O călătorie în jurul lacului Ladoga cu mașina - să încetinim

O excursie în jurul Lacului Ladoga este una dintre călătoriile cele mai ușor accesibile și minunate pe care le puteți organiza.

Lacul Ladoga este cel mai mare lac din Europa. Se varsa in 35 de rauri, deasemenea exista aproximativ 660 de insule.

Traseul călătoriei noastre este calculat pentru trei zile. Scopul călătoriei a fost să simțim natura și să ne bucurăm, ne-am oprit la lacuri diferite, am trecut prin păduri, pe traseul nostru se reflectă mai mult locurile naturale. Desigur, am vizitat câteva situri arhitecturale, dar totuși nu au fost scopul principal.

Pentru a naviga mai bine, folosiți hartă map.me, sfătuiesc! Aceasta este cea mai bună hartă offline, care nu este prima dată când suntem salvați, a marcat atracțiile principale, magazinele, locurile unde puteți sta peste noapte și evaluarea lor.

Lacul Lembolovo este un lac pe Istmul Karelian, înconjurat de păduri și dealuri pitorești. Plajele nisipoase, la lac sunt multe intrări bune. Potrivit pentru pescuit și recreere cu copii.

O călătorie în jurul lacului Ladoga cu mașina - să încetinim

Lacul Razdolinsky - este situat în apropierea satului Sosnovo. Există intrări convenabile la apă de pe autostrada Osozerskoe din vest. Apa este clară, transparentă. De asemenea, potrivit pentru pescuit și recreere cu copii.

Râul Vuoksa este cel mai mare râu al Istmului Karelian, cu rapidități rapide. Locul este perfect pentru rafting și rafting pe caiace. Tot ce vă trebuie poate fi închiriat pe site. Potrivit pentru pescuit, în fața ochilor noștri omul a prins cinci păstrăvi mari, puteți găsi locuri pentru corturi și pentru odihna cu copii.

Cetatea Korela - Muzeul cetății Korela este situat în orașul Priozersk, regiunea Leningrad, în apropiere de confluența râului Vuoksi din Lacul Ladoga. Mai multe informații despre costul vizitei, orele de lucru, pot fi găsite pe site-ul lor web.

O călătorie în jurul lacului Ladoga cu mașina - să încetinim

Farul - Îmi plac cu adevărat farurile, uita-te la ele, apropie-te, îmi dau putere. Pe hartă, am văzut că, pe drumul pe care l-am întâlnit unul, sa dovedit că se afla pe teritoriul hotelului Park Captain Morgan, unde numai turiștii au voie să meargă. Am întrebat foarte mult și am fost îngăduiți să intrăm pentru o scurtă perioadă de timp.

Am petrecut noaptea pe țărmul lacului Ladoga într-un cort, pe harta. Am găsit calea de a ajunge acolo cu mașina. Și la sfârșitul zilei a existat un astfel de apus de soare.

În sfârșit, am ajuns în Karelia, așteptându-ne și locuri mai naturale naturale: lacuri, râuri, cascade și păduri nesfârșite. Am fost în Karelia în această iarnă, așa că pentru comparație voi împărți amândouă și fotografiile de iarnă.

Șanțurile Hiytol - dacă opriți de la drumul principal spre dreapta spre Tiurula, puteți ajunge la stânca abruptă de 20 de metri pe care practică alpinistii.

O călătorie în jurul lacului Ladoga cu mașina - să încetinim

Sortavala este un oraș din Karelia.

Ce să vedeți aici:

Pentru a vă apropia de cascadă mai aproape, veți trece de-a lungul frumoasei scări din lemn, alături de care apar figuri de eroi diferiți, toată lumea îi place să fie fotografiată cu ei, de asemenea nu am putut rezista.

O călătorie în jurul lacului Ladoga cu mașina - să încetinim

Marble Canyon - un monument istoric, umplute cu cariera de marmură de apă subterană. Aici a fost obținută marmură pentru palatele din Petersburg. Pe site-ul oficial al parcului de munte puteți găsi întotdeauna cele mai recente informații, despre prețuri și despre cum să ajungeți acolo. Seara, parcul include o lumină de fundal foarte frumoasă, dacă există o oportunitate de a rămâne, merită.

După plimbare, vremea a început să se deterioreze și am început să căutăm unde să ne oprim. Călătoria în sezon este rău pentru că nu există locuri disponibile în pensiuni, data viitoare vom avea grijă de asta în avans. În viitor, mai multe opțiuni au fost deja examinate: Casa de oaspeți Rantatalo și Guest House Kodikas.

HPP Lyaskelya - Republica Karelia este bogată în resurse hidroenergetice, care sunt utilizate de diverse stații hidroelectrice, am reușit să vizităm câteva dintre ele. Mai întâi am văzut un mic HPP Lyaskel, care se află pe râul Jānisjoki. A fost lansată în 1899, distrusă în timpul Marelui Război Patriotic, apoi restaurată din nou. După reconstrucție, stația a devenit complet automatizată, activitatea sa se desfășoară fără personal permanent.

O călătorie în jurul lacului Ladoga cu mașina - să încetinim

Cascada "Podurile albe" - cea mai mare cascadă din sudul insulei Karelia, înălțimea sa este de 19 metri. Nu departe este o alta, care este adesea numit Poduri albe 2. O caracteristică a alb Podul 2 este faptul că, în vreme caldă de vară, această cascadă este în măsură să aproape complet uscat, dar în sezonul de primăvară sau pe vreme ploioasă, cascada nu este mai puțin pitoresc decât prezbiter lui tovarășe.

Drumul spre acesta este de calitate medie, desigur, în funcție de sezon. Am fost în sezonul ploios, drumul era neclar și plin de bălți mari și adânci. Multe mașini au ieșit pe jumătate și apoi au mers, mașini mari au trecut fără probleme.

Lacul Nookoari - un lac pitoresc, aici ne-am decis să nu mai mâncăm și să ne relaxăm. Locul este, de asemenea, excelent pentru pescuit, pentru corturi și recreere cu copii.

O călătorie în jurul lacului Ladoga cu mașina - să încetinim

Cascada "Koirinoya de Sus" - se află chiar în satul Koirinoya, pe locul barajului distrus. Înălțimea sa este de aproximativ 5 metri. Puteți să o abordați foarte atent.

Cascada "Nizhny Koyrinoia" - este situată în afara satului. Înălțimea sa este de aproximativ 4 metri.

Ultimul loc în care am reușit să sunăm înainte de întuneric era câmpul Lodeinoe, ne-am plimbat de-a lungul pieței principale, stătându-ne pe malurile râului Svir și drumul acasă ne aștepta.

Nu am avut timp să vedem: Shlisselburg și fortăreața de alune, noul și vechiul Ladoga, orașul Olonets.