Blestemul soluției faraonilor alfabetului pentru eroul jocului, trecerea jocurilor, posibilitatea de a descărca gratis

Hotel Mokteos

Mergem în hotel și vorbim cu recepționatul. După primirea cheii, mergeți la etajul al doilea.
Mergeți la stânga la numărul 17.
Intrăm în cameră, trecem la pat, nu punem o valiză ușoară pe pat, luăm o lanternă și luăm de la ea. Trecem la masă și luăm o broșură (ghid) despre hotel și muzeu. Mergem la ușă și pe noptieră luăm cheia spre muzeu și o notă. Ne ducem la lobby-ul hotelului.

Citiți ziarele din hol și de la bar. În hol, du-te la tejghea și uita-te la cartea de oaspeți. Observăm că în numărul 18 Moira sa oprit. Plecăm la stradă și mergem la muzeu.
Sosind la loc, trecem la ușa din spate și o smulgem cu o cheie.

În Muzeul de Antichitate

Hotel Mokteos

Odată la hotel, urmărim conversația dintre cei doi germani.
Trecem la intrarea în hotel și privim sub mașină. După ce ați citit nota, mergeți la hotel și mergeți la tejghea. În dreapta ei pe perete este un scut cu chei, ia cheia de 18 numere. Ne ridicăm la etajul al doilea și mergem spre dreapta, în camera lui Moira.
Intrând în camera lui Moira, la intrarea din dreapta, ne uităm în sertarul nopții și luăm o notă. Trecem la dulap și găsim în el un jurnal de Moira, este închis. Trecem la ușă și batem brusc pe ușă, oh, acest Edmond sa îndrăgostit de Moira.
După ce am scăpat de englez, mergem la bar. Vom vorbi cu germanul. Faceți o plimbare undeva și reveniți în camera dvs. A fost căutat, ciudat. Luați scaunul și puneți-l sub grila de ventilație. Ne ridicăm și ascultăm conversația germanilor. Plecăm la muzeu.

În Muzeul de Antichitate

Ne ridicăm în camera de la etajul al doilea. Din cutiile din pereți luăm figurine. Ne uităm la masă și o strângem din ea # 058; o pene, un vas cu apă, un vas gol și o furtună. În statuetă sub formă de cântare turnăm apă, apoi punem o pene, zdrobim penei cu o crustă lipicioasă și o transformăm într-un vas gol. Intrăm în cameră cu sicriul.
Instalăm figurine în piept, se deschide un sertar secret. Colectăm balanțele și le echilibrăm cu compoziția stiloului. Într-o altă cutie secretă care a fost deschisă, luăm cheia și papirusul cu o enigmă.
Plecăm în hol și de la intrarea din spate mergem la stânga și intrăm în camera care duce la subsol. Mergem în subsol și privim rafturile cu unelte. Luăm tăietorii de sârmă. Alături de rafturi, pe podea este un piept. Gustăm o încuietoare și luăm o colivie. Deschidem ușile depozitului de exponate cu o cheie din sicriu.
Ne uităm la sarcofag, gustăm frânghia și deschidem capacul. Cadavrul! Mergeți la cutie, de unde ați citit, de unde încărcarea. Deschidem caseta cu o rangă și luăm o notă. Ne întoarcem la hotel.
La intrarea în hotel, porterul ne întâlnește și ne informează că mergem într-un tur al Nilului la nord de Valea Faraonului.

Pasul 2 # 058; Cu feribotul

Mergem la bar. Vorbim cu barmanul. Plecăm de la bar și mergem în cabine.
Ne apropiem de cămară, o deschidem cu o cheie principală și luăm un phonendoscope. Mergem la cabina mea "15". Trecem la chiuvetă și privim țeava. Părăsim cabina și mergem la trapă. La cabina "20", în cutie luăm mânerul și deschidem trapa în cârlig. La cabinele "19" luăm o scară și ne stabilim în hatchway. Ne coborâm în tavă.
Luăm o lanternă. Luăm un ciocan pe unul dintre butoaie. Mergem în următorul compartiment. În celălalt compartiment găsim un piept cu o imagine de vultur. Trecem mai departe si privim prin baruri. O figurină din muzeu. Puteți să bateți castelul de două ori nu mai mult. Plecăm din tavă și urcăm pe punte.
Ce e cu Edmond.
Urcăm pe scara dreaptă, de-a lungul feribotului, și privim pe fereastră. Mergem la bar.
Barmanul este oprit, se apropie liniștit de barman și se uită la raft lângă cap. Luăm două chei. Plecăm de la bar și mergem la cabina "2".
O deschidem cu tasta "Pass". Trecem la masă, deschideți unitatea de telegraf și luați o scrisoare criptată. Ne uităm în dulap și scoatem cheia cu imaginea vulturului din mantie. Să privim în oglindă, în care vedem amprenta. Vom arăta mai aproape, trageți șina și un sigiliu apare din spatele imaginii. Folosim fonendoscopul în siguranță și începem să rezolvăm cifrul.
Cifrul este necomplicat, doar răsuciți butonul spre dreapta, apoi spre stânga până când se face clic.
Pentru cei care sunt prea leneși pentru a face acest cod # 058; 20, 10, 50, 20, 40, 30, 70, 40, 60, 50, 90, 60, 80, 70, 10, 80, 0, 90, 30,0.
Din seif ne luăm # 058; un piept de fier, o pistol și o scrisoare. Mergem la cabina "20".
O deschidem cu tasta "Pass". De la noptiera de la pat, luăm o carte cu imaginea unei chei vechi. Trecem în dulap, deschidem-o și luăm din casetă o statuetă. Plecăm din cabină și intrăm în cabina "18".
Edmond e pe pat. Ne apropiem de valiză și o deschidem. Observând stema ciudată, ne apropiem de englez și ne uităm la mână. El are pe deget un inel cu aceeași stemă ca și în valiză. Pentru a scoate inelul de pe deget, aveți nevoie de săpun, se află pe chiuvetă. După primirea inelului, aplicați-l pe marcajul din valiză. Din compartimentul secret luăm ochelari pentru scufundări și un ferăstrău. Uită-te la pașaport și ia o notă. Părăsim cabina și mergem la punte.

Ajungem la cârlig de pe scara stângă. Deschideți cheia cu un scut (cutie de fier) ​​și rotiți mânerul. Deschideți trapa și coborâți în cârlig.
Ne apropiem de piept cu un vultur și îl deschidem cu o cheie. Dynamite! Treci pe la grătar și taie castelul. Trecem la cutie, deschidem sarcofagul. Nu e nicio mumie! E ciudat. Mergem la bar.
Pe masă luăm o foaie de parcurs. Mergem la cabina "20".
Pe raftul de deasupra patului, luați notă. Salvăm jocul. Plecăm din cabină și. Suntem atacați de o mumie. O alungăm cu o statuetă.

Pasul 3 # 058; Valea faraonilor

Trezind, ne apropiem de ușă. Ridicăm scrisoarea alunecată sub ușă. Mergem în mînă.
Trecem la sarcofag. Nu este! Întoarceți-vă spre dreapta și luați coarda. Ne apropiem de piept cu dinamita, de asemenea, nu. E ciudat. De sub scări avem un bar metalic. Urcăm pe punte și coborâm din feribot spre insulă. Înainte de a merge în jos, auzim o explozie în defileu.
Mergând pe insulă găsim o piatră cu o imagine a scarabilor. Ne așezăm pe barcă și ne plimbăm pe insulă.
Mergând pe insulă, găsim aceeași piatră ca și pe insulă și scara neterminată. Trecem la casă și intrăm în el. Intrăm în adâncuri, am auzit că suntem închiși. În spatele butoaielor luăm o tijă de metal. Pe unul din rafturi găsim mize de cățărare. În găleată găsim o spărtură de oglindă. Ne apropiem de ușă și privim în slotul din dreapta ușii. Introducem o oglindă în gaură. Ne uităm la poalele ușii și alunecăm sub ușa unei foi de mână și o strângem mai adânc. Ne uităm la încuietoare și punem tija în gaura de chei. Tragem o foaie de drum de sub ușă și luăm cheia. Deschidem ușa cu cheia. Sapa pe rafturi si gasim cartea de inregistrare a sapaturilor. Trecem la ușă, iar la stânga pe raft, ne uităm la ziar.
Mergem pe scara neterminată. În dreapta, am pus o frânghie și am privit muntele. Aducem mizele pe munte și legăm frânghia. Urcăm pe scări. Ne apropiem de telescop și privim în ea.
Pe feribot se întâmplă ceva, oh nu, am observat. Mergem la feribot.
După cinci ecrane, salvează jocul. Pas înainte și vezi mumia care se apropie. Ne întoarcem la dreapta la 135` și ne ascundem în spatele muntelui. Intrăm în casă.
Trecem la a doua ușă și comunicăm cu germanul. Plecăm din casă, dar la ușa din colț se selectează cheia pe care germanul a scăzut-o. Ne întoarcem la feribot și mergem la cabina "20".
Pe pat este managerul muzeului. Să ne uităm mai îndeaproape. Din mâna luăm amuleta sub forma unui scarab, iar din gât scoatem cheia. Ne uităm la planta de pe noptieră și luăm cheia. Ne apropiem de valiză și îl deschidem cu cheile managerului muzeului. Din valiză luăm statueta zeitei. Ne uităm la pat și luăm pistolul căzută din spatele mumiei. Trecem la chiuvetă. Și statueta sub formă de greutăți este de asemenea aici. Am coborî amuleta în lichid în statuetă și du-te pentru a obține scarabe.
Mergem pe insulă la piatră și ne atașăm la imaginea amuletului scarab. Luăm scarabul albastru și nu uitați să luați amuleta. Plecam spre insula si, fara sa coboram din barca, ne uitam la butoaie, gasim scripetele. Luând scripetele, du-te la a doua piatră cu scarabe. În același mod în care avem scarabul albastru, devenim roșii. Dacă ați răsturnat cartea cu imaginea cheii vechi, înțelegeți că pentru a efectua ritualul aveți nevoie de un scarab verde. Mergem în căutarea unui scarab verde.
Mergem la telescop și mergem la cablu. Urcăm în inventar și combinăm o bară de metal cu o roată, dispozitivul rezultat este folosit pe cablu.
Mergând în jos, mergem înainte și coborâm în defileu.
Da, Alan a devenit aglomerat, probabil din cauza setei, a renunțat la amulet. Ridicăm amuleta de la pământ și mergem la corturi.
Intrăm în cort și deschidem caseta spre stânga. Luați balonul pentru al calma pe Alan. De asemenea, luăm o brichetă și kerosen. Trecem în cort. Pe masă luăm o hartă a zonei, iar din punga de pe podea o notă. Plecăm din cort.
Ne uităm la hartă și aflăm că a treia piatră a scarabului se află în spatele cărucioarelor din fața ta. Mergeți în jurul muntelui mic din dreapta și găsiți a treia piatră. În mod tradițional, obținem un scarab verde. Acum mergem în groapă.
Ne apropiem de peșteră și găsim o scară în stânga căruciorului. Ieșim din groapă și mergem pe drumul plin de pietre. Susținem scara pe roci și ne întoarcem în peșteră.
Ne uităm la castel și tragem cârligul.
Intrăm în mina și mergem în jos pe scări. În dreapta luăm un felinar, turnăm kerosen în el și îl aprindem. Coborâm mai departe, în camera cu imaginea a paisprezece zei pe perete. Găsim o imagine a unei zeițe ca o statuie, o viață care ne-a adormit. Pe imaginea scarabului aflat sub zeiță, întărim amuleta scarabului, apoi scarabeile albastre, roșii și verzi. Pasajul se deschise.

ATENȚIE. Asigurați-vă că aveți toate elementele listate în inventarul dvs. # 058; un amulet, un pistol, o cutie deschisă cu un scarab negru și o statuetă a unei zeițe cu soarele.

Mergem la mormânt.

Pasul 4 # 058; mormânt

Trecem la ușă cu cheia antică. Luați cheia și mergeți la prima dreaptă a intrării ușii. Introducem cheia și du-te la statuie. Luăm cheia de pe statuie și du-te la ușa opusă. Doar introduceți cheia și luați cealaltă. Acum du-te la cel de-al doilea la dreapta de la intrarea ușii și doar introduceți și apoi luați cheia. Faceți același lucru cu ușa opusă. După ce am primit a cincea cheie antică, l-am pus în ușa centrală și trecem la sarcofag. Ne uităm la capacul sarcofagului și apăsăm pe plăci în această ordine, așa cum se arată în imaginea din carte. Înainte de a merge în jos în pasajul deschis, colectați toate cheile și ușile antice, altfel nu veți putea finaliza jocul. Mergem în pasaj.

Salvăm jocul.
Trecem de-a lungul coridorului și vedem o ceață groasă. Intrăm în ceață și purtăm ochelari. Urcăm în inventar și ne uităm la papirusul care descrie oamenii. Interpretarea este după cum urmează. Trebuie să mergeți de șase ori la 120 de minute, apoi de trei ori la 130 de grade, apoi de cinci ori la 220 de grade și apoi de două ori la 270 de grade. Când gradul este schimbat, culoarea ceață se va schimba.

Trecem în hol și vedem cum zboară tânărul german din groapă. Stăm pe margine și introducem cea de-a doua cheie în gaura platformei. Dupa coborare, utilizam al treilea key in acelasi mod. Du-te în jos, salvează jocul. Tragem o statuie, pe care mumia o roagă. Utilizăm a cincea cheie de pe platformă și mergem în jos. Folosim mumia unui scarab negru, apoi zeita soarelui. Mumia sa transformat în cenușă. Ne apropiem de Moira și punem un amulet.