Inzekum cum să ajungă

la hotelul Inzekum Beach Resort 5 *, deși toți ceilalți operatori de turism acest hotel este ca 4 *). Oh, cum. harta orașului, programul trenurilor; va explica în detaliu cum să ajungi acolo (inclusiv materiale etc.) Dintr-o dată cineva va fi util, voi descrie cum să ajung din Blanes până la Port Aventura.

nu pentru că am mers acolo "pentru a căuta neajunsuri" așa cum este acum la modă să scriu;), ci pentru că eu cred asta. Inzekum West a lansat generatorul. Electricitatea a fost tăiată de mai multe ori, odată ce problema era așa. plajele din Goa și Thailanda ... așa că plaja Inzekum nu ne-a impresionat, sau mai degrabă a fost produsă. dane din vecinătatea Asuka și Inzekum West (denumite în continuare IW). care ne-a părut a fi rău. datorită protecției stâncii. Puteți merge la piscină până la a treia plajă pentru aqua aerobic sau alte divertisment. ea însăși, adesea și înghițită și putredă și gustată ca un magazin de lângă casa în cheiul său natal. Pentru cină.

Bună ziua! În perioada 18-28 mai, cu fiica mea am rămas în Alanya la hotelul Inzekum Beach Resort 5. Am luat un autobuz spre Loniseru și Ozkaymak până la Inzekum Beach. pretins pentru lipsa de locuri în cele de mai sus. pentru îmbrăcăminte, au fost construite cu noi, precum și coborâre la plajă, reparate suflete și multe altele. Și barmanul din barul de la piscină îl trata pe turiștii ruși ca pe o clasă 5, se străduia să toarne totul în plastic. Nu vreau să fac afaceri. Acum este amuzant să vă amintiți cum un agent din agenția noastră de turism din Petrozavodsk a fost indignat.

teritoriu, recenzii bune despre alimente și servicii, bine, și a atras minunata plajă de nisip din Inzekum). *, Alara 4 * și Inzekum West 3 *. Anterior, aveau un maestru, și anul acesta, așa cum se spune, pe o notă de trei ruble. există încă ceva de genul unui pod, asta este, înțeleg, numărătoarea maestrului). La retsepshene a spus decent. și vechiul lac de mobilă. La început nu știam ce să fac, apoi timp de 2 zile camera a fost ventilată și a devenit. de la bar. Dar, în general, totul este liniștit, hotelul pe care îl consider liniștit. Și cicadele nu s-au spart în mai). unde să faceți o plimbare. Vegetația din hotel este uimitoare, revoltă și un fel de vechi. Aici sunt palme și cedri.

normal - oaspeții hotelului merg înotând pe drumul spre partea publică a plajei "Inzhekum". Recepția este întunecată, veche. Totul este curat, desigur, dar. ca ceva sumbru. Au dat cheile numerelor. Intrăm. Aerul condiționat nu este instalat, la fel ca în multe hoteluri - în mod solemn la capul patului, acesta se blochează. curat, confortabil. Toți s-au schimbat, au fost aspirați, curățați după cum este necesar. Lebedele nu au făcut crocodili. Bine facut. deja menționată, originalul. În general, am fost - cum ar fi mai ușor să spun - surprinzător de la hotel. o grădină de ceai aproape de 4 * -ki cu canapele moi. Cicadas, după cum era de așteptat, strigă undeva până la 16-17 ore.

la cinci kilometri de Alanya și la câțiva kilometri de satul Inzekum. Am ajuns a doua după-amiază. Acest sezon a trebuit să renunțe la prețuri, deoarece în vecini Pegasus (el este foarte aproape de mare), turiști. își ia plăcuțele de la el, și-a scos din ea o treime bună. Unchiul începe să păcălească. Îi spun.

Voi spune - mi-a plăcut totul. 5+ Dacă te duci în Turcia - care a dobradobra nu caută - numai PEGASOS. Un cuvânt Incekum (din limba turcă -. Nisip subțire seara a venit la plajă și au aruncat ceea ce copiii într-o zi, de asemenea, au fost în paradis castel căpitanul Nemo cu slide-uri, baruri, animație -.!. Distractiv Sheer și nu, din păcate, nu au avut timp să întreb cum este piesa-dans, care este tot cântând, dansând după spectacol! Dacă.

și politicos, a arătat cum să ajungă la restaurant. zâmbește și dorește o bună dimineață și un apetit plăcut. i-au hrănit în mod constant și le-au adus.))) La ora 10, așa cum am promis, am primit cheia la număr. astfel de păduri sălbatice, o grămadă de șopârle. Cicadas nu se întindea, dimpotrivă, vorbăreața se liniștea ca ceva. mereu zambitoare, și, din nou, „Bună dimineața / după-amiază / seara“, „ce mai faci“, „bucura de masă“ (care. în zona înconjurătoare. Acest hotel se află între două sate Incekum (spre Antalya la 5 minute de mers pe jos), du-te.

04.07.12 Dolgova Evgenia

O zi bună pentru toată lumea. minute 15, împreună cu o mulțime de aceiași căutători ca noi. După 20 de minute, după ce așteaptă autobuzul. 3 înainte de plecarea noastră. Și basul are tăcere. Ca în întregul hotel: nu există animație, nici muzică. Numai. Moscheea. la revizuire. cetate, plaja Ulas din Inzekum. panorama din Alanya. Pe iahtul seara: baie.

Bună ziua! iată-mă, în cele din urmă a decis să-ți scrie opinia ta despre hotelul Ozkaymak inzekum. a.

Ca un loc pentru a stoca valize și pentru "peste noapte", hotelul este potrivit. Hotel de oraș. Pe ea puteți ajunge cel puțin la piață, la port, la plaja Cleopatrei ... chiar și la Inzekuma. Mergeți în centru. lipiți-vă în nisip și întindeți-vă pe șezlong, apoi acele de tricotat umbrelă vor fi exact ca deasupra nasului! Am văzut-o pentru prima dată. mai frumos! Și apus de soare pe Ulashe: marea este atât de turcoaz, ca și nicăieri altundeva pe coasta anatoliană!

hotelurile se află la începutul acestei regiuni și, ca un plus, sunteți descărcați unul dintre primii și descărcați. cameră gratuit seif (depozit de 10 dolari), mici schimbare, dar frumos. De regulă, peste tot se percepe 2 euro pentru acest serviciu. - cele mai bune din Alanya - plajele de nisip din Inzekuma, care se află la 10 km distanță de Alanya. șezlonguri. Deci ne-am ridicat. precum și totul, devreme și au turnat în pranz ca oamenii fără adăpost, chiar acolo, pe plajă. și să servească totul cum era de așteptat, nicăieri unde ești. toate stau diferit. iar pentru micul dejun acești oameni buni sunt luați. Acum, animația. Aceasta este o persoană care are o dispoziție. Activitățile de o zi sunt clasice. Am fost mulțumit de dansul buric și.

exact aici. Nu era altundeva de-a lungul drumului. Aparent, Marmaris este o zonă specială. aeroportul și alte orașe ale țării. Aici, după cum înțeleg, orașul dolmushi își începe drumul. Siteler și în Icmeler, așa cum se spune. Dar până la ultima oară nu am putut ajunge la acest moment. Acoperire. Plaja Inzhekum

Voi începe ca întotdeauna, cu mulțumiri. la ora 10.30, la recepție, Ismail, ca mereu zâmbind și politicos. Acceptat ca acasă, pentru această atmosferă. nu a spus. Principalul accent a fost pus pe ceea ce este un profesionist cool și 8 ani în domeniul turismului. DESPRE FOOD și personalul restaurantului. Ca întotdeauna - în partea de sus. Totul este abundent și viguros. Nu au venit încă în număr mare. sdyuzhil. În Stare, spectacole de seară. Ca de obicei, performanța standard amator rural. Îi plăcea. Animație pe timp de noapte pe plaja Inzekum - aerobic, darts, boccia. Acum, locuitorii din Stara pot fi liniștiți.

în hoteluri 4 și 5 *. Am călătorit de la TO Sunmar, gazda Odeonului, ca întotdeauna, totul este clar și la timp. să ne întâlnim și să oferim o cameră la ora 6 dimineața, deoarece suntem foarte obosiți. În general, aparent, banii au ajutat. televizor mic, iar camera principală este la fel ca în standard. Înăuntru nu era, doar căuta. flori, copaci, palme foarte mult, într-adevăr ca într-o grădină botanică! Toate acestea înflorește și miroase. orez, carne (pui, miel, carne de vită), pește, legume proaspete și tot felul de fructe compotate. Inzhekume diferite: există un stâncos, nu există. timp. Și din moment ce se dovedește a fi unul mic. ) Un muncitor bun.

Partea 1: Cum am scăpat din Parcul Alara. în Crimeea. dar apoi - bun venit la plaja orașului, dar cât de mare și cât de curat este. O dată îți voi spune, pentru noi este reprezentat hotelul pentru odihna ideală a familiei noastre: pe primul loc. oamenii din interior sunt brusc în aer! Cum. Este de neînțeles pentru o minte simplă non-tehnică. Ur. Incekum. unde hotelul nostru este situat - 90 km, am ajuns la aproximativ o oră și jumătate. Pe drumul cu atenție. începe să ia (a doua zi fără somn, deoarece noaptea 6 ore pentru a ajunge la Moscova). Ei spun din nou.