Cronicile de film ale actorilor și rolurilor Narniei Prințului Caspian, complotul, recenzii

"Prințul Caspian" - cea de-a doua filmografie din ciclul "Cronicile din Narnia" Andrew Adamson. Filmul se bazează pe aceeași carte de nume de către Clive Lewis. Principalele personaje sunt familia lui Pevensi, prințul și puternicul Lev Aslan. Filmul a primit recenzii pozitive de la critici și o armată de fani de mai multe milioane.

Ideea ideii

Talentatul scriitor

Clive Staples Lewis este scriitor irlandez și englez. A câștigat faima datorită apologeticii creștine și literaturii medievale. Prima sa lucrare a fost o colecție de poezii "Spiritul oprit", lansat în 1919. În 1923 a absolvit Universitatea cu licență. Scriitorul rămâne să lucreze în aceeași instituție de învățământ ca și profesor de filologie. Doi ani mai târziu sa mutat la Colegiul Magdalena. În 1926, Lewis a publicat o altă colecție de poezii numită "Dymer". Scriitorul a fost membru al Academiei Britanice. Gloria principală i-a fost adusă de seria de cărți "Cronicile din Narnia".

Ciclul cărților Cronicile din Narnia

poveste

De la prima parte, au trecut mai mult de 1300 de ani. În regatul povestirii din Narnia, a venit un timp tulburat. Puterea statului a fost surprinsă de Telmarine nemiloase. Au distrus majoritatea locuitorilor adevărați din Narnia. Și ceilalți - au fost condamnați să trăiască într-o groapă impasibilă de păduri și munți inaccesibili. Printul Caspian este singurul moștenitor al tronului. El urmărește acțiunile brutale ale unchiului său Miraz, interpretate de Sergio Castellitto. Una dintre nopțile de la usurupul lui Miraz, fiul mult așteptat, se naște. După aceea, prințul Caspian a fost decis să omoare. Avertismentul său iminent este avertizat de profesorul său, dr. Cornelius. Caspianul scapă în pădure, întâlnește gnomi roșii și negri. Caspianul blasts în Magic Horn, chemând regii și regine pentru a ajuta de la o altă lume. Eroii primei cărți a lui Lucy, Peter, Edmund și Susan intră în fosta lor regată. Înainte de ei, sarcina este de a salva regatul de poveste.

O bătălie crudă

Înaltul Rege Peter decide să câștige o victorie rapidă asupra Telmarinelor. El este avertizat și descurajat, dar colectează armata și atacă castelul. El este asistat de griffins, care pe aripile lor sunt în mișcare soldați în castel în teritoriul inamic. Șoarecii și gnomii rămân pentru sabotaj. Centaurii puternici, puternici și minotaurii acționează ca principala putere. Edmund, jucat de Skandar Keynes, trebuie să strălucească o lanternă pe unul dintre turnurile castelului, marcând etapele armatei inamicului. Dar Peter nu reușește operațiunea.

Caspian eliberează profesorul și află că unchiul său la ucis pe tatăl său. Într-o formă de răzbunare, izbucnește în camerele unchiului său rău. În acest moment, operația a încetat să mai fie bruscă. Miraz strânge o armată. Și Edmund, în ciuda tuturor avertismentelor, admite pe Narnieni la luptă. Telmarinele închid podul și poarta, după care Narnienii sunt prinși. Datorită faptei eroice a minotaurului, care ține poarta deschisă, protagoniștii reușesc să se retragă.

Duel comandanților militari

După o bătălie nereușită, apare dezacord. Caspian cedează la convingerea gnomului negru Nikabrika, jucat de Warwick Davis, pentru a învia răul vrăjitoarea albă. Dar Peter și Edmund opresc ceremonia. Eroii se refugiază în movila Aslanovski. Telmarinele vor înfrânge Narnienii. Armata, înarmată cu arme și armuri, se apropie de tabără. Pentru a întârzia timpul luptei, unchiul Caspian propune să organizeze un duel de comandanți militari.

Miraz este de acord să lupte până la moarte cu Peter. Armata regelui victorios va trebui să conducă statul din Narnia. Peter câștigă, refuzând să omoare pe Miraz, dând acest drept Caspian. Dar prințul este fragil. Își lasă unchiul în viață. Dar după bătălie, domnul stăpânește Miraz, proclamând că Narnienii au făcut-o. Prin acțiunea sa, el inițiază o luptă acerbă. La Brody Berunsky începe a doua bătălie severă.

Rezultatul bătăliei

În acest moment, Lucy, interpretată de Georgie Henley, caută Leul Mare în pădure. Aslan revigorează copacii. Rădăcinile puternice omoară Telmarinele, distrugând armele și catapultele. Noul lider al Telmarinei conduce armata la apă. Dar acolo Leul puternic întâlnește pe Lucy. Cu o mîngîiere, el invită zeitatea mării să lupte împotriva inamicului. Spală Telmarinele de pe pod și termină bătălia. Narnienii câștigă.

Eroii sunt sincer bucuroși de Leo - Regele Regilor. Caspian moștenește tronul și devine conducătorul legitim. El dă dreptul de a locui în țară la Narnieni, proclamând pacea și prietenia. Leul puternic sugerează că telmarinele care nu vor să trăiască cu Narnienii merg într-o altă lume. El trimite inamici pe insula prin portalul creat. Lucy îi ia la revedere gnomei roșii, cu care a reușit să-și facă prieteni cu Lev Aslan. Susan, interpretată de Anna Popplwell, prima sărută Caspian. Domnul pădurii întoarce familia lui Pevensi înapoi în lumea lor. Sunt pe platforma metroului din Londra.

Protagonistul Lev Aslan

Aslan este un leu de neegalat și puternic. Are o coamă de aur și o lână. El este eroul central al tuturor cărților și filmelor din ciclul "Cronicile din Narnia". Ochii lui de chihlimbar fascinează și îi atrage pe toți ca un magnet. El vine la eroi în timpul calamităților lor. Domnitorul pădurii este fiul maiestuos al împăratului-for-the-sea, creatorul lumii Narniei. În prima parte, Leul moare eroic, sacrificându-se. După aceea, el înviază, devenind chiar mai puternic și mai puternic. El îi ajută pe prietenii să-i elibereze pe Narnia de vrăjile răutății vrăjitoarei. În a doua parte, Leul eliberează statul de la Telmarine. Ajută pe Caspian H, jucat de Ben Barnes, să devină rege al țării de basm. În a treia parte, Leul se întâlnește pe calea "Cuceritorului Zorilor". În fotoliul de argint, regele regilor îl instruiește pe Jill Pole să îl întrebe pe singurul moștenitor al tronului, prințul Rylian.

Diferențele dintre film și carte

1. În carte, familia Pevensi intră în Narnia prin portalul unei gări suburbane. În film - de la metroul metroului din Londra.

2. Linia parcelei cu un fan umil Susan este inventat de scenaristi.

3. Lupta huliganilor cu Peter, interpretată de William Mousley, este ideea directorului de film Andrew Adamson.

4. Filmul a sculptat copilăria lui Caspian, influența unei bona și a unui profesor care ia spus despre vechea Narnia.

5. În carte, scena unei încercări de asasinat asupra vieții caspicei lipsește. Profesorul Dr. Cornelius suspectează că Miraz va decide să-l omoare pe prinț.

6. În carte, personajul principal Caspian este de 13 ani. În film, el are 17 ani.

7. Linia de complot a relațiilor romantice cu Susan este ideea scriitorilor.

8. Atacul eșuat al Narnienilor de pe castelul Telmarines este un episod complex din punct de vedere tehnic și dramatic al filmului. În carte această furtună a castelului lipsește.

9. În film, dr. Cornelius este întemnițat, de unde este eliberat de Caspian. În carte, profesorul părăsește singur castelul pentru a avertiza Narnienii că refugiul lor a fost descoperit.

10. Scena pentru a apela Witch White White este întinsă și completată de scriitori.

11. Lumea "fără temei" a Telmarinilor din film este prezentată mai viu și mai colorat decât în ​​carte.

Cele mai frumoase 21 de locuri de cult din întreaga lume Credința în Dumnezeu și respectul față de religia sa au determinat omenirea să creeze locuri de cult extraordinare de cult în diferite țări ale lumii. În articolul op.

10 insulte din Shakespeare care funcționează mai bine decât cele moderne. Faceți cunoștință cu blestemurile originale ale lui Shakespeare - vă veți bucura de folosirea unora dintre ele.

În vârstă de 21 de ani, abandonată de proprietarul unei pisici, a avut o șansă la o vârstă decentă. La declinul vieții pisicii, tigrul de 21 de ani a fost abandonat de către proprietar într-o clinică veterinară locală. Trist și confuz, nu putea înțelege de ce.