Fără recenzii de mască a studiourilor de teatru Vladivostok, Vladivostok-3000

Din studiourile din oraș, care predau talentul teatral, am ales câteva dintre cele mai accesibile. Despre fiecare detaliu - în materialul "Vladivostok-3000".

Teatru + Cinema "Inima iubitoare"

Propuneri: Toate scenariile producțiilor teatrale sunt scrise de Tatiana Belova. În ele ridică subiecte importante în viața unei persoane: dragoste și pace. Orice persoană capabilă să-și asume responsabilitatea pentru sine și pentru echipa în care lucrează poate intra în spectacol. Motto-ul "inimii iubitoare": "Unul pentru toți, și unic pentru toți, unitate în mulțime și mulți în unitate".

Tatyana Belova și camera Alexandru

► «Actorul - este o persoană care nu este doar capabil să învețe rolul și spun că pe scenă, învingerea frica lui, un om care ar putea intra și să trăiască în interiorul starea eroului său. Dacă un actor tânăr simte sentimente de entuziasm și de jenă, îl putem ajuta să se deschidă. Nu putem să ne grăbim. Totul este dat în viață prin aspirație. O persoană are întotdeauna fie o scuză, fie un rezultat. A fi un actor bun este de lucru. Cine vrea să atingă acting trebuie să fie dispuși să lucreze pe ei înșiși, de a depăși lor sistemele interne și de a construi manifestări experiența emoțiilor lor. "

Studioul de teatru "MKAD"

► "Teatrul este un loc pentru cei care îl iubesc. Actorul trebuie să aibă o mare dorință de a crea ceva din aroganța lor (în cel mai bun sens al cuvântului), carisma și, desigur, talentul. Dar experiența arată că dorința de a concerta pe scenă este cea mai importantă și inalienabilă parte. Cred că teatrul ar trebui să aducă plăcere incredibilă atât spectatorului, cât și actorilor. Apoi, după fiecare spectacol, repetiție sau ocupație, lumea va părea și mai bună. "

Studio Teatru "Moon Cat"

Performante: In timpul antrenamentelor lecțiilor deschise organizate în mod regulat (aproximativ la fiecare trei luni), în toate disciplinele studenților obișnuiți cu publicul, au învățat să facă față cu anxietatea lui în timp ce merge pe scenă și să fie capabili să se și emoțiile lor de control. Pentru tânărul actor să joace un rol demn în joc, fie organic, liber, activ, luminos, angajarea privitorul, trebuie prozanimavshis la școală de teatru de cel puțin un an.

► "Teatru profesionist - pentru elită, pentru cei care sunt cu adevărat talentați. Teatru popular sau teatru-studio - pentru toată lumea. Oricine poate să vină, să studieze, să se străduiască, să lucreze și, ca rezultat, să ajungă la rezultatul dorit - să meargă pe scenă. În cuvintele lui Nikolai Gogol: „Scene-scaun, care poate fi o mulțime de a spune lumea bună“ înnobilează teatru, Fermecatoare, ridică un zâmbet și râs, înălțătoare, reamintește importante, dar neglijate calitatile umane, te face să crezi, învață înțelepciunea, și capacitatea de a privi la noi înșine și să învețe în eroi de teatru ale celor dragi. "

Studio de teatru exemplar "ETUD"

Obiective și obiective: Teatrul "ETUD" este învățat să perceapă realitatea înconjurătoare și materialul scenic, să învețe viața și pe sine. Ei vor selecta un rol adecvat pentru orice persoană, vor ajuta să-și descopere și să-și dezvolte abilitățile de actorie.

Propuneri: Teatrul pentru copii amatori "ETUD" a fost înființat în 1985 în Dalnegorsk. Director artistic Raisa Rabaeva conceput și organizat festivalul „Live teatru 8 miracol al lumii!“, care va împlini 12 ani în acest an. Teatrul "ETUD" este câștigătorul repetat al multor concursuri teatrale din Primorsky Krai. Astăzi, în repertoriul său, există șapte spectacole. De două ori pe an apar noi producții teatrale.

► "Fiecare artă este elitistă. Dar teatrul pentru copii este creat pentru toata lumea. Treaba mea nu este să fac un actor dintr-un copil, ci să-l învețe să existe în orice condiție pe care viața lui o va aduce. Dar nu trebuie să uităm niciodată că lucrul principal în teatru este răbdarea și munca mare ".

Text: Valery Belous. Foto: din arhivele participanților, Arthur Kantemirov.