Parcul Guell din Barcelona

Ei bine, au rămas doar 2 zile în Spania și este timpul să mergem acasă! Cât de repede a zburat timpul! Am decis să merg singur la Barcelona. După ce mi-am revăzut înregistrările despre ceea ce vedeți la Barcelona și cum să ajungeți acolo, am examinat din nou harta și am trecut de primul autobuz spre Barcelona. Mi se părea mai confortabil. În plus, stația de autobuz a fost la o plimbare de 5 minute de hotel. Cu autobuzul, apropo și puțin mai ieftin. Biletul costă 6,50 euro. Și pe biletul de tren costă 8 euro împreună cu un autobuz pe care trebuie să ajungi la tren. Dar avantajul trenurilor electrice este că merg de la ora 6:00 la fiecare jumătate de oră, iar autobuzele de la 9 și până la 19 au trecut de la Barcelona.

Mai presus de toate am plănuit să mă duc la Muzeul Picasso, unde a reprezentat 3000 de opere ale lui de diferite perioade. De asemenea, am vrut să merg la Parcul Güell, bine, și încă undeva, dacă aș avea timp. Lista locurilor pe care aș vrea să le vizitez nu era atât de mică. Știam că totul nu era realist. Apropo, marea majoritate a rușilor care merg la Barcelona de la Blanes, merg la cumpărături. Și sunt foarte mulțumiți de asta.

Am decis ca mai intai sa merg la Parcul Güell. și apoi timpul alocat va fi alocat între vizitele rămase. Park Guell, ca toate celelalte lucrări ale lui Antonio Gaudi, este Patrimoniul Mondial al UNESCO și se află sub protecția UNESCO. În mod natural, parcul atrage vizitatorii orașului Barcelona, ​​este un loc foarte interesant și de neuitat. Există multe locuri în Barcelona.

Nicăieri în Internet nu am văzut informațiile pe care le-am întâlnit în practică. Știind cum să ajung la Park Guell, am găsit rapid autobuzul 24, care ma dus de la Plaça Catalunya la Park Guell. Am ajuns la parc până la ora 12. Subliniez, am părăsit Blanes cu primul autobuz. Lângă parc nu a fost o rundă foarte mare pentru bilete la parc. I-am apărat, și sa dovedit că zona principală este accesibilă gratuit, iar unele (atât de la acel moment am știut) și în cazul în care cea mai interesanta parte este accesibil doar în 2 ore și 8 euro. Ei bine, am decis că atât de mult timp a umflat pe drum, pe coadă, voi merge cu adevărat. A fost o mare greșeală. Parcul Guell, desigur, minunat, dar, în opinia mea, că nu merită să ugrohat la el toată ziua, dacă la Barcelona dat doar 2 zile. Dacă locuiți în Barcelona timp de mai multe zile, atunci, bineînțeles, merită să mergeți în parcul Güell. Dar sa întâmplat așa că m-am întors la Plaza de Catalunya din parc la ora cincea și, evident, nu mai aveam timp. Rețineți că pentru a ajunge într-un loc popular trebuie să apărați coada de așteptare.

M-am dus la magazinul laudat - El Corte Ingles. La etajul 9 există un restaurant cu vederi elegante la Barcelona și Plaça Catalunya. Acesta este un restaurant în inima Barcelonei și prețurile sunt potrivite. Dar nu transcendentală. În magazinul El Corte Ingles, există numeroase reduceri pentru diferite produse. Există elemente surprinzător de ieftine de înaltă calitate. Există, de asemenea, uimitor de costisitoare. O chestiune de gust, nevoi și pungă. În magazinul El Corte Ingles puteți găsi orice doriți.

Vedere la Plaza Catalunya din magazinul de restaurante El Corte Ingles

Plaza Catalunya din Barcelona

Aproape de Plaça Catalunya din Barcelona.

Parcul Guell din Barcelona

Barcelona. Aproape de Plaça Catalunya.

Acum, o mică istorie a parcului Güell.

Oamenii bogați nu au vrut să trăiască chiar la periferia Barcelonei și pe munte. Proiectul sa dovedit a fi pierderi, acest site cu clădiri cumpărate ulterior municipalitatea și muntele a devenit cunoscut sub numele de Parc Guell, iar acum sa bucurat de locuitorii orașului și vizitatorii din Barcelona.

Parcul Guell din Barcelona

Park Guell alei de mers pe jos. Se numesc cuiburi de pasari.

Scara principală a parcului Guell

Parcul Güell. Celebrul Salamander Gaudi.

Parcul Guell din Barcelona

Parcul Güell. Sala "O suta de coloane". Are o acustică foarte bună. Acest lucru este folosit de muzicieni.

Parcul Güell Sala de o sută de clone. Se consideră plafon foarte interesant.

Park Güell, desigur, este un loc foarte interesant și demn de vizitat. Pe drum, am admirat Barcelona, ​​arhitectura sa magnifică. Doar că captează spiritul, cât de bun este. Acolo, fiecare clădire este o capodoperă! Printre altele, am trecut prin faimoasele case ale lui Gaudi - Mila și Batlló. Aș vrea să intru înăuntru, dar acum ceva timp. Nu faptul că merg la aceste case din autobuz, aș fi ajuns înăuntru. Dorind să intre înăuntru, au existat multe lucruri în jurul casei. Autobuzele care conduc în jurul Barcelonei sunt confortabile, cu aer condiționat. Oamenii din ele se blochează. Să recunoaștem că nimeni nu este acceptat. Dar am fost pus - a fost o poveste întreagă. În autobuz pe primele două locuri era o familie cu un copil, de la Roma. I-am întâlnit și am vorbit tot drumul. Femeia (mama și soția) lucrează ca ghid în Vatican. Și în Barcelona toată familia a venit în vacanță. Era îngrijorată de faptul că o să ne oprim. M-am dus la șofer și am vorbit cu el. Șoferul a spus: "Nu vă faceți griji atât de departe. Vreau. În plus, aproape toți vor ieși acolo. "Am dat asta unei femei. Apoi ma așezat în locul ei, mă simțeam inconfortabil și continuă să spună: "Nu vă faceți griji". Și soțul meu stătea cu fiica lui. În latitudinile noastre mama ar prefera să stea cu fiica ei, iar soțul mi-ar da un loc și fiica mea ar putea fi luată în brațe. Mentalitatea este complet diferită

Prețul unei călătorii cu autobuzul este puțin mai mult decât un euro. Dacă cumpărați un bilet în avans, va fi mai ieftin. Există multe carduri de reducere diferite pentru călătorii.

Parcul Guell din Barcelona

Parcul Güell. În această fotografie puteți vedea faimoasa bancă și punctul de vedere al Barcelonei. În depărtare, poate fi văzută și faimoasa catedrală a Sfintei Familii.

În Parcul Güell. Muzicieni, palmieri, vedere spre oraș ...

Mai mulți muzicieni în Parcul Güell.

Parcul Guell din Barcelona

Park Güell - "cuiburi de păsări". "Cuiburile de păsări" sunt numite alei de mers pe jos pentru un astfel de aspect exotic.

Park Guell. Casa portarului.

Parcul Güell. Casa lui Porter este opera lui Antonio Gaudi.

Parcul Guell din Barcelona

Casa-muzeu a lui Antonio Gaudi din Parcul Güell.

La Blanes ne-am întors în jurul orei nouă, seara. În autobuz tot felul de aer condiționat funcționează, Wi-Fi gratuit. Oamenii din autobuz nu erau prea mult. Călătoria este foarte confortabilă. Am întâlnit două fete din Sankt Petersburg. Cu două Lumini. Am distribuit informații și afișări. Ei se odihnesc
la Blanes pentru a doua oară. Prietenul lor a călătorit de la Blanes de 7 ori! Mi-a plăcut foarte mult și Blanes. Vreau să mă întorc acolo și să văd ce nu am avut de data asta.

O zi rămâne. Trebuie să vizitați grădina botanică din Pigna de Rosa. Am un card de reducere, pe care l-am primit în timp ce vizitează grădina de neuitat din Marimurtra!