei regreta, dacă, desigur, știi la ce să te duci. )

Obazayu etoot din clubul său atmosfera de colectiv și fata lui, "Dima Administrator" Cel mai mare club din lume. pentru că primul meu club. există alte diverse, dar aici atmosfera "copilariei noastre" Super ca întotdeauna)))

Se pare că există persoane non-interactive în TR. A fost pe Dolphins Dead. Nimic nu clătită asa vesel otsharashili potrivit obiceiului său de a le întâlni la ieșire după „pauză de fum“ înainte de dans. curentul a sosit. TR-Forever Young.

O altă vineri seară în TR. preistorie în pagina de viață, dar despre Tabula. era un picnic, în barul din dreapta era un colț de bar sportiv. A fost un administrator de pitching într-un nou tip (tek-l mai bine) au fost fete cool. În general, publicul care a venit la concert este normal. Îmi place să merg la TR nu datorită interiorului bucătăriei din Ponte sau altceva, ci datorită compoziției participanților. Așa că păstrați băieții (poate fetele xs) Și până la oră, optiniții de vară au întrerupt. Ei bine, am apoi în Ikru))) salut rezidenți

Locul minunat. Atunci când pentru prima dată, mâncând la noua locație în MDM am văzut TR familiar peste puternic metalul dveryu- „Acum, din nou, și el“ După vechiul Tabula lovește curtoazie de protecție, repararea sau ceva mai european. dar în general este aceeași tabula. Ei bine, platforma de gândire pentru spectacole de actori „live“, etajul al doilea tantsop să se așeze și se holbeze separa cabinetele pentru clubberii liniștite. Vobschem a coborât în ​​pivniță unde te găsești în locul tău. Adesea ascult livele în seara zilei de vineri. Elka, crematoriu, Utah este ultimele trei serile de vineri. Dacă vreți să continuați, atunci vă rog să-i dați un zâmbet normal. Prin modul în care în mod confidențial în zilele de vineri 23-00 la 3-00 acolo răscumpărătoarea Fosters..No înota aici, ca și în Brat2 uneori rateu. Atunci când simpatyashki și când tocmai a salvat de la căldură. Există atracții sub formă de Austin Powers și o serie de alte personaje. Recomandam sambuca si absintul sa se aprinda apoi bea si aburul printr-un servetel. În general, merită experimentat)))) Cu fetele când. În cazul în care de dragul celor ce în ce unele dintre pop „live“ du-te și prins sărind „fenku“ Și astfel cel mai din compania sa pe artist prin ascultarea spiritului. Muzica este pe partea de sus. Și personalul. Și paznicul curtenitor.