Cuibul de croaziere domesticite

Cu toate acestea, vineri seara sa dovedit că totul este mult mai rău. Noastră comună cu prietenul lui Michael Masha "anti_s" ma informat că numai eu nu pot trece la Michael. Mulți, sau mai degrabă, aproape toți cei care doresc să se odihnească pe Oka brusc și-au schimbat mintea. Sa dovedit că, cu excepția mea și a lui Masha, nimeni nu avea de gând să meargă. Este bine că eu, din partea mea, am invitat rudele și prietenii.

Acum cea mai dificilă era găsirea taberei lui Mihail. Trebuia să mergem pe toată poiana. Din păcate, Mihail na fost găsit nicăieri. Dar era unul dintre cele mai bune locuri de pe plajă. De la curățenia spațioasă sub salba plină de ploaie până la apă, drumul real coboară. Este convenabil să coborâți și să ridicați barca.

Cu toate acestea, nu m-am grăbit să rup o tabără cu drepturi depline. Dintr-o dată, se pare că compania este situată pe margine și va trebui să colecteze și să demonteze corturile și să încarce toate lucrurile din nou. Cu toate acestea, creșterea rapidă sa făcut simțită. Am fost somnoroși și supărați. Am așteptat până când au sosit rudele Nataliei, s-au destrămat și s-au așezat să se culce chiar sub cerul deschis. Un somn plin nu era acolo oricum. Din tabăra de pionieră din apropiere suna "melodii și ritmuri de varietate străină". Au fost propuneri de plecare în aceeași zi, nu pentru a rămâne peste noapte.

Cuibul de croaziere domesticite

Am găsit puterea de a construi o barcă și a avut un al doilea mic dejun. Aproximativ în acest moment Masha a venit "anti_s".

Masha, Natasha și rudele ei au refuzat să meargă la bord. A trebuit să aștept mai mulți participanți curajoși și mai activi la atracția de apă.

Cu toate acestea, nibordul sa dovedit a fi un proiectil insidios. Se presupune că se călărește pe genunchi. Nici cum să luați o astfel de poziție? Bordul a încercat în mod constant să sară din sub înotător sau să se întoarcă. La început, fetele trebuiau să se plimbe în barcă.

Cuibul de croaziere domesticite

Toate încercările de a ajunge pe tablă au eșuat.

A avut loc un brainstorming și am decis să recurgem la ajutorul echipei de coastă.

Dar începutul de pe țărm a fost complicat de vânt. În timp ce fetele se pregăteau pentru lansare, barca era în mod constant demolată, era necesar să se scurgă în mod constant vâslele.

Eu dau direcțiile țintă.

Nerespectarea! Din nou, este necesar să se ardă după barcă.

Am cerut să repet încercările de a merge să stea pe tablă. Din fericire, am găsit înțelegere. Și aici este, victorie!

Cuibul de croaziere domesticite

Următorul rând este următorul participant. Cheia pentru început, numărătoarea inversă, prima stânga, cea de-a doua mutată ...

Dar răbdarea și munca tuturor peretrut!

Tehnica de lansare de pe mal este stăpânită.

Cuibul de croaziere domesticite

Cu toate acestea, cu fiecare cădere, a trebuit să ne întoarcem la țărm. Nu am învățat să începem cu apă. Data viitoare vom îmbunătăți tehnica.

E timpul pentru odihnă și prânz. Fetele au fost sparte cu nămol medicinal, restul odihnindu-se.

Dar, brusc, zgomotul motorului a venit foarte aproape și suna o sirenă. Inspectorul GIMS a venit să verifice documentele. Mai presus de toate, au fost interesați de certificatul de inspecție și de inspecția tehnică a conducătorului de navă. Nu mi-am "înclina dreptul" pentru faptul că nava nu era folosită atunci, ci era legată de țărm. Toate documentele mele erau în ordine perfectă. Pe aceasta, noi, împreună cu reprezentanții Patriei, ne-am despărțit, nu ne-au mai deranjat.

Între timp, Masha ne-a părăsit, nu va rămâne în noapte. Dar apoi un alt prieten al lui Mikhail a venit să ne viziteze pentru un timp scurt.

Seara a venit imperceptibil. Era timpul să răsplătesc datoriile vechi cu rudele Nataliei. La urma urmei, ei m-au ajutat să încarc și să colecționez o barcă. Am propus să fac o excursie tradițională la Kolomna.

Cuibul de croaziere domesticite

Și bineînțeles că am mers la gura râului Moscova

Până când am zburat regulat aeronava clubului de zbor local, cineva călăria cu un jet de schi, pescarii pescuiau. O viață nedorită pe râu bate cheia!

Deja aproape la apus de soare am făcut o altă excursie cu barca, de data aceasta din amonte de tabără.

După o astfel de zi furtunoasă, ideea de a părăsi cumva prin ea însăși evaporată, ne-am stabilit pentru noapte. Dimineața era clar la început. Nu ne-am grăbit să luăm micul dejun și am început să ne adunăm. Dar, brusc, vremea sa deteriorat. A început să plouă. E bine că am reușit să strângem corturile și barca mai devreme. Am strâns resturile de lucruri deja în ploaie.

Această ploaie a promis o altă problemă, în plus față de lucrurile ude. Drumul murdar se eroda rapid. Prietenii de pe autoturismele pur autostrazi s-au grăbit să plece înainte de apariția alunecărilor de teren. Din păcate, nu toată lumea a reușit. Fetele de pe "Mazda 3" încă lipite, trebuia să le scot din captivitate de lut.

Pe această odihnă activă sa terminat. "Sfârșitul banchetului" a fost o gustare în McDonald's în Lukhovitsy. Cu toate acestea, principala cauză a vizitei sale a fost toaleta. Mai exact, trebuia să spălăm puțin după o "offroad" recentă. În același timp și a avut o muscatura.

Dar am avut încă un drum neplăcut la Moscova. Uneori, ploaia se toarnă ca o găleată. Pe șosea au fost multe accidente, unul foarte serios. Pe podul de-a lungul râului Moskva, lângă Zhukovski, se afla un blocaj tradițional. Am făcut o ocolire prin satul Volodarsky. Dar nu a ajutat, au existat și o mulțime de mașini. Unii, în special concetățenii "inteligenți", au decis că nu era treaba lor să stea în coada de mașini obișnuită și să călătorească în jurul ploucii în paralel. Apoi am decis să iau o poziție civică. Am mers la marginea drumului, dar nu am mers mai departe, dar am condus strict la nivelul din fața mașinii. Când oprirea sa oprit, am oprit și eu. Cât duel "obchechniki", cum dudeli ... Cu toate acestea, alți participanți la lege ai mișcării mi-au dezamăgit intențiile și ne-am împiedicat să mă lași să mă întorc la rând când era necesar. În acest mod, am condus spre autostrada Kashirskoye și în curând am fost deja acasă.