Impresia unei călătorii la St. Petersburg (continuare)

Mi-a plăcut cu adevărat Peterhof, Schitul, când am călătorit prin canale. Vreau să merg să trăiesc în Sankt-Petersburg, mi-a plăcut mai mult decât Moscova și mi-a plăcut cafeaua. Totul a fost minunat.

Sankt Petersburg este un oraș minunat! Am fost foarte fericit când am vizitat Schitul. În opinia mea, cel mai magnific loc din Petersburg este Peterhof. Fantana Samson este o creație teribilă. Sunt foarte bucuros că am vizitat acest oraș.

Chiar mi-a plăcut călătoarea în tren, în Peterhof. Călătoria însăși a fost de neuitat. Excursii interesante, un hotel de mazăre. Vreau altceva, ne-am dus undeva, doar pentru un timp mai îndelungat.

Impresia unei călătorii la St. Petersburg (continuare)

Am avut cea mai viu impresie când eram pe un iaht. Era rece, dar foarte cool. Mi-a plăcut, de asemenea, Țarskoe Selo, am învățat multe lucruri noi. Dar cel mai mult mi-a plăcut hotelul, mi-a plăcut toată lumea să viziteze și să comunice. Mi-a plăcut cu adevărat.

Mi-a plăcut cu adevărat Peterhof. Fântâni foarte frumoase, sunt 150 dintre ele. Sunt foarte bucuros că m-am dus cu o clasă la St. Petersburg. Mi-a plăcut foarte mult când m-am plimbat cu clasă pe strada principală din Sankt Petersburg. Muzeu foarte mare și frumos al Schitului. Peter este un oraș foarte frumos. Sper că vom mai merge acolo cu clasa.

Mi-a plăcut cu adevărat Peterhof. În Peterhof fântâni foarte frumoase. Chiar și în St. Petersburg mi-a plăcut Palatul Catherine. Aceasta este o clădire foarte frumoasă și maiestuoasă. Mi-a plăcut călătoria cu barca. Clasa noastră sa uitat la arhitectura orașului. Mi-a plăcut foarte mult lui Peter.

Impresia unei călătorii la St. Petersburg (continuare)

Mi-a plăcut cu adevărat! Mai ales Schitul. După el, am avut o mulțime de emoții, în cazul în care le-am vazut diferite sculpturi antice de zei, animale, oameni, și chiar a văzut o mumie. În St. Petersburg am văzut fântâni uimitoare. Ridează barca și se aflau în Tsarskoe Selo. Trenul nu era, de asemenea, plictisitor! Am jucat jocuri și am vorbit. Înapoi în St. Petersburg, am văzut o veveriță drăguță. Ei au hrănit-o și chiar au mângâiat-o.

Cel mai mult, în St. Petersburg mi-a plăcut Hermitage și Peterhof. Schitul mnya impresionat de picturi ale unor artiști celebri și grădină suspendată între clădirile muzeului. La Peterhof mi-a placut Grand cascadă cu Samson, executați în fântână biscuitii, aș fi vrut să meargă la o clasă de undeva.

A fost impresia elevilor noștri de clasă despre călătoria. Și acum voi spune părerea mea.
Călătoria a fost cu adevărat minunată. Cât de mult efort a fost folosit pentru organizarea sa de către Svetlana Illarionovna Nedosekina. Mulțumesc atât de mult. Totul a fost organizat atât de bine, nu a existat nici un singur cârlig și o căptușeală. Timp de trei zile la Sankt-Petersburg este imposibil să vedem mai mult decât am văzut. Am trecut aproape 30 de kilometri pe jos, iar a doua zi, care a cauzat cele mai mari impresii, mai mult de 16 kilometri. Am fost uimiți de curiozitatea și rezistența ghidului de la St. Petersburg. Despre orașul însuși poți scrie fără sfârșit. Acesta este un basm! Frumusețea ireală! Mi-a plăcut totul! Aș vrea foarte mult ca în fiecare an să mergem la clasă undeva, avem planuri, sperăm. că ei se vor consacra singuri. Și copiii noștri sunt foarte educați, curioși, bine organizați, capabili să se comporte. Bine facut. Iar părinții noștri - care nu sunt în alte clase - sunt foarte prietenoși, minunați, meniți să ofere copiilor cât mai mult posibil. Mulțumesc.